5/04/2016

Mia Organical Argan Yağlı El Bakım Kremi

El bakımı sıklıkla atladığımız bir konu. Sadece ellerimiz pütürleşmeye başladığında çoğumuzun aklına geliyor. Benim ancak ellerim sürekli su ve kolonyalı mendil arasında geçtiği için, el kremi ihtiyacım çok daha fazla. Çünkü çok hızlı kuruyor ellerim.
Yaklaşık 15 gündür sürekli ellerime bakım yaptığım , Mia Organical Argan El Bakım Kremim ile güzel anlaşıyoruz.

Mia Organical Argan Yağlı El Bakım Kremi




Bir el kreminden beklentim;

  • Ellerimi yumuşatması
  • Pütürlüğünü azaltması
  • Sürdüğümde yağlı ve yapış yapış bir his bırakmaması
  • Doğal içeriğe sahip olması
  • Kullanım esnasında kolaylıkla cildimle bütünleşmesi
Mia Organical Argan Yağlı El Bakım Kremi


Bunların hepsi Mia Organical Argan Yağlı El kremim ile mümkün.
Bir çoğunuz ellerim güzel de koksun beklentisini ekliyebilirsiniz. Ancak koku işin içine girdiğinde, organik içerikli bir kremde esans kullanılması gerekmekte. 


Mia Organical Argan Yağlı El Bakım Kremi


Organik Sertifikalı Mia Organical Argan Yağlı El Bakım Kremi içerik olarak tertemiz, hiçbir koruyucu ve yapay bir madde içermiyor.  İçeriğinde saf gül suyu var. Ayrıca argan yağının iyileştirici özelliği bu kremde de hissediliyor.
Elimdeki ürün tester, ancak tester ürünlerine bile koruma bandı koyuyor Mia Organical. Bunun önemini şöyle açıklayabilirim, klasik hepimizin başına gelmiştir. Orjinal boy bile ürün alsak, markalar nedense koruma için şişeyi hiçbir masrafa girmezler. Bir firma tester boyunda bile koruma bandı kullanıyorsa bana göre, firmanın müşterisine duyduğu saygıdır.

Mia Organical Argan Yağlı El Bakım Kremi


Kokusuna gelirsek, argan yağı ve çok hafif bir gül kokusu var. İlk sürdüğünüz anda bunu hissediyorsunuz, ancak en fazla 5 dakika içerisinde o koku kalmıyor. 
Benim tercihim organik içerikli kremler de esans kullanılmaması.
Ne kadar yapaylıktan kaçılırsa, bir ürün bana göre o kadar sağlıklı oluyor. Elimdeki tester boyu yaklaşık 10ml. 15 gündür sıklıkla kullandığım halde hala dibini görmedim.
İçeriğinde GMO, Paraben, DEA, MEA, PEG, SLS, SLES, Petrokimyasal, Fenoksietanol, Silikon, Üre, Parfüm bileşenlerini içermiyor. 
Eğer sizlerde doğal içerikli gerçek organik bir el kremi ile tanışmak istiyorsanız, Mia Organical El Bakım Kremi  tavsiye ederim.
Lila Kutu'da 79Tl ye satılmakta. Satın almak isterseniz

Son bir dip not olarak;

Şu sıralar herkesin elinde ÜRE içeren kremleri görüyorum. Üre içeren kremler, cilt rahatsızlıklarında kullanılır. Benim cildim atopik dermatit. Doktorum bana verdiğinde kremi, 3 ay düzenli kullanım ardından bırakmamı istedi.  Sizin cildiniz de bir hassasiyetiniz, rahatsızlığınız, egzama vb bir deri hastalığınız yoksa bu tarz üre içeren kremleri kullanmanız, cilt bariyerinizi bozucak ve zamanla ciltte deformasyon başlayacaktır. Nemlendirmesi başarılı geliyor diye, içeriğine bakmadan lütfen cildinize bir kötülük yapmayın.
Cildiniz sizin hazineniz. Eğer onu gerçekten ihtiyacı doğrultusunda beslerseniz, ışıl ışıl olur, ancak ihtiyacı olmadığı halde sırf başkalarında gördüğünüz için çeşitli içeriklerdeki, cilt hastalıklarında kullanılan ürünleri cildinize alıştırırsanız, zamanla o hastalıklar cildinizde görünmeye başlar unutmayın.

sevgilerrr... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder