12/09/2013

makyaj tiyoları :)

İlk yazım rossmanla tanışmam olsun istedim.Belki çok geç kalmış bir tanışmada diyebiliriz.Ben bu zamana kadar herkesin bildiği diğer mağazadan alışverişimi yapıyordum taki bir arkadaşım sayfasında rossmanı paylaşana kadar.
Bültenlerini incelediğimde yurt dışından Almanya'dan ithal birçok markasının olduğunu görünce geçen cuma günü tanışmaya markalarıyla kısa bir ziyarette bulundum.
Aslında yeni getirdikleri cc kremlerini keşfetmek istiyordum ancak maalesef cc kremlerinin renk tonu benim gibi beyaz tenli bir kişide çok koyu durucaktı.Bu yüzden bana sevgili mecidiyeköy şubelerinde bulunan elemanları diğer markalarını benim bitmek tükenmek bilmeyen sorularımdan kesinlikle bıkmadan ve usanmadan öyle güzel anlattılarki sırf onlarla bir daha sohbet etmek için bile yeniden ziyaret etmeyi dört gözle bekliyorum.
Bana Alterra marka make up light önerdiler.Ki cildim ciddi anlamda kuru ve kızarmaya çok meyilli bir cilt.Elimde denediğimde hafif yağlı bir yapısı olduğunuda görünce işte bu dedim.Hem cildimin yağ dengesini sağlıyacak hemde bana istediğim kapatıcılığı sağlıyacak dedim ve aldım.
Eve döndüğümde bunu uygulamadan önce internette yazılan kullanıcı yorumlarını okumak istedim.Bir kaç yerde gördüklerim beni şok etti açıkçası.Kimse memnun değildi acaba yanlışmı yaptım dedim kendime.Herkes ciltlerinde pul pul kabardığını ve döküntü yaptığından şikayet ediyordu.Ama bileğime sürdüğümde neden böyle bir reaksiyonla karşılaşmadım diye kendime sordum.Dün cildime herzamanki peeling işlemimi yaptım bunu bir başka yazımda paylaşıcam sizlerle.Bugün sabah cildime iyi geldiğini bildiğim arko nem zeytinyağlı kremimle nemlendirdikten 3 dakika sonra alterra kremimi sürdüm.Evet sürerken biraz zorlandım hem ilk tanışmanın verdiği bir acemilik diyelim hemde yağlı bir krem olduğu için kafif dokunuşlarla cildime yedirdim.Yaklaşık 2 saattir şu anda cildimde krem kızarıklarım %60 kapandı ki bir baz krem olarak bence süper bir şey bu.Cildimde bir döküntü vs kesinlikle yok.Üzerine pudramı geçtiğimde kızarıklıklarım gözle görülür şekilde kapandı.
Yani lafın özü bu kapatıcı özelliği olan kremi;
1-Cildiniz benim gibi çok kuruysa
2-Kızarıklık ve hafif lekeleriniz varsa
Bir şans verin ve kullanın.İnanın benim gibi memnun kalıcaksınız.
Sevgilerrrrrr....

Not:resmimide ekliyorumki sizler için fikir olabilirsin cildimin ne kadar kırmızı olduğunu biraz anlıyabilmişsinizdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder