12/28/2013

Yılbaşı rossmann alışverişim




rival de loop cc krem
Rossmann 'ın yılbaşı alışverişini daha önce duyurmuştum bugün  nihayetinde gitme imkanım oldu mecidiyeköy şubesine.Bu şubedeki elemanlar o kadar şeker o kadar tatlı o kadar ilgililer ki bıkmadan usanmadan bir kez bile yüzleri asmadan sizinle ilgileniyorlar.Size ürün satma telaşında hiç değiller.Sizi dinleyip size en uygun olan ürünü tavsiye ediyorlar.Eğer aklınızda bir soru işareti varsa bunu yüzünüzden anlayıp sizinle kafanızdaki sorular neyse onları kesinlikle cevaplandırıp sizi yalnız bırakıyorlar.Ki bu benim için alışverişte inanın çok önemli kafama dikilip duran bir satış elemanı beni çok rahatsız eder.Rossmann 'a bu kadar kaliteli elemanlar yetiştirdikleri için teşekkürler.

gelelim alışverişime;

rival de loop clean&care 2 kademeli göz makyaj temizleyicisi seyahat boyu 1,25tl
rival de loop rdl clean&care tonik alkolsüz seyahat boyu 1,20tl
rival de loop makyaj temizleme mendili 10'lu tanesi 75 kuruştu :)
rival de loop 2li mat far 5tl
rival de loop permanent likit eyeliner kalem şeklinde olan kahverengi 2,98tl
2 seyahat boyu diş macunu tanesi 1,19tl

veeee en sona 2 çookk uzun zamandır incelediğim ürün
rival de loop young concealer palet (harika bişey ya bu) fiyatı sıkı durun 3,48tl
rival de loop CC krem gene sıkı durun fiyatı 4,95

inanılacak gibi değil değilmi fiyatlar
bu indirimler 31 Aralık tarihine kadar geçerli bu arada kesinlikle kaçırmayın diyorum

ben kendime hep alışverişlerimi çok uyguna yaparım diyordum ama bir cc kreme hayatımda 4,95 vermedim demek ki halen öğrenmem gereken bir alışveriş şekli varmış :))) nerdeyse tüm makyaj malzemelerimi temizleyicilerimi bir başka yerden almayı düşündüğüm cc krem fiyatının da altına almış oldum.

teşekkürler rossmann :)))
sevgilerrr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder