8/28/2016

Felicia Kedi Maması

Benim kızlarımın artık yepyeni bir marka maması var. Hem de yerli üretim yapan bir firmanın. Felicia Kedi Maması yorumlarıma geçmeden önce sizlere minik bir bilgi vermek istiyorum firma hakkında.

felicia-kedi-mamasi


Pelagos Akvaryum San. ve Tic. Ltd. Şti aslında hepimizin özellikle kuş besleyenlerin yakından tanıdığı bir firma. Bünyesinde Quik marka kuş yemleri ile piyasada 1989 yılından bu yana varlığını sürdürüyor. Yerli üretim yapan ve bu üretimini 5 farklı ülkede ayrıca satışını sağlayan bir firma.
Felicia markasını daha çok yeni piyasaya çıkartmışlar. Kızlarım için alışveriş yaparken şans eseri fark ettim. İçeriğine ve besin değerlerine baktığımda piyasada muadili olan kedi mamalarından hiçbir farkları yok. Ayrıca da yerli üretim yapan bir firma olmasından dolayı denemeye kadar verdik.
Kızlarımdan biri kısır diğeri ise değil. Bu yüzden 2 farklı mama aldık. Bir süredir geçiş evresindeydik gözlemlediğim ve yaşadıklarımı sizlere rahatlıkla anlatabilirim.




Felicia Adult Cat Somonlu


felicia-kedi-mamasi


Zilli için tercihim bu mamadan yana oldu. Özellikle benim için en büyük kriter Taurin miktarının 2000mg altında olmaması. Taurin çünkü onların bünyelerinde olması gereken bir vitamin ve ortalaması 2000mg altında olan hiçbir mamayı denemiyorum.

felicia-kedi-mamasi


Bu arada zilli ve pörtlek tahılsız mamalara karşı hassasiyet gösteriyor. Bu yüzden kullanamıyoruz.
Öncelikle mamanın şekline bayıldım. Öyle minicik, top şeklinde değil aksine büyük parçalar halinde ve onları kırmak zorunda yerken. Bu da benim için önemli bir kriter. Çünkü çene ve diş sağlığı için kırılarak yenilen kuru kedi mamalarının önemini biliyorum.
İçeriğindeki mineral seviyeleri ile üriner taş oluşumu riskini azaltmaya yardımcı oluyor. Buda ileri yaş evresine geçen kızım için önemli
Dışkı konusuna gelirsek, ishal yapmadı günlük 1 kez tuvalete çıkması gayet normal. Kedimin dışkısında koku yok.

Felicia Adult Cat Light & Sterilised kısırlaştırılmış veya kilolu kediler için mama


felicia-kedi-mamasi


Gelelim Pörtlek için olan kısırlaştırılmış kediler için olan mama seçeneğine. Benim bu seçici kızıma nedense kısırlaştırılmış mama beğendiremiyordum. Ancak felicia marka kısır kedi mamasında az bi burun kıvırmanın dışında gayet güzel yemeyi öğrendi.

felicia-kedi-mamasi


Mama taneleri diğer mamada olduğu gibi iri. Kırarak yemek zorunda. Diğer kızımda olduğu gibi, dışkısında bir değişiklik veya koku yok. Gene etrafı kumsala çevirerek günde 1 kez yapıyor. Henüz gerçekleşen bir kilo kaybı yok ancak benim kızım yattığı yerden kalkmadan su içen tembel bir kleopatra olduğu için, bir süre daha geçmesi lazım.

Felicia mamalar zipli paketlerde yani kendinden kilitlenebiliyor. 2 ve 15kg paketleri var.

Biz Felicia Kedi Maması ile kullandığımızdan bu yana gayet rahatız. Ayrıca fiyat olarakta uygun ortalama 2kg mama 40-50tl arasında. Bu seneki pet fuarında ana sponsor firma olduklarını öğrendim. Eğer imkan bulup bu seneki fuara gidebilirsem, diğer çeşitler ile de sizlere mutlaka bilgi vereceğim.

51 yorum:

  1. bizde 9 kedi ve de sokakta baktıklarımız olduğundan nüfus fazla. Böyle pahalı mamaları alamıyoruz. Temizmamadan memnunuz, 15 kilosu 60 lira ve tüm vitaminleri içeriyor, seçici kedilerimiz bile bayılıyor:)
    tek kedi olsaydı düşünebilirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sitede ki mamayı kullanan bütün arkadaslarmn kedisi hasta oldu dışkılarında bi sürü sorun gözlendi onlarida uyarmıştım başta dinlememişlerdi siz birdaha düşünün bence

      Sil
    2. Evet çok doğru ben de bir petshop sahibi ile konuştum içindeki bir maddeden dolayı kedilerin diskilarinda bir problem oluyormuş. Bu yuzden Sokak kedilerin de bir hastalık, adını hatırlayamadım, artış göstermiş son dönemde temiz mamadan dolayı. Sokak kedileri için reflex i tavsiye etti güvendiğim bir petshop sahibi. Temizmamadan biraz daha pahalı ama kedileri hasta etmiyor ve o da yerli üretim. Uygun fiyatının sebebi yerli olması.

      Sil
    3. Bende kısırlaştırılmış kedim için bu gün Felicia somonlu light&sterilised mama aldım...paketi incelerken aslında bu mamanında, Temizmama tarafından fason olarak üretildiğini gördüm...Gerçi bunun farkı somonlu olması temizmaam'nın kısırlaştırılmış kedi mamasında hatta hiçbir çeşidinde somonlu maması yok ama somon dışında bütün vitamin ve bileşenler temizmama ile aynı...

      Sil
    4. Geç cevap için özür dilerim, firmaya dün sorduğumda aldığım yanıtı size ekliyorum
      ürünlerimiz, Türkiye’de, Çağatay tesislerinde, kendi özel formülasyonumuz ve yurt dışından gelen kendi özel ham maddelerimiz ile üretilmektedir. Buradaki en temel fark kullanılan ham madde kalitesi, “origin” ham maddenin menşei, kökenidir. Örneğin Norveç’ten gelen somon’dan elde ettiğiniz protein ile herhangi bir balık çiftliğinden gelen somondan elde ettiğiniz protein, oranları aynı olsa bile! faydaları bir değildir.



      Bu konuda yapılan en büyük yanlış rakamsal olarak kıyaslamalara gidilmesidir. Bahsetmiş olduğunuz oranların (vitamin, mineral ve bileşenlerin) sapma payları mevcuttur. Ülke bazında yasalar ve düzenlemeler ile bu sapma payları ilgili bakanlıklar tarafından belirlenir. Örneğin vitaminler için -%10 ila +%25 arasında, mineraller için -%10 ila +%30 arasında, diğer maddeler için -%10 ila +%10 arasında gibi. Bu oranlar üretim bazında ve sapma payları doğrultusunda farklılıklar gösterir. “High Premium” sınıfında uluslararası markaları incelerseniz, analitik bileşenler ve ilavelerin çoğunun yüzdesel kısımlarını göremezsiniz. Analitik bileşen ve ilaveler farklı markalarda benzerlik gösterebilir. Yukarıda da bahsetmiş olduğumuz gibi, okumuş olduğunuz değerlerin sapma oranları mevcuttur, burada önemli olan kullanılan ham madde kalitesi,ham maddenin kökeni, üretim prosesleri ve diğer ilişkili unsurlardır.
      Felicia tüm sorularınız için oldukça ilgilidir. Onlara web siteleri aracılığıyla sorduğunuz tüm sorulara 24 saat içerisinde dönüş yaparlar.
      Sevgiler

      Sil
  2. Ne kadar faydalı bir paylaşım olmuş çok teşekkürler, kızım şanslı için deneyeceğim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz çok memnun kaldık, umarım sizin kızınızda sever
      sevgilerimle

      Sil
  3. Bende bugün aldım kedim gözüme zayıf görünüyor diye yavru kedi maması aldım taurin miktarı 2600 dü yanlış hatırlamıyorsam. Çok itici bir kokusuda yok inşallah faydalı olur persian kızıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz 2.paketlerimizi aldık bile. çok memnun kaldım. umarım sizde memnun kalırsınız.

      Sil
  4. şükürler olsun ki felicia hakkında yorum yapan biri olmuş ilk kedim ilk tecrübem petshopta cok önerdiler 3 aydır falan yavru kedim için kullanıyorum bi sorun teşkil etmedi ve gelişide cok iyi gidiyor. ama cok anlamadıgımdan bi arayıştaydım.şimdi başka kedilerimizde oldu tam arayıştayken çok faydalı oldu çok teşekkür ederim felicia ya devam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızlarım çok ciddi seçici maalesef, ikiside sevmedikleri mamayı aç kalsalar bile yemiyorlar. bu yüzden çok dikkatli seçiyorum. firmadan bile yeri geliyor içerik kesin bilgini alıyorum çünkü riske asla giremem.
      içeriği güzel verdiğim diğer ithal mamalarımız kadar iyi.
      fiyat olarak baktığımdada uygun.
      2.paketlerini aldım bile. oda bitmek üzere.
      sizin meleğinizede afiyetler olsun.
      sevgilerimle

      Sil
  5. Hayatımda ilk defa bir kedi sahiplendim ve onu sağlıklı büyütmek için sürekli okuyorum ve araştırıyorum. En başlarda sadece tavuk.sulu süt ve yumurta veriyordum çünkü babamın aldığı market maması aşırı tüy döküyordu ve ishal olmuştu :( bende uzun bir araştırmaya giriştim ve sizin blog yazınız ile okuduklarım çok yakın olduğu için Felicia kitten aldım hemen şuan çok memnunuz <3 Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      Öncelikle sahiplendiğin için meleğini çok teşekkür ederim. Umarım upuzun ömrü olsun.
      Kedilerde bizlerin yediklerini yemeleri maalesef tüy dökümü, ishal ileri evrelerde egzama ve bir çok rahatsızlığa neden olabiliyor. Onların vitamin ihtiyacını ama uygun bir kuru mama ile desteklemişsin sende ve memnun kalmana çok sevindim :)
      benim yaptığım gibi henüz ama küçüktür senin meleğin günde 1 çay kaşığı (doğru çay kaşığı) yaş mama :) ile ödül verebilirsin ona.
      aklına takılan ne olursa olsun severek cevaplarım her zaman yazabilirsin.
      sevgilerimle

      Sil
    2. Aynen dediğiniz gibi 2. siparişimi verdiğimde yaş mama aldım ama aldıktan sonra fark ettim ki destek olarak eklenen vitaminler yeterli değil bende az az verdim daha çok kuru mama yesin diye. Birkaç gün önce champion yaş mama aldım bende diğerinin yerine en azından 400 taurin var diye onunda tadına bile bakmadı halbuki Quik'i baya sevmişti :(

      Sil
    3. champion, goody içeriklerini muhtemelen değiştirdiler. Ben sokak kedilerim için alıyordum ancak son 2 aydır reddediyorlar yemeyi bilginiz olsun.
      Yaş mamada felix tavsiye ederim. ayrıca felicia ile yazişmamda yaş mama çıkartıcaklarını öğrendim ve nihayet dedim :) çıkarttıklarında hemen deneyimliyeceğim ve söz yazıcam nasıl olduğunu :)
      sevgilerimle

      Sil
    4. Daha bugün felix denedim onuda yemedi :( Migrosa tüyler için rulo almaya girdiğimde aldım bir tane ama maalesef onuda reddetti. Artık felicia bekleyeceğiz.Ben sokak kedilerim için (şimdilik sadece 3 taneler ama olsun ) gaflete düşüp veterinerden mama aldım keşke almasaydım top top iri bir mama, bu soğuklarda aç olmalarına rağmen yemediler süt ekleyip vermeye başladım biraz biraz yemeye başladılar. Bende merak edip tek tek mamalara baktım :) öğrendim ki kilosu 5 tl olan bir mamaymış!Bir daha asla veterinerden mama almam. Hatta parazit ilaçlarımızı bile kendim yapmaya karar verdim damla sipariş ettim :)

      Sil
    5. acaba taneli yaş mamayımı reddetmeye başladı. Kıyılmış formda olan yani poşetteki çeşidini bi deniyebilirsin.
      Birde gourmet kedi maması var ama onun poşette olan versiyonunu bulabilirsen eğer onuda deniyebilirsiniz. İçeriği çok güzeldir. Kıyılmış formda reddeden kediye henüz rastlamadım en seçiciler bile bayılıyor aklında olsun.
      veterinerden ben mama vs almıyorum 1e 10 katıyorlar satarken. sokak kedilerime internette takip ediyorum temiz mama, gitti gidiyor, hepsi burada bak mesela hepsi buradada bi mama vardi kendisi satıcı 5tl 1kg kargo bedava yapmıştı bi ara.Milo Tavuk ve Komple Besin Kedi Maması bu şekilde arat çıkıcak karşına buda güzel sokak pisileri için benim evimin çevresindekiler sevmişti. iç parazit içinde hap damla kendin çok rahat verebilirsin. hap formda olursa eğer erit suda onu şırıngaya çek tabiki iğnesini çıkart :) sonra ağzından sık. ben kızlarıma öyle yapıyorum :)

      Sil
    6. Benim oğlum 5 aylik damagindan ameliyat oldu ...felix yaş mama verdim yemedi bende light ton balığı az ilave ettim yemeye basladi şimdi koymuyorum kokuyu almasın 1dakika sürmüyor canavar bu...bu arada profiline kuru mama kullanıyordum gayet memnunduk..şimdi felicia başladık ..ishal yok koku yok bakalım

      Sil
    7. Benim oğlum 5 aylik felix yaş mama verdim yemedi icine az light ton balığı ekledim yemeye basladi ..bir iki derken ton balığı koymuyorum artık ..şimdi felix in kokusunu almasın 30 saniyede yiyip bitiriyor

      Sil
  6. Felicia ile yeni tanıştım birisi 3 yıl önce sahiplendiğim 3 yasında kısırlaştırılmış, birisi de henüz 2 haftalıkken sokakta buldugum suan 2,5 aylık olan iki yavrum var. Büyük ogluma 3 yıldır ithal de olmak üzere denemediğim yas ve kuru mama kalmadı hatta evde mamasını sebzeler ve et ceşitlerini karıştırıp kendim yapmaya başladım ondan da cok cabuk sıkıldı ac kalmayı göze alıp yemek yemiyordu Malesef whiskas yas mama harici hiçbir mamayı yemedi. Küçük kızım ise kurufasulyeden tutun mantar corbasına kadar evdeki her yemege ortak cıkıyordu. Bir haftadır ikisine de hiç bir sekilde Ek gıda vermiyorum sadece felicia veriyorum. Büyük mecburiyetten olsa da küçük zevkle yiyor. Simdilik İkisini de ek yemek için ağlamaktan vazgeçiremedim. Ama zamanla alışacaklar. Ve simdilik cok memnunum
    Enerjileri de neseleri gayet güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ek gıda olarak onları şımartmak adına ben günde 1 tatlı kaşığı yaş mama veriyorum. onların sevdiği yaş mama ile ödüllendirebilirsiniz. ama onları daha fazlasını isteyeceklerdir gün içerisinde geri adım atmayın :)
      iki meleğinize upuzun sağlıklı bir ömür dilerim
      sevgilerimle

      Sil
  7. Bugun felicia adult somonlu aldık mavili olanı.aslında advance salmon alacaktım somon balıklı dıye çünkü tek kedı fipten öldü advance immün destekli yazıyor ve avcılar veteriner fakultesı öneriyor ama sadece tavuklu ve ördekli vardı bende felicia salmon aldım 6 kedi var umarım memnun kalırım şu an hepsi yedi sorun yok şimfilik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok üzüldüm yakalandığı hastalığına ve ölmesine :(
      benim kızlarım kadar herşeye burun kıvıran, en ufacık değişimde bile ishal olarak gösteren bünyelerinde hiçbir sorunla karşılaşmadık. Umarım sizde çok memnun olun. Kullandıktan sonra mutlaka sizdende yorumlarınızı bekliyorum. Felicia bu yazıyı çok dikkatli takip ediyor ve her türlü eleştri veya iyi olan her türlü yorumunuzu yayına alıyorum.
      sevgilerim, pisilerinize sağlıklı uzun ömür dilerim

      Sil
  8. Bende Spectrum mama kullanıyordum uzun araştırmalarım sonucunda uygun ve güzel mama olarak ona devam ediyordum lakin dün eşimi mama alması için gönderdim Spectrum bulamayınca felicia almış biraz kızdım çünkü ilk kez duydum mama degisimi yapmak istemiyodum ama iki gündür az az yiyorlar çok iştahlı değil yemeleri bende tereddüt ediyordum yedirmesemi acaba diye şimdi araştıriken sizin yorumlarınızı okudum içim biraz rahatladı teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, mama geçişlerinde direkt farklı mama verilmesinde ishal olabiliyor bazı pisicikler bilginiz olsun.
      Mümkün olduğunca birebir karıştırıp vermekte herzaman fayda var.
      Biz Felicia mamamızı sevdik nihayet yerli üretim bir mama hem fiyat hem performans olarak beni mutlu etti. Umarım sizde memnun kalırsınız.
      Afiyetler olsun meleğinize

      Sil
  9. merhabalar 1,5 yaşında bir kedim var british yapı gereği biraz kiloluydu sebebi sürekli ev yemekleri ile beslenmesi idi ton balıkları haşlanmış tavuklar salamlar yani aklınıza gelebilecek kedilerin sevebileceği ne varsa yiyordu kuru mama harici kuru mamanın her türlüsünü denedim bütün markalar hiç bir şekilde yediremedim denemediğim teknik kalmadı 3 gün aç kaldı ama yinede yemedi yine günlerden birgün bundan 5 gün önce pet shopdan numune mamalar aldım 4 çeşit iki tanesi felicia bir tanesi spectrum birde royal caninin bir çeşiti hepsini koydum önüne ama çok umutsuzum yemeyeceğini tahmin ettiğimden üzgünüm ve bir süpriz oldu felicia tavuklu ve hamsili olan çeşidinden yemeye başladı biraz yedi diğer çeşitine geçti ama diğer markaları yemedi sadece felicia olanları yedi ev halkı olarak şoka girdik artık kuru mama yedi diye sevinçten evin içinde koşturdum resmen ertedi günü iki çeşitinden 2 kiloluk olanlardan aldım ve kuru mamaya devam feliciaya ne kadar teşekkür etsem azdır bu arada kedimin ağız kokusu vardı kuru mama yemediği için sürekli yumuşak gıdalar yediği için onuda atlattık valla üreticinin alnından öpmek istiyorum sonunda tosmikde kuru mama yiyor :D TEŞEKKÜRLER FELİCİA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhteşem bir haber nasıl mutlu oldum Melike Hanım :)
      Kedilerimizi çok seviyoruz sanıyoruzki onlara çok sevicekleri ev yemekleri veya salamlar tavuklar verdiğimizde tam bir besleme yapıyoruz. Ama hata ediyoruz işte. Onların ihtiyacı olan vitamin ve mineralleri veremiyoruz. Buda kilo yapıyor ağız kokusu yapıyor. Dışkılaması bile muhtemelen yavaş yavaş farklılaşıcak çok daha az kokucaktır.
      Meleğinize mutlu sağlıklı upuzun bir ömür diliyorum. İyiki Yerli mamalar bizleri düşünerek hem fiyatta hemde içerikte rahatlıkla ulaşabileceğimiz seviyede mamalar üretti. Felicia örnek olsun tüm firmalara diyorum her zaman.
      sevgilerimle,

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Carino 1,5 yaşında diğer kedilere göre birazdaha küçük kaldı. Doğduğunda anne sütü emmediği için sağlıklı gelişim gösteremedi. Aşırı derecede tüy dökme problemi olduğu için felicia somonlu mama kullanmaya başladım. Tüy dökümü azaldı fakat eski maması kadar iştahla yemiyor, dolayısıyla kilo kaybı var zamanla alışır mı bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adil Bey
      kedilerimiz çok inatçı :) eski lezzetlerine alıştıklarında, yeni bir lezzete alışma süreleri biraz uzayabiliyor.
      Tüy dökümü azaldı ise demekki doğru seçimdesiniz yılmayın.
      Arada ödül olarak 1 kahve kaşığı kadar yaş mama verebilirsiniz kuru mamanı yiyorsun madem sanada ödülüm bu şeklinde.
      O zaman daha fazla kuru mamasına yönelme yapacaktır ben kızlarımda bu yolu deniyorum.
      Meleğinize sağlıklı upuzun bir ömür dilerim

      Sil
  12. merhabalar! 1.5yasindaki kedim icin somonluyu yeni kullanmaya basladik, bugun 2.pakete gectik. cok istahla yedigini soyleyemeyecegim ve biraz da kilo verdi ama arastirdigim kadariyla besin degeri yeterli gibi. umarim dogru secim yapmisimdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçişlerde iştahsız davranabiliyorlar. Özellikle farklı mamadan geçiş yaparken dengeli yapmaya dikkat edin. önce yarı yarıya eski mamasından karıştırın mutlaka zorda kalınca evet yiyorlar ama burunda kıvırabiliyorlar :)
      inşallah sevsin pisiniz sizinde
      sevgilerimle

      Sil
  13. Bende felicia dan çok memnun kaldim.somonlu mamasina başladık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. somonluyu benim kızlarımda çok sevdiler :)
      afiyetler olsun meleğinize
      sevgilerimle

      Sil
  14. Bende paşama felicia kullanmaya başladım 2 aydır somonlu şimdilik memnunum.

    YanıtlaSil
  15. Bende bugün numune aldım adultlight sterilised salm on...çok taze ki kıtır kıtır yedi ... Fiyatının uygun olması kötü olduğu mantığını yaratıyor bende malesef ... Royal de seviyor ama bu mamanın içeriği bana daha güvenilir geldi ve balık vermek istediğim için aklıma yattı çünkü royal sadece tavuk ve benim kedim pek tavuk sevmiyor ... Advance kisir kediler için olanı da denedikten sonra kesin kararımı vereceğim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında kafamızda olan hep ithal mamalar iyidir mantığı ama inanın içerik olarak bir farkı yok felicia mamanın
      elbette pisilerimizin bünyesine göre uygun olan mamayı seçmek en önemlisi. umarım meleğinizde memnun kalsın.

      Sil
  16. Kedim dünyaca unlu orijen ve acanayi AC gezdi yemedi royal yiyince sik çise kakaya gidiyor advance ishal oldu kusma oldu.Sanabella ile büyüdü proplani az yiyor AC kalıyor happy çat yedi az az istahsiz yemedi felicia hamsili somonlu çok seviyor tüyleri dökülmüyor heryerde var sanabella olmayan bir marka yerli hatta kusarken tavuklusunu verdim geçti.Tek marka ıslak mama yiyor bayilarak kuru mamada felicia fiyatida uygun 40lira

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dünyaca ünlüde olsa onlarında damak zevki farklı olabiliyor kendi kızlarımdan biliyorum.
      10 kedinin 9unun yediği mamalara benim kızlarda burun kıvırıyor :)
      Feliciadan sizin de memnun kalmanız açok sevindim
      meleğinize upuzun sağlıkla bir ömür dilerim

      Sil
  17. yorumları okudum mama fenaya benzemiyor 12 tane kedimiz var ben çok uzun süredir proplan sterilised kullanıyordum ve hiç şikayetim yoktu. Lakin kediler çok proplan pahalı olunca bir çok marka mama denedim.. ne royal canin ne veterinerimizin tavsiyesi spectrum ne de aklınıza gelebilecek mamaların çoğu fakat sonuç hep hüsran oldu. çünkü benim için mamanın besleyiciliği kadar kokusuz ve katı dışkılama yapmaları da çok önemli. bu konuda da deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim çünkü tekrar proplana dönmemize rağmen sanırım kalitesi ve üretimi eskisi gibi değil ki ne iştahla yiyorlar ne dışkıları düzeldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      proplan çok ciddi son 2 senedir kalitesinden ödün verdi ülkemizde. Yaş mamalarını dahil ben kızlarıma aldığımda ishal oldular meleklerim. Bu yüzden asla almıyorum.
      Felicia güzel bir mama ancak kedilerinizin hassasiyetide var size şöyle bir öneride bulunabilirim.
      Felicia mamalarını Pelagos üreticisi, Telefon numaraları 0212 637 3930 veya 0212 637 3906
      bu numaradan arayın. Hekimleriyle görüşün. Onlar size uygun olabilecek çeşitleri hakkında bilgi versinler. Eğer ulaşamazsanız bana lütfen iletişim formumdan ulaşın, mail adresinizi verin, oradaki yetkili kişilere sizin mail adresinizi iletebilirim.
      Sevgiler, meleklerinize upuzun sağlıklı bir ömür dilerim

      Sil
    2. Yorumlar oldukca guzel.Biraz icim rahatladi
      4 kisir yavrum var
      2 kiz 2 erkek.Kizlardan biri yas mama delisi.Ben de kuru mama yemesini istiyorum
      Daha once birsuru denemeler yaptim
      Simdi somonlu kisiri deneyecegil ama 2 kiloluk mu 12 lik mi alayim kararsiz kaldim.Malum ekonomik sartlar .

      Sil
  18. Merhaba; Benimde 2 erkek kedim var yavruyken 7-8 ay royal canin kullandım sonra feliciayı keşfettim içerik olarak çok benziyordu ve fiyat olarak'da uygun olması beni felicia'yaya yönlendirdi ve felicia kitten denemeye karar verdim iki oğlumda hiç burun kıvırmadan gayet iştahla yediler o günden sonra sürekli felicia almaya başladım dışkılarındada hiç bir sorun olmadı şimdi iki oğlumda büyüdü yetişkin oldular artık yaklaşık 2 aydır kitten dan yetişkin mamaya geçtik😊 şimdi ilk defa somonlusunu aldım onada bayıldılar yani diyeceğim felicia ile hayatımıza devam ediyoruz feliciayaya teşekkürler👍

    YanıtlaSil
  19. Bnım kedım 1yasında 3yavrusu oldu suan ama mama secmeye basladı enjoyun etlı mamasını yıyordu sımdı yemıyor et tavuk balıklı karısık olanı aldım zorda kalınca yıyor yas mama istıyor sureklı hıç boyle yapmazdı hamılelıkte ve dogum yapınca cok degıstı internette konserve mama gordum 24lü Milo tavuklu dıye bılgınız varmı mama hakkında yardım edermısınız zor durumdayım suan 😞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Öncelikle bebişleriniz sağlıkla büyüsün inşallah. Sürekli yaş mama verilmesi kedilerde böbrek taşı oluşumuna neden olmaktadır. Daha önce verdiğiniz mamayı yemiyorsa eğer o zaman kandıralım mı azıcık? Ona 1kglık felicia, royal canin gibi yoğun ve güzel tadı olan mama alın. Sonra elinizde olan kuru mamayla karıştırın. o zaman göreceksinizki burun kıvırdığı mamayı yemeye başlayacak. Milo marka yaş mama sokak pisilerime veriyordum ama onlar da biraz burun kıvırıyorlar tavuklu çeşidine. Balıklı olanını ama sokak pisilerim severek tüketiyorlar

      Sil
  20. Arada degısıklık olsun dıye alsam yas mama milonun balıklısını önerırmidiniz pekı hep ıyı olsunlar istıyorum oyuzden ama felicanın alacam denıyecem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette, arada değişiklik için verebilirsiniz. yaş mamayı bizim cips, çikolatalarımız gibi düşünün. arada kaçamak için bir kaç parça hepimiz tüketiriz ama öğün olarak kullanmayız. aynısını meleğiniz içinde yapabilirsiniz

      Sil
  21. Merhaba.Ben de Royal Canin le başladığıö yola reflexle devam ettim.Kırık kylaklı cins kedim Artist böbrek problemi yaşadı.Mamayı urınary olan Advanced ile değiştirdi veteriner.Altı ay özel mama kullandım.Brekkies ile tamamladık atı ayı.Mama arayışı beni felicia ile karşılaştırdı.Urınary olması ve fiyatı da mutlu etti.Sokaktan aldığım evde baktığım kedilere bonacibo veriyorum.Artist yemek yerken etrafında cirit atıyorlar kalanı da yesek diye��Ayrıca kusmalar da bitti.Kıl yumakları yok artık.Feliciayı üreten firma Çağatay Gıda ( temizmama) diye biliyorum.Kızkardeşimin kedisi de özel mama yiyor.Ayda 1.5 kg mamaya 150 tl veriyor.İki kedisinsen sarman olan kanlı gaita yapınca tahliller sonunda doktor tavsiyesiyle yiyor mamayı.Ona felicia önerdim.Veterinere sormuş.Veteriner o mama yurt dışında gıda katkısı üreten fabrikada yapılıyor.O yüzden bayılarak yiyorlar.Özellikle erkek kedilerde tıkanma yapar.Tavsiye etmiyorum demiş.Bu doğru mu açıklarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Direkt firmaya sordum sizin sorunuzu ve açıklamalarını size ekliyorum;
      dostumuzun yaşadığı sağlık probleminden dolayı üzüntü duyduğumuzu bilmenizi istiyor ve geçmiş olsun diliyoruz.

      Üriner sağlık sorunları sadece Türkiye’de değil, dünyada da birçok pet sahibini maddi ve manevi olarak üzmekte ve bu sorunun altında yatan nedenler araştırılmaya devam etmektedir. Kısaca bahsetmek gerekirse, Kronik (CKD) ve Akut (AKF) olmak üzere iki tür böbrek hastalığı vardır.

      Akut böbrek hastalığında, erken teşhis ve iyi bir veteriner ile tedaviye başlanırsa, böbreklerin işlevi büyük oranda düzelmekte, rutin kontroller ve veterinerin talimatları doğrultusunda dostumuz hayatına sağlıklı bir şekilde devam edebilmektedir.
      Kronik böbrek hastalığında, böbrek fonksiyonlarının tamamen düzelmesi maalesef mümkün olmamakta, dostumuzun ırkı, yaşı, cinsi, genetik faktörleri, mevcut durumu ve tedaviye verdiği yanıt oranı ile birlikte böbrek fonksiyonlarının bir kısmının kazanımı sağlanmaktadır.
      Bu hastalıklarda sağlık kontrollerinin düzenli yapılması ve veteriner tavsiyesine mutlaka uyulması gerekmektedir. Bu açıklamaları yapma ihtiyacı duymamızın sebebi, her iki hastalığında ciddi olması ve iyi bir veteriner kontrolünde takibinin yapılması gerekliliğindendir. Bu konularda yapılan en büyük yanlış hastalığın teşhisi ve hangi evrede bulunduğunun göz ardı edilmesi ve iyi bir veteriner ile tedavi sürecinin takip edilmemesidir. Bunların dışında takdir edersinizki her canlının kendi özel fizyolojik ve biyolojik yapısı vardır, uzaktan yapılan bir teşhis ya da yorumla bir canlının hayatına yön verilmesi doğru ve sağlıklı bir karar olmayacaktır. Tıp pozitif bir bilimdir ve bilimsel esaslara dayanmaktadır.

      Sorunuzda belirtmiş olduğunuz Felicia Urinary Care ürünümüz, üriner sağlık desteği sunmakta ve sağlıklı olan bir kedinin, yaşamına sorunsuz bir şekilde devam etmesini desteklemektedir. Hairball Control destekli formülasyon sayesinde kıl,tüy yumakları dışkı yoluyla atılmakta, harici bir ürün kullanımına gerek kalmamaktadır.

      Ürünlerimiz, Türkiye’de, Çağatay tesislerinde, kendi özel formülasyonumuz ve yurt dışından gelen kendi özel ham maddelerimiz ile üretilmektedir. Veteriner’in vermiş olduğu “yurt dışında gıda katkısı üreten fabrikada yapılıyor” bilgisi asılsız ve yanlış bir bilgidir. Ürünlerimiz ve markamız hakkında bilgisi olmayan bir veterinerin yapmış olduğu yorumlar bizleri bağlamamakta ve bu konuyu sizlerin takdirine bırakmaktayız.
      Sevgiler, meleğinize upuzun sağlıklı bir ömür dilerim

      Sil
  22. Merhaba direkt firmadan sipariş verebiliyor muyuz yoksa hepsiburada gibi yerlerden mi alabiliyoruz? Firmanin web sitesini bulamadim da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Firmadan aldığım yanıtı size iletiyorum;
      Perakende satışımız bulunmamaktadır. Ürünlerimizi internet üzerinden, veteriner kliniklerden ve seçkin petshoplardan temin edebilirsiniz.
      Meleğinize upuzun sağlıklı bir ömür dileriz
      sevgiler

      Sil