4/15/2015

Rival de Loop Regeneration Lipit Kompleksli Göz Kremi

Göz altllarım kaz ayağı bölgem 40'a az kalmış olsamda çok fazla deformasyona uğramadı.Bunun en büyük nedeni tabiki güneşten öcü görmüşçesine kaçmam.Cildimin hassasiyeti kızarıklığı en ufacık güneşi gördüğü anda pancar gibi olması en büyük etkenlerden biri güneşten kaçmam için.
Ancak bu kaçışlarımın olması yaşımdan dolayı artık çok fazla bana yardımcı olmuyor.Eskiden daha normal gözüken göz altlarım artık ciddi bir kuruluk içerisinde.Daha önce farklı bir markanın göz kremini kullanmıştım ancak maalesef kuruluğuma çare olmamıştı.
Geleneksel rossmann alışverişimde göz kremlerindeki DEHŞET indirimleride görünce soluğu raflardaki ürünleri tek tek incelemede aldım.
Rival de loop markasının çok fazla seçeneği var göz kremi konusunda.Ancak benim istediğim göz altlarımdaki kuruluğun minimuma inmesi yanındada bonus olarak göz altlarımdaki mor görünümü azda olsa azaltması ilk tercihim olduğu için Rival de Loop Regeneration Lipit Kompleksli Göz Kremi dikkatimi çekti.Zaten kıpkırmızı ambalajıyla sevda gelsene aradığın benim diye beni çağırdığını itiraf etmem lazım.Ambalajını okuduğumda aşağıda size ayrıca görselini vericem özellikle kuru hassas ciltlerin ihtiyacını karşılamaya yönelik olduğu belirtiliyor.

göz kremi

Aldığım fiyata gelince 7,45tl'ye yılbaşı indiriminde aldım.Şaka gibi değil mi? 
Gelelim yaklaşık 4 aydır düzenli sayılabilicek kullanım geçmişime ;
İlk sürdüğümde asla yağlı bir his bırakmıyor bu büyük bir artı benim için tamam ben kuru göz altlarım için istiyorum ama yağlı değil su bazlı olması lazımki üzerine ben kapatıcımı uyguladığımda çizgisi olmayan benim göz altlarımda 50 yaşındaki bir bayanın göz altına benzemesin çizgilenmesinden dolayı
Rival de Loop Regeneration Lipit Kompleksli Göz Kremi 'ni nasıl gözlerime sürdüğüme gelirsek;
 göz altlarıma minik noktacıklar halinde sürüyorum sonrasında bu minik noktacıklara pıt pıt diye yüzük parmağımla yumuşak bir şekilde dokunuyorum bu sayede göz altlarıma dağılımı çok daha güzel oluyor
Göz altlarımın kremi emmesi çok kolay oldu zavallılar nasıl açlarmışki sürüp diğer gözüme geçene kadar ilk sürdüğüm yer anında emdi nemlendi.
Gelelim üzerine kapatıcı uyguladığımdaki sonuç , eğer hemen sürer sürmez anında kapatıcı uygularsam cildim hemen emmediğinden dolayı 10 dakikada çizgilenme yaptı ancak sabredip bi 10-15dakika bekleyip daha sonra üzerine kapatıcımı uyguladığımda çizgilenme sorunum olmadı.
Nemlendirmesi benim istediğim gibi göz altlarım artık gerilmiyor gerginleştiği için gözlerim kuruyordu ondanda eser kalmadı.
Ayrıca gözlerimde alerji var toza kreme makyaj malzemesine pisilerimin tüyüne bisürü şeye yazarken ben halime üzüldüm :) Ama Rival de Loop Regeneration Lipit Kompleksli Göz Kremi hiçbir şekilde gözleri sulandırmadı yakmadı buda üzerindeki yazan ben veganım akıllı ol işaretinin ne kadar gerçekçi olduğunun kanıtıdır.
Göz altlarımdaki morluk elbette daha ilk tüpte geçicek diye bir kural yok ama bazen simsiyah bir görünümde oluyordu artık şükür o simsiyah görünümde değiller.Morluk minimum derecede azaldı demekki kullanmaya devam etmem halinde güzel sonuçlar alabileceğim.
Rival de Loop Regeneration Lipit Kompleksli Göz Kremi

Kısaca yazmak gerekirse eğer Rival de Loop Regeneration Lipit Kompleksli Göz Kremi hassas göz çevresine sahip kuruluk sorunu yaşayan göz çevresinde ve buna çareler arayan kişiler tarafından bir göz kremine 100-150tl vermeden de muadili olabilicek seviyede bir krem.
Ben çok memnun kaldım rossmann aşkımı dahada büyüttü.
İlk tüpüm bitmek üzere anneler günü indirimini bekliyorum ikinci tüpümü almak için.
sevgilerrr..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder