2/21/2016

TAFE GIDA ÇİKOLATA KAPLI FISTIKLI LOKUM

Lokum çeşitleri benim vazgeçilmezim ancak elbette kendi kriterlerimde var.
Artık bu harika Türk denilince akla gelen tatlımıza bile hile karıştırılıyor.
Koskoca firmalar içeriklerine Karmin 'den tutun üzerlerine serpilmesi gereken pudra şekeri yerine nişasta bile koyuluyor.
Bu da en büyük keyfimiz olan Kahve yanı Lokum damak tadımızı kaybettiriyor.
İçerik olarak yapay tatlandırıcılar maalesef onlarda da kullanılıyor.
Kısaca gerçek olan , doğal olan herşeyden yavaş yavaş uzaklaşıyoruz.
Ben bir süre önce Tafe Gıda ürünlerini çeşitli marketlerde şans eseri gördüm. Onların ilk olarak KİLİÇE kurabiyelerini denedim.
İlk defa bir kurabiye ağzımda bildiğiniz dağılan ev yapımı tadındaydı.
Son Migros ziyaretimde gene KİLİÇE bulma arzusundayken rafta bir de ne görürüm?

Benim aşık olduğum tadına bayıldığım Çikolata Kaplı Fıstıklı Lokum

tafe gıda



Çocuk gibi sevinerek, bu merak etttiğim Çikolata Kaplı Fıstıklı Lokum 'u hem de 1,95tl gibi bir fiyata aldım.
Rafta sadece 2 adet vardı ikisinide aldığımı itiraf ediyorum :)
Eve geldiğimde açmadım inat ettim, çünkü zaten  bir minikcik paket açsam biticek akşam ben kahve keyfimin yanında yiyemiyeceğim :)
Akşamında kahvemi yaptım ,açtım paketimi ve tadı inanılmaz!


tafe gıda



Çikolata kaplaması glikoz diil sahte bir kaplama diil ve gerçek bitter çikolata tadı
Hele içerisinde fıstıklar sanki az önce kavrulmuş ve yeni yapılmış bir koku ve tatta.
Lokum kısmı  küçükken yediğim lokumlar gibi gerçek şeker tadında.
Beni çocukluğuma götüren bu harika lezzetli Tafe Gıda ürünlerine ait Çikolata Kaplı Fıstıklı Lokum bütün Migros Mağazalarında bulabiliceğimizi ve artık şükür sonunda kahve keyfime eşlik edicek lokumlarımı buldum derken gene kayıplara karıştı.
Tamam özlemek güzeldir aradaki ilişkiyi sağlamlaştırır ama burda Tafe Gıda 'ya sesleniyorum.
Ben senelerdir hasret kaldığım tadı bulmuşum beni bundan ayırmayın ve dağıtım ağınızı lütfen genişletin.
Benim gibi gerçek Türk Lokumu'na hasret çok kişi var ve markanızı tanımayanlar için lütfen bulunurluk fazlalaşsın.
Üzmeyin bizler gibi gerçek Türk Lezzetlerini seven insanları.
Migros ve diğer büyük marketlerde gördüğünüz yerde Tafe Gıda logosuna sahip bu harika Çikolata Kaplı Fıstıklı Lokum 'lardan alın stok yapın rafları boşaltın. Lezzeti inanılmaz mükemmel ve sonra benim yerime de bir kahve yapın ve çocukluğunuz tatlarına dönün.

Sevgilerrr....

4 yorum:

  1. Ayy canım nasıl istedi anlatamam. Artık sabah akşam Migros'a gidip dururum. :) Bloğunun yeni takipçilerindenim canım istersen bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben diyorumki sizde benim gibi eliniz boş dönerseniz örgütlenelim tafe gıdanın lokumunu isteriz yoksa kahve bi daha içmicez diyelim :)
      umarım tafe gıda sesimizi duyarda bu gerçek lezzettin dağıtım ağını çoğaltır :)

      Sil
  2. ben de almıştım bu markanın başka bir çeşidini fena değildi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tat olarak piyasadaki bi çok markadan daha iyi benim için umarım dağıtım ağları fazlalaşır

      Sil