12/29/2013

rival de loop CC krem

rival de loop CC krem 'i bugün itibariyle kullanmaya başladım. Öncelikle cildimden bahsetmek istiyorum.Benim cildim kızarıklığa yatkın her ortamda kızaran, çok açık bir ten rengi, ciddi anlamda kuru bir cilt.Kolay kolay yüzüme krem denemesi yapamam çünkü hassas olduğu için anında kabarcıklar olur. Kısaca krem denemelerimin %80 i maalesef hüsranla sonuçlanır.

rival de loop CC krem 'i direkt yüzüme sürmek istemedim bu yüzden altına arko nem zeytinyağlı kremimden sürüp öncelikle cildimin kuruluğunu biraz azalttım.Daha sonra rival de loop young concealer palet 'imden yeşil olan kızarıklık kapatıcısından bir miktar uyguladım fazla sürmedim çünkü cc kremin nasıl duracağını çok merak ediyordum.CC kremimi çok az miktarda parmak uçlarımla cildime yedirdim.İtiraf etmek gerekirse sanki bikaç ton cildimde koyu durduğunu düşündüm ilk önce.Pek fazlada kapatıcı değilmiş diye içimden geçirdim.Ama sonrasında bana sevgili mecidiyeköy şubesindeki danışmanların dedikleri aklıma geldi.Kreminizi cildinize sürdükten en fazla 5 dakika sonrasında cildinizle bütünleşicek ilk önce kapatıcılığını veya gerçek rengini göremezsiniz demişlerdi.Aradan 5 dakika geçtikten sonra tekrar ışıkta cildime baktım.Sanki pudra sürmüşüm gibi ne bir parlama vardı nede çok fazla kızarıklığım görünmüyordu.Cilt rengime sanki koyu geldiğini ilk gördüğümde yazmıştım ya o koyuluk gitmiş cildimle tamamen bütünleşmişti.Yaklaşık 1 saat oldu yüzüme süreli rival de loop CC Krem 'imi ve halen yüzüm çok canlı gözüküyor.Sağlıklı bir görüntüsü var üzerine pudra sürmeme gerek bile görmedim.Cildim ne sürersem sürim sürekli nemini kaybettiği için genellikle 1 saat sonrasında biraz gerilmeler kurumalarım başlardı.Şu anda böyle bir şey hissetmiyorum.

Kısaca ben artık BB kremden CC kreme rossmann sayesinde terfi etmiş bulunuyorum.Hemde 4,95tl gibi bir fiyata.
Teşekkürler rossmann..
RİVAL DE LOOP CC KREM

sevgilerrr..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder