5/23/2016

Magic Mitt Makyaj Temizleme Eldiveni

Makyaj temizleme eldiveni benim için yepyeni bir kavram ve ürün.
Tüm cilt makyajını sadece suyla ıslattığım bir eldivenle temizliyorum bir süredir.

Magic Mitt Makyaj Temizleme Eldiveni

müthiş bir zaman kurtarıcısı.
Cilt makyajını çok güzel arındırıyor, cildi tahriş etmiyor. Burada yaptığınız tek masraf Magic Mitt Makyaj Temizleme Eldiveni almanız ve evinizdeki içme suyunuzu onunla ıslatmanız.


Magic-Mitt-Makyaj-Temizleme-Eldiveni

Cilt makyajını çok güzel arındırıyor ancak göz makyajınızı çıkartmak konusunda yeterli değil. Zaten göz makyajını hepimiz yoğun maskara ile tamamladığımız için, öncelikle en az 1 pamukla makyajımı  temizliyorum.
Elbette kalan kısımları temizlemek Magic Mitt Makyaj Temizleme Eldiveni 'ninin görevi.


Magic-Mitt-Makyaj-Temizleme-Eldiveni


Ben Magic Mitt Makyaj Temizleme Eldiveni nerelerde kullanıyorum
  • Öncelik elbette cilt ve kalan göz makyajımı temizlemek.
  • Krem formda yaptığım yüz maskelerimi temizlemekte kullanıyorum. Normalde bu tarz krem formdaki cilt maskelerini temizlemek uzun sürüyordu. Çünkü arındırması zor oluyor. Ancak Magic Mitt Makyaj Temizleme Eldiveni ile çok daha hızlı sonuç alıyorum.
  • Günlük makyaj yapmasam bile cildimi temizlemek ve gece bakımına hazırlamak için ilk aşamada kullanıyorum.
  • Yüz temizleme köpüğümü cildimden arındırmak için kullanıyorum
Magic Mitt Makyaj Temizleme Eldiveni kullanırken püf noktası

En önemli ve tek kriter su. Magic Mitt Makyaj Temizleme Eldiveni su ile ıslatılarak kullanılıyor. Bunun için çeşme suyunu kullandığımda cildim sanki geriliyor, kızarıyor. Ancak aynı işlemi içme suyu ile yaptığımda cildim yumuşacık.
Tam 300 kez kullanım yapabiliyorsunuz. Sadece şuna dikkat edin. Yüzünüzü temizlediniz. O şekilde atıp kenarda bırakmayın. Ben beyaz sabunla biraz köpürtüyorum, zaten anında tüm kiri akıtıyor. Asla şampuan ve benzeri sıvı temizleyici kullanmayın, onlarla lekeli kalıyor. En güzeli kalıp beyaz sabun. Ben fırçalarımı bile sabuna sürterek temizliyorum hala, sonuç iki saniyede temizlenmiş fırça.Sonra asıyorum ve kurumaya bırakıyorum.

%80 Microfiber Polyester ve %20 polyemidten oluşuyor. Kimyasal hiçbir madde içermiyor.


Magic-Mitt-Makyaj-Temizleme-Eldiveni


Eğer sizler de,makyaj temizleme rutininizi eğlenceli bir hale getirip, kimyasallardan uzaklaşarak cildinizi temizlemek istiyorsanız, bu yumuşacık mikrofiber Magic Mitt Makyaj Temizleme Eldiveni ile tanışmanızı tavsiye ederim.

Tüm migros,gratis ve bir çok kozmetik mağazasında ortalama 6,50TL civarında alabilirsiniz.

Sevgilerrr....

21 yorum:

  1. ilk kez gördüm teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öylesine incelerken farkettim bende:) 300 kullanım olması çok iyi oldu

      Sil
  2. güzel günlerde kullan canım ben bu ürünü çok merak ediyordum okudum bilgilendim sayende :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kolaylık oldu inan benim içi. ben haftada nerdeyse 4 kez krem maske yapıyorum, onları temizlemek bilirsin işkence gibidir. ciltten arındırmak zordur. magic mitt ile ama çok daha kolay temizliyorum cildimi.
      sevgilerimle canım

      Sil
  3. bunun ününü biliyorum ama her akşam temizlemek zor gelirdi bana sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok kolay temizleniyor, ben beyaz kalıp sabun kullanıyorum. bikaç kez şampuan sıvı bişeylerle temizlemeye çalıştım o zaman zor akıttı. ama beyaz sabunla 2 dakikada tertemiz oluyor, sevgilerimle

      Sil
  4. çok uygun fiyatlı ama gerçekten etkili mi şüphelerim var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhteşem makyaj çıkartıyor harika diyenler gibi diilde, gerçekten ama cildimde makyajı temizledikten sonra kalanları alıyor. ancak en önemlisi beni krem formda maskeleri temizleme derdimden kurtardı. harika arındırıyor. normalde 10 dakika cildimi temizlemek için uğraşıyorsam o sürem azaldı, sevgiler

      Sil
  5. Ben bunu anneler günü indirimde alıcaktım migrostan amma velakin anneciğim şiddetle karşı çıktı :) Ona göre bakteri,mikrop kaparım, bir bez ordan al buraya, burdan al oraya pis pis! Asla almıyorsun dedi :) şaka gibi almadım bende, biliyorum çünkü alıp kullansam sonra memnun kalmasam çekeceğim var dilinden :) Halbuki ciddi merak ettiğim bir üründü,keşke gitmeden söylemeseydin alıcam bunu diye alıp gelmek her zaman etkili oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi, eğer her seferinde bitirdikten sonra işini 1 dakikacık ayrıcaksan asla kaçırma. hele maske yapıyorsan cildine al kurtul onları temizleme derdinden :) benim şu anda askıda çünkü her akşam kullanıyorum yıkıyorum asıyorum akşama gene alıyorum. dışarı asmıyorum evin içinde dışarda toz vs gelebilir çünkü.
      inşallah deneme imkanın olsun annecik ikna olsun.
      sevgilerimle

      Sil
    2. Aslında evet haklısın maske temizliği için harika olabilir,özellikle kil maskesi gibi cilde yapışıp kalan ürünler için güzel olabilir.Bunun için alabilirim,ikna edilir buna :) Keşke aklıma gelseydide bu indirimde alsaydım bak :/
      Çok teşekkür ederim,sevgiler.

      Sil
  6. Gratiste hiç denk gelmemiştim teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçücük bir kutucukta. ondan görememişiz diyorum. migroslarda kasa yanlarında öyle dikkatimi çekti benimde ama, aman ne işe yarıcakki dedim çoğu kez :) şu krem maskeleri bile temizlemek için sadece bundan sonra mutlaka sürekli alıcağım bi eldiven oldu.
      sevgilerimle

      Sil
  7. benzzer ürünleri birkaç kez gördüm ama pek alasım gelmeişti,simdi daha fazla merak etti m=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denerseniz mutlaka yorumlarınızı bekliyeceğim.
      sevgilerimle

      Sil
  8. migrosa süt almaya gittiğimde kasada görmüştüm :D keşke alsaymışım, bir dahaki gidişimde mutlaka edineceğim. güle güle kullanın, yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiçbir mucizevi sonuç vaad etmeyen ürünleri bu yüzden seviyorum. iyiki aldım diyorum. az önce yüz temizleyicimi silmek için kullandım. zaten yorgunum suyla uğraşıcak, cildimden arındırıcak gücüm yok ciddi kolaylık.
      denerseniz yorumlarınızı beklicem
      sevgilerimle

      Sil
  9. Amaaan tam bana göre bir ürün. Uzun vadede cilde zarar verir mi acaba? Alayım ben bunu, heyecanlandım:)
    Teşekkürler bilgi için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içeriğinde hiçbir kimyasal temizleyici yok. Bildiğimiz yumuşacık bir eldiven ama cilt yapısına uygun. üzerinde hiçbir pürüz yok. cildi çizmiyor asla. tüm makyajımı tek seferde muhteşem temizliyor gibi bir iddiası yok. ben bildiğin yumuşacık bir eldivenim, cildini çizmeden suyla temizlerim. ama makyajını temizlersen benimle tam sonuç alamazsın diyen bir marka ve ürünü. gayet sade, içeriğine bişeyler eklenilmemiş :) sağolsun firmada onlarca liraya satmıyor. başka markalarda gördüm benzer eldivenleri nerdeyse 2-3 katı. işlev desem aynı. hiç gerek yok fazla para harcamaya. alırsanız sizin yorumlarınızıda bekliyeceğim.
      sevgilerimle

      Sil
  10. Çok okudum bu ürünü iyice meraklandım. Sanırım alma zamanım gelmiş benim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evde elinin altında durması lazım cilt temizleme eldivenlerinden diye düşünüyorum canım. umarım sende memnun kalırsın.
      sevgilerimle

      Sil