2/15/2016

NATURA THERAPY MACADAMIA ŞAMPUAN

Saç Bakımı başlangıcı Şampuan olmalı.
Ancak Şampuan sizin istekleriniz neyse onları yerine getirmeli
Ben Kalın Telli saçlara sahibim ve saçlarımda boya yok.
Benim isteğim saçlarımı yıkadıktan sonra akşamı veya ertesi güne kadar yağlandırmasın.
Saç kremi kullanma alışkanlığım hiç olmadı çünkü saçlarımı yıkadıktan sonra çok fazla ürün kullanıyorum.
Yağlar, serumlar, köpükler bu yüzden saç kremi kullanmıyorum.
Şimdi saç bakımımın ilk adımı
Natura Therapy Macadamia Hair Shampoo


adnan akat




Öncelikle hepimizin oldukça yabancı olduğu 
Macadamia Nedir?

Macadamia Yağı, Avustralya'nın sıcak ikliminde yetişen Macadamia fındığı (cevizi)nden elde edilir.Macadamia Yağı %22 oranında Palmitoleic Asit içerdeğinden cilt bakımı ve kozmetikte kullanılmaktadır. Ayrıca Avustralya’da yapılan bir araştırmada kolestrolü düşürdüğü gözlemlenmiştir. Macadamia yağı, özel bir nemlendiricidir. Cilde yoğun nem verir. Cildimizin sebumunda önemli bir görevi olan palmitoleic asit içerir. Yaşlandıkça cildimiz bu asidi az üretmeye başlar. Macadamia fındığı haricinde hiçbir bitki bu asidi içermemektedir.Ciltte olduğu gibi saçlarda da tüm tip saç tiplerinde Macadamia yağı kullanılabilir. Eğer sağlıklı, ışıldayan, güçlü ve dolgun saçlara sahip olmak istiyorsanız Macadamia Yağı içeren ürünler kullanabilirsiniz.

Argan Yağı'nı hepimiz biliyorduk.Ancak Macadamia sanki bi tık daha üstünde.
Bu yüzden sizlere öncelikle bu yağ nedir anlatmak istedim.
Şimdi gelelim benim şampuanıma özelliklerine.

Natura Therapy Macadamia Hair Shampoo

Ürün kocaman bir şişede 500 ml
Fiyat kuaförler de değil ancak online satış yapan sitelerde 45-50TL arası değişiyor.

Gelelim vaadettiklerine;
Bu güzel şampuan sık kullanıma uygun.Bu çok güzel bir artı çünkü sık kullanımda dahi saçlarımı ağırlaştırmadı.

 İçeriğinde  ki aktif madde macadamia yağı saçı besleyen onaran ve yağ yapısı insan saç ve cilt yapısına çok benzeyen faydalı bir yağ uzun vadede saç telleri üzerindeki yıpranmışlıkları onarıyor.
Elbette 1 ayda bir şampuan saç yapımı komple değiştirmez ,sabırla kullanım gerektiriyor.
Ancak benim deneyimlediğim saçlarım banyodan sonra kolay taranıyor, keçe gibi sertleşmiyor ki bazı şampuanlar nasıl yapıdalarsa saçlarım bildiğiniz yoluk yoluk durumda olur banyodan sonra.
Saçlarıma verdiği koku gayet hafif çiçeksi ağır olmayan bir koku.
Elektriklenme sorunum nerdeyse tamamen bitti. Ancak bunda devamında kullandığım ürünlerinde büyük faydası var biliyorum.
Saçlarım yumuşacık banyodan çıktıktan sonra.
Özellikle saçlarımın sönük yapısı yerine dolgun bir görünüme bıraktı.
Kısaca benim kalın telli ve hızlı yağlanmaya meyilli saçlarımla Natura Therapy Macadamia Hair Shampoo çok güzel anlaştı.
Sizlerde bu mucizevi yağı içeren kendi kulvarında yepyeni olan şampuanı denemek isterseniz online satış yapan sitelerden oldukça uygun fiyata temin edebilirsiniz.
sevgilerrr...

2 yorum:

  1. paylaşım için teşekkürler seni takipteyim ben de beklerim
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim :)
      sizi takip ediyordum zaten bi süredir

      Sil