9/10/2015

KEDİLERİMİN AŞKI FELİX YAŞ MAMA

Zilli ve aramıza yeni katılan Pörtlek kızlarım ile evimdeki kedi nüfusu 2 oldu :)

felix


Kızlarım ama her nasılsa öyle bir damak tadına sahipler ki bir kedi yaş mama ayırt eder mi?
Evet ediyorlar
Özellikle taneli yaş mamaların sadece jöle veya sulu kısımlarını yalıyorlar ve geri kalanını bırakıyorlar
Ancak bizi musmutlu eden bir markamız ve mamamız var

KEDİ MAMASI


Felix Marka Yaş Mama
Felix Purina markasının ürettiği bir yaş mama
Purina Nestle alt yapısında üretilmekte
Fiyat olarak 100gr poşet şeklinde olan ürünleri 2,75-3TL civarında
Ayrıca 400gr konserve mamalarıda çıktı ancak deneyimlemedim çünkü içerisinin görüntüsünü bilmiyorum
Ben Bu markanın
Somonlu
Etli
Bir de Tavuk+Etli mix olan yeni çeşitlerini kullanıyorum
Zilli ve Pörtlek her sabah 1 tatlı kaşığı yeme hakları var
Asla 1 poşet önlerine vermiyorum çünkü yaş mama bir öğün değil bizim gözümüzde onların damak tatlarını değiştirmek onları mutlu etmek için verdiğim bir ödül
Yapı olarak kızlarımın sevdiği gibi kıyılmış jöle içerisinde ancak kesinlikle bütün değil.
Parçalar kıyılmış olduğundan kızlarım ciddi anlamda bayılarak nefes almadan yiyor

kedi yaş mama


Hatta durum öyleki önce hangisi bitirirse tabağını ki genellikle Pörtlek bitiriyor
Zillinin tabağına pati atma suretiyle bir miktar mamasından sebeplendiğide oluyor :)
İçerik olarak
İçindekiler: Biftek, protein ekstraktları balık ve balık ürünleri, mineraller,
Katkı Maddeleri: Besin Katkıları:İU/kg: A Vitamin,Demir,İyot,bakır,mangenez, çinko, selenyum
Analiz Değerleri: Protein%15.4, Yağ içerği %3.6, Ham kül %2.5, Ham selüloz %1, Nem %75
Bulunmakta

Bize sağlık açısından hiçbir sorun yaşatmadı bu zamana kadar
Koku bir mama da çok önemli
Bir mama yaş olsun kuru mama olsun eğer keskin bir kokuya sahip değilse bu onun çok fazla içeriğiyle oynanmadığının göstergesi bana göre
Kokusunu mis gibi tabir edebilirim :)
Biz kızlarımda mamamızdan memnunuz ama elbette diğer çeşitleri de deneme isteğimiz var ama ya yemezlerse durumu işte burda önüme çıkıyor
Bu yüzden mecburen dönüşümlü olarak mamamızı kullanıyoruz
Siz pisilerinize ne çeşit yaş mama veriyorsunuz paylaşırsanız çok mutlu olurum


sevgilerrr....

18 yorum:

  1. Zilli ve Pörtlek cici cici mamalara kavuşmuş ne güzel :)
    İki kız candır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerken çekip paylaşmak istiyorum ben kadraji ayarlayana kadar 10 saniyede dönüyorum arkamı birmiş tabaklar yüzüme bakıyorlar daha yokmu diye :)))
      ikiside meleğim benim:)

      Sil
    2. Obur kızlar :)
      Şekerler ya...

      Sil
    3. ben kizlarimin resimlerini eklememişim hemen hatirladim ekledim meleklerimi
      sevgilerimle iki kizimde öpüyorlar :)

      Sil
    4. Tam hayalimdeki gibilermiş, gerçekten de şekerler :)

      Sil
    5. Ben de öpüyorum, sevgiler...

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Koku kedi ürünlerinde çok önemlidir evet bunu dediğim zaman benimle dalga geçen firma oldu:)) Bunu anlamak işlerine mi gelmiyor yoksa bilmiyorlar mı bilemedim ama en önemli konulardan biri yaş mama da sevdikleri şekil biri de kokudur.Koku kısmını tüm yiyecekleri için kullanabiliriz.Hiç denemedik açıkçası Felix'i.Bir denemekte fayda var ;) Afiyet olsun Zilli ve Pörtleğ'e :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keskin kokulu mamalarda kimyasal balık yağı aroması mamalara püskürtülüyor bu da mamaları bazı kediler için cazip hale getiriyor ama içeriğe bakıldığında hiçbir faydalı vitamin mineral görmüyoruz.
      Ama kokuya baktığımda o keskin kötü kokuyu alabiliyorum.
      Kusura bakmasınlar ama o sizinle dalga geçen firmanında muhtemelen mamasında kimyasal balık yağı aroması mevcuttur firmada bunu ört pas etmek adına böyle bir yola gitmiştir.
      Denediğinde mighty ve toffyy yediklerinde merakla beklicez sonucu
      sevgilerimle :)

      Sil
  4. Benim kızım günde 3 paket yiyor yemeside lazım yaş masadaki mineral ve vitaminler kuru mamada bulunmuyor yeterince. Kuru mamasınıda gün içinde yeterince tüketiyor.. İki kedi bakmak daha kolay derler ama daha masraflı tabi allah kolaylık versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok fazla yaş mama verildiğinde ona alışma riskleride var. ben kızlarıma günde toplamda 2 tatlı kaşığı kadar veriyorum.
      bunu bir ödül olarak algılıyorlar. hem de mutlu oluyorlar.
      tabii ki her kesi aynı diil anncecikleri olarak bizler doğru olan beslenme şekline kararımızı verip ona göre uyguluyoruz.
      pisiciklerimize upuzun ömürler
      sevgiler

      Sil
  5. Paylaşım için teşekkürler Sevda. Bizim Cano'nun da bayılarak yediği mama. Vete ödül maması olarak kuru mama verdiğimi söylemiştim, yaş mama ver demişti. Cano 6 aydır bizimle, o yüzden tecrübeli değilim, yeni yeni öğreniyorum ben de. Felix ve Brit denedim. İkisini de çok sevdi. Felix'e devam ediyoruz. Arkasındaki yazıya bakarsak paketi bir öğünde verin diyor ama ben de sizin gibi bölerek veriyorum. Üç günde bitiyor. Nasıl bir lezzettir dolabın kapısını açınca dibimde bitiyor kedi :)) Onları mutlu görmek çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle sağlıklı upuzun ömrü olsun sevgili cano'nun:)
      Çok çok seviyo benim iki kızımda. Her sabah eğerki geç kalkim demişsem yeminle uyutmuyolar yatakta tepiniyolar kalkimde verim yaş mamalarını diye. Zilli öyle yapardı artık pörtleğide alıştırdı:))
      konserve olan büyük onuda deneme amaçlı aldım. Ben yapı olarak aynı düşündüm ama inanın alakası yok.
      kocaman taneli kızlarım yemedi sokakta beslediğim pisiler nasiplendi.
      Aklınızda olsun konserve olanla poşette olan içerik ve yapı bakımından çok farklılar.
      sevgiler

      Sil
    2. Güzel dilekleriniz için teşekkürler Sevda. Bilmukabele. Bilgiler için de teşekkürler, aklımda olsun :)

      Sil
  6. Benim şekerimde 2 yıldır bu mamadan başka yemiyor,saatlerce int te araştırma yapıp uygun fiyata almaya çalışıyorum.dönem dönemde migros indirim yapıyor 1.65 e düşüyor fiyatı,int ten 1.90 a bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maşallah öncelikle şekerlerinize :)
      Ben de marketlerin o %50 indirim yaptıkları dönemde ciddi stok yapıyorum. Saklasakta bozulmayacak yapıda olduklarından, korkmadan stoklıyabiliyorum:)
      afiyetler olsun meleklerimize
      sevgiler

      Sil
  7. Ben birşey sorucam bu hamile bir kedi için uygunmudur kedim biraz erken hamile kaldı sokakta baktığım için ama çatıda bir yuvası var neyse işte bu mamaya bayılıyor 1 paketin hepsini verdim paketi yaladı hatta çok seviyor ben yeni çıkanını almıştım ama hatırlamıyorum 2 si bir arada ama artık büyük konserve mama alıcam bana göre onlar daha besleyici ve daha vitaminli kedimin bebekleri için felixin junior mamalarından alsammı ?
    yoksa bebekleri biraz daha büyüsünmü kendisi 2 3 haftalık hamile galiba karnı çok hafif şiş hamile olduğunu mide bulantılarından hareketlerinden vs anladım ama şey benim kızım ponçiğin daha memeleri bile çıkmadı doğumu kışa denk geliyo bide çok korkuyorum çok endişeliyim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Tek balına kuru mama ile 1 öğün hiçbir veteriner tavsiye etmiyor.
      size önerim paketi 3e bölün ve o şekilde verin.
      bebek kediler için felix junior seçeneğini alabilirsiniz.
      büyük konserve şeklinde olanlar kıyılmış değildir. tanelidir bir çok kedi reddediyor yemek bu yüzden tat olarakda anladığım kadarıyla farklı.
      bebek kediler ilk 2 ay anne sütüyle yeteri kadar doyuyorlar 2 aylıktan sonrasında verebilirsiniz junior mama
      hiç korkmayın kediler tek başlarına rahatlıkla hamilelik geçirebiliyorlar.
      ancak bebek bakımı ve sahiplendirilmesi çok ciddi zor. belediyeler sokakta özellikle bakılan kedileri ücretsiz kısırlaştırıyorlar aklınızda olsun.
      sevgilerimle

      Sil