3/27/2015

Şans Bilekliğim ( goldstore)

Şanslı olmak, mutlu olmak,huzurlu olmak herkesin ortak temennisidir.Bunun için dua etmek, kendinizi huzurlu eden ortamlarda bulunmak şifalanmanızı sağlayan en büyük etkenlerden.
Buna yardımcı olarak elbette takılarımız geliyor.İster burcunuza göre taşlar olsun isterseniz bunun için yapılmış özel tasarım bileklik veya kolyeler olsun bizlerin yardımına koşuyor.
Ben http://www.goldstore.com.tr/  web sitesinde bu tarz ihtiyacımıza yönelik harika bir bileklik edindim. Ki öncesinde ciddi sağlık sorunlarıyla uğraşan biriydim.Belki de inanmakta çok önemli.Ancak bu güzel şans,sağlık,bereket bilekliğinden sonra rahatsızlansam bile ki bunlar ciddi rahatsızlıklar ayakta nerdeyse tedavimi oldum.Şans derseniz en büyük şansım mutluluk en güzel şekilde yüzümdeki tebessümün eksilmemesi.Bunlarda artık hayatımda olan en güzel unsurlar.Hele aşk derseniz mükemmel bir ilişki şeklinde size cevap verebilirim.
Kısaca ben bilekliğime inandım oda benim inancımı boşa çıkartmadı.
Şu andada http://www.goldstore.com.tr/ firmasında çok güzel kampanyalar var.
Eğer sizlerde hayatınızdan şanssızlığı huzursuzluğu atmak istiyorsanız bu şeker bilekliklere bir şans verin ama anahtar kelimeyi unutmayın İNANMAK 


Hepimizin hayatından şans mutluluk huzur aşk asla eksik olmasın.
Kalbinizin en çok istediği şeyler an be an sizlere gelmesi dileğimle
sevgilerrr...
Şans Bilekliğim
goldstore bilekliğim

2 yorum:

  1. çok güzel ama 14 ayar için fiyat biraz fazla gibi..

    YanıtlaSil
  2. tatlım küçük altının fiyatı 170 lira :) altın fiyatları uçtu türkiyede ve bu fiyata böyle bir bileklik 14 ayar ciddi anlamda güzel bir fiyat

    YanıtlaSil