1/02/2014

Rival de Loop Clean&Care 2 Kademeli Göz Makyajı Temizleyicisi

Gene bir rival de loop yazımızla beraberiz.Bu sefer göz makyajı temizleyicisiyle ilgili düşüncelerimi paylaşacağım.Ben çok yoğun göz makyajı yapıyorum.Far,likit eyeliner ki genellikle suya dayanıklı olanları, üzerine birde kirpiklerime sürdüğüm rimelim en az 2 kat düşünüldüğünde makyajı yapmak dert değilde çıkartılması yokmu.Şu ana kadar kullandığım ürünlerde şöyle bir yöntem bulmuştum tam olarak temizleyebilmek için.
1-İki fazlı hani en çok satan marka mavi olan onunla ilk önce gözlerimi temizliyordum.Tabiiki kapkara bir göz çevresi en az 3 pamuk parçası her göz için
2-daha sonra acı badem sütüyle temizlenen yerlerin üzerinden bir daha  geçiyordum gene kapkara olan bir kaç pamuk elimde
3-biraz zeytinyağlı sabunumu köpürtüp tüm yüzüme sürüyorum ve bu sayede tamamen olmasada çoğu gidiyordu.
ertesi sabah ama maalesef gene uyandığımda mutlaka hafifte olsa makyaj artığı kalmış oluyordu.Tamam ben suçluyum koyu makyaj yapıyorum ama hiçmi temizleyicilerin suçu yok.
Rossmann 'a gittiğimde ilk gittiğim reyonlardan biride temizleyicilerin bulunduğu bölümdü.Büyük boyunun yerine ilk etapta seyahat boylarını almayı tercih ediyorum ilk kez deneyeceğim ürünlerin. Rival de Loop Clean&Care 2 Kademeli Göz Makyajı Temizleyicisi 'ni gördüğümde buda nasılsa iki kademeli bir denemek lazım dedim.Ertesi gün bi arkadaşımın özel bir gecesiydi ve gerçekten yoğun bir makyaj yaptım.Akşam eve geldiğimde çıkartmak için Rival de Loop Clean&Care 2 Kademeli Göz Makyajı Temizleyicisi 'mi kullandım.Şaka gibi gelicek belki ama gerçekten tertemiz bir gözlerim oldu bir anda.Normalde çok hassas olan cildimde ne bir gerilme ne bir aşırı yağ dokusu hiç birşey yoktu.Ertesi sabah uyandığımda gözlerimde makyaj artığı kalıntısı yoktu.Ben bikaç tane fazla almıştım aynı akşam bir başka arkadaşımada vermiştim ondada aynı sonuç.Kısaca bundan sonra öyle dakikalarca uğraşmaya gerek kalmadan makyajımdan kurtulunabileceğim için çok mutluyum.

Rival de Loop Clean&Care 2 Kademeli Göz Makyajı Temizleyicisi (görsel rossmann web sitesinden alınmıştır)



ürün açıklaması ( rossman web sitesinden alıntıdır http://www.rossmann.com.tr/urundetay.php?id=853# )

Özellikleri
Her cilt tipine uygundur.
Suya dayanıklı makyaj dahil her tür göz makyajını zahmetsizce temizler.
Gingko ve aloe vera içerir.
2 aşamalıdır, temizlerken bakım sağlar.
Parfümsüzdür.
Lens kullanıcıları için uygundur ve göz doktorları tarafından test edilmiştir.
Dermatolojik olarak test edilmiştir.

sevgilerrr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder