5/11/2015

Jel Eyeliner Yapımı

Çeşit çeşit jel eyelinerlar var 
Kimi blogger yerden yere vuruyor bir markayı bir diğeriyse hayatımın eyelinerini buldum diye anlatıyor
Hele ki en kötüsü onlarca lira verip aldığımız jel eyelinerlar aniden hava şartlarından kuruyor dökülüyor sürülemiyecek kıvama geliyor içimiz ciz ede ede atıyoruz çöpe.
Benim açıkça anlatmam gerekirse evet jel eyeliner kullanmayı çok istiyorum ama sokağa dökücek paramda yok.
Bu yüzden onlarca evde jel eyeliner yapımı videosu izledim.
Hepsinin farklı bir yapım şekli malzemeleri vardı.
Kimisi vaselin kullanıyor kimisi vücut losyonu kimisi de yüz kremi.
Benim zaten alerjik olan bir göz yapım var farklı bir ürün heleki yukarda saydığım malzemelerle yapılan bir eyeliner benim anında gözlerimi şişirir kıpkırmızı yapar.
Bu yüzden ben de deneme yanılma yöntemiyle kendi jel eyelinerimi yapmaya karar verdim.
Özellikle benim gibi hassas alerjik göz yapınız varsa bu tarifle hem bütçenizi sarsmadan hemde rahatlıkla kullanabiliceğiniz rengarenk eyelinerlerinizi evinizde gönül rahatlığıyla yapabilirsiniz.

Öncelikle ana malzememiz yüzümüze kullandığımız pudramız. Benim evimde kırılmış ama atmaya kıyamadığım ten rengime uygun flormar pudram vardı. Bayağı bir parçalanmış olduğu için ama cildimdeki duruşunuda sevdiğim için nedense atmaya bir türlü gönlüm razı olmadı ben onu kullandım.

Jel-Eyeliner-Yapımı


İkinci yardımcı malzememiz elbette ne renk istiyorsak o renkte farımız ben bunun için 3 farklı far kullandım birisi koyu bordo birisi siyah biriside içerisinde çok hafif pırıltı barındıran koyu kahverengi farım.
Üçüncü malzememize gelince göz kremi.Şimdi diceksinizki göz kremlerinin fiyatı aldı başını gidiyor hiç te diil diyerek size cevap vericem ben rossmann mağazalarında satılan rival de loop markasına ait göz kremimi 8tl gibi bir fiyata alıyorum ve gerçekten çok güzel kesinlikle alerji yapmayan göz altlarımı nemlendiren bir krem. Eski göz kremi yazım için tıktık

Jel-Eyeliner-Yapımı


Şimdi jel eyelinerimi yapmam için minik eski bir kapaklı kabımı kullandım.
1 buçuk çay kaşığı kadar pudramı toz haline gelene kadar ezdim.
İçerisine gene yaklaşık 1 çay kaşığı kadar istediğim renkte farlarımı ekledim ve hepsini toz haline gelene kadar ezdim.
Üzerine göz kararı yavaş yavaş göz kremimi ekledim ve homojen bir karışım olana kadar karıştırdım.
Jel eyelinerim hazır

Jel-Eyeliner-Yapımı


Göz kapaklarım benim yağlı olduğu için biraz koyu kıvamda tuttum ben karışımımı bu sayede gün içerisinde akma bulaşma sorunununda önüne geçmiş oldum.
Yukarıda anlattığım şekilde kendi jel eyelinerinizi yaptığınızda hem gün boyu kalıcı akmayan dökülmeyen hemde gözlerinize dost herhangi bir katkı maddesi içermeyen ayrıca kolaylıkla savaş vermenize gerek kalmadan rahatlıkla gözünüzden akşam temizleyebiliceğiniz el yapımı jel eyelinerinizi olucak.
Ayrıca ola ki kurudu içerisinde yapay katkı maddesi olmadığından bu sonuç gerçekleşiyor az miktar göz kreminizden ekleyip tekrar ilk yaptığınız gibi kıvamını yakalıyabilir ve kullanabilirsiniz bitene kadar.
sevgilerrr...




3 yorum:

  1. Çok muntazam durmuş gözünüzde. Demek ki doğru oranları karıştırdınız, tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:)
      halen kullanıyorum ve inanın çok yaşındayım (yaş sölenmezmiş :) ilk defa yağlı göz kapağımdan dolayı tüm gün kalan bir eyelinerim oldu bu zamana kadar harcadığım paraya acıyorum
      evinizde denemek için bile olsa yapmanızı kesinlikle tavsiye ederim çok ama çok kolay hiçbir zorlupu yok benim verdiğim ölçülerede sadık kalmak zorunda diilsiniz asla
      içerik için pudra+istediğiniz far+göz kremi hepsi bu :)
      sevgilerimle

      Sil
  2. Bu arada benim ikinci bloğum olan kahveyanimakyaj'a da bekliyorum sizi. Bakalım sadece kozmetik ve makyajdan oluşan yeni içeriğimi nasıl bulacaksınız :)

    YanıtlaSil