7/16/2015

HİGH END TOUCH FONDÖTEN BB KREM

Beklentilerinizi 5'le çarpın bir BB Kremden


Kapatıcı
Nemlendirici
Grileşme yapmayan
Cildinizde pullanma yapmayan
Gün boyu ışıldayan


Limonian markasına ait High-end Touch Foundation 'i uzun zamandır denemek istiyordum.
Hatta bununla ilgili bikaç çekilişe katılıp şansımı denemiştim maalesef kazanamamıştım.
En sonunda iyice bulabildiğim kullanıcı yorumlarını okumak ve hazır 29-TL indirime girmişken alırım düşüncesiyle bloglarda araştırmaya başladım
http://koredelisiyiz-biz.blogspot.com/ sayfasındaki çekiliş haberini gördüm sadece sonuçlanmasına bikaç gün kalmıştı.
Çekilişi yapıldı 2 kazanan kişi kendisine ulaşmadığı için 3.kazanan olarak ben açıklandım
Sevincimi kesinlikle tarif edemem
O hafta evime çok yakın olan yeni açtıkları showrooma gidip alıcağım High-end Touch Foundation bana hediye olarak geldi.
Demekki çok istenilince bir şekilde gerçekleşiyor
Sevgi hanıma burdan tekrar teşekkürlerimi iletiyorum


HİGH END TOUCH


7 Temmuzda elime geçtiği günden beri kullanıyorum artık yeteri kadar deneyimim olduğuna inanıyorum
Öncelikle cilt yapımı sizlere hatırlatmak istiyorum
Kuru atopik dermatit pullanma şikayeti olan ciddi alerjik bir cildim var
Kuruluk ve atopik dermatitten dolayı yüz bölgemde bariz yanak alın ve burun üzerimde kızarıklık mevcut

High end Touch Foundation


Cildime uyguladığım fondöten mutlaka en fazla 2 saat içerisinde pullanma yaparak çok kötü bir görünüme kavuşur.
Işıltılı ,cildi canlı gösteren makyaj şu sıralar çok fazla moda olduğu halde ben cildimde böyle bir görünüme kavuşamadım hiçbir zaman
Çünkü cildim kuru olduğundan dolayı cilt üzerine yaptığım tüm uygulamalar alt zeminde ciddi bir şekilde nemlendirmiş bile olsam bikaç saat içerisinde etkisini kaybediyor ve pul pul bir görüntü başlıyor.
Limonian firmasına ait High-end Touch Foundation web sitesindeki anlatımı;
-Kızarıklık akne ve pürüzleri tamamen kapatır
-Roller ile ele bulaşmadan kolayca uygulanır
-Altıgen yüzeyli parlatıcı Ronaflair içerir
-Cildi yoğun bir şekilde besler
-Beyazlatıcı,kırışıklı giderici ve UV koruma etkisiyle normal BB kremlerden daha çok fonksiyonludur.

High-end Touch Foundation çok enteresan bir uygulamaya sahip
Aşağıda da görebileceğiniz gibi bir başlığı var
Sünger formlu başlığı en kaliteli makyaj süngerlerini bile geride bırakır
Ayrıca sünger başlık çok kolaylıkla çıkıyor ve temizleniyor hijyen açısından haftada 1 yıkanması çok önemli
İlk kullanımım ev içerisinde oldu.
Yukarıda da anlattığım gibi cilt yapım atopik dermatit
Su bile alerjik reaksiyon gösterip cildimi kabartabiliyor
Uygulamayı ilk yaptığımda çok güldüm :)

HİGH END TOUCH FOUNDATİON


Bildiğimiz kendime boya yapıyormuşum izlenimim oldu kısaca çok eğlendim.
Tabii ki alta zemin hazırlamak adına nemlendiricimi sürdüm ki ben cildime makyaj yapmasam bile mutlaka nemlendiricimi uyguluyorum.
İlk sürdüğüm anda beyazlık bariz ortadaydı
Bu ama beyazlık en fazla 3 dakika içinde cildimin rengini aldı ancak cildimin rengini alırken kıpkırmızı olan yanak burun ve alın bölgemi ten rengine dönüştürdü
Bütün bloggerlar aynı şeyi yazmıştı
Kapatıcılığı çok az
Hayır efendim kapatıcılığı ciddi yüksek
Benim normal makyaj rutinimde nemlendirici+yeşil bazlı kapatıcı kızarıklıklarımı kapatmak için+ bb veya cc kremim  şeklindedir
Burda ama yaptığım tek işlem nemlendirici+High-end Touch Foundation
Hepsi bu kadar
Eğer ki kapatıcılığı çok az denildiği gibi olsaydı soruyorum size aşağıdaki görüntüyü alabilirmiydi cildim?

Highend Touch Foundation


Şimdi gelelim en can alıcı noktaya
Pullanma yaptı mı?
Cildim kuru ancak kesinlikle pullanma yapmayan tek High-end Touch Foundation bu zamana kadar kullandıklarımın içerisinde
Cildim bu senenin modası olan ışıltılı parlak görünümde yaklaşık 5-6 saat idare etti.
Bu 6 saatin sonunda süngerde kalanla yeniden yandaki mekanizmasına basmadım, burnumun üzerini ve yanaklarımın üzerinden yeniden geçtiğimde ilk sürdüğüm andaki görünüm geriye geldi.
Cildimde hiçbir ağırlık hissetmedim.
Ben bu kadar kapatıcılığa sahip bir ürün cildime hava aldırmaz diye düşünmüştüm
Kesinlikle beni yanılttı
Cildimde bir sivilceye ki hergün yaklaşık 1 haftadır kullanmaktayım yol açmadı
Benim cildim gibi bir ciltte yol açmıyorsa kimsede yol açmaz emin olun
Cildimde 34SPF ilede ayrıda güneşten koruma bana yeterli geldi
Kısaca kötü yorumlamaları okuduysanız ve vazgeçtiyseniz High-end Touch Foundation almaktan çok pişman olursunuz
Benim gibi özellikle kuru atopik ciltlere sahip kişilerin mutlaka alması gereken bir ürün 
High-end Touch Foundation.
Gün içerisinde ne bir pullanma şikayetim oldu ne de cildimdeki kızarıklıklarım belli oldu
Cildim uzun yıllardır görmediğim kadar parlak ışıltılı canlı sağlıklı bir görünümde.
Limonian firmasının satın alma linki;

Teşekkürler Limonian böyle harika bir ürün getirdikleri için
ve
Teşekkürler http://koredelisiyiz-biz.blogspot.com/  sahibesi sevgi hanım ilginize alakanıza
Sevgilerrr....



2 yorum:

  1. Beğenmenize çok sevindim :) Blogumu da burada paylaşmanız çok hoşuma gitti . Sadece Bb krem değil bir blogger arkadaşı kazandığınızı da unutmayın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bayıldım :)))
      çok arkadaşımada ilettim beğenimi bir çoğu denemeyi düşünüyor bendeki duruşuda gördükten sonra :)
      elbette bloğunuzu yazdım çünkü beni bu güzel harika high end touch fondötenle tanıştıran güzelmi güzel bloğu herkesin görmesini istedim :)
      sevgiler

      Sil