11/24/2016

Arkasında anahtar kalan kapı nasıl açılır

Az önce başıma geldi ve ben başardıysam sizlerde başarabilirsiniz.  Arkasında anahtar kalan kapı nasıl açılır diyorsanız doğru yazıdasınız.

arkasinda-anahtar-kalan-kapi-nasil-acilir



Öncelikle lazım olanlar, kilit üzerinde kalmış bir kapı ve panikle o anahtarı almayı unutmuş bir kişi. ☺

Derhal paniğinizi üzerinizden atın. Sonrasında size lazım olan şey iptal edilse de umursamayacağınız bir kredi kartı şeklinde alışveriş kartı yani sert plastik.

Şimdi paniklemeniz geçtiyse anlatmaya başlıyorum.

Kartı sakin bir şekilde kapı kenarından geçiriyorsunuz. Ama ana nokta kilidin ortalama 1.5 karış üzerinden bu işleme başlıyorsunuz.

arkasinda-anahtar-kalan-kapi-nasil-acilir


Kimi kilitler 1 kimi kilitlerse 2 mekanizmalı. Birinci tık sesini aldığınızda kuvvetli bir şekilde kapıyı ileri geri hareket ettirmeye başlıyorsunuz.

Sonrasında ikinci tık sesi ve kapı açılacaktır.

Önemli noktayı atlamayın sakın, tık sesi geldiği veya hissettiğinizde hemen kapıyı sert bir şekilde ileri geri hareket ettirip kartınızı aşağı doğru zorlayarak biraz kaydırmaya çalışın. Bunu yaparken kartı eğip bükmeyin aksine yukarı aşağı yaparak kaydırmaya çalışacaksınız.

Umarım benim başıma gelen Arkasında anahtar kalan kapı nasıl açılır yazımdaki gibi şansınız yaver gider ve sizlerde çilingirciye o kadar para dökmeden minimum 50tl den başlıyor sevindirici sonuç alırsınız.

Sevgilerrr.

23 yorum:

  1. Yardımcı bilgi diye bunlara derim :))) Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapıyı açtım girdim anında yazdım :) kesinlikle acil durumlarda kurtarıcı olur
      sevgilerimle

      Sil
  2. Uzun zaman önce başıma geldiğinden beri sürekli takıntı haline getirdiğim bir durum anahtarı kontrol etmek yazını görünce aklıma o anım geldi canım :)) Emeğine sağlık yararlı bir yazı olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok dikkat ediyorum ancak annem nasıl olmuşsa bırakıp çekmiş kapıyı panikle beni aradığında hemen internetten baktım ama çok detaylı yazmıyordu heryerde yazanı birleştirdim eve geldim kartla ona göre açtım :))
      zor durumlarda hepimizin aklında olsun
      sevgilerimle

      Sil
  3. harika bir bilgi olmuş, bunu bizzat lise yıllarımda yapmıştım ve kapıyı açmıştım. ben de bir arkadaşımdan duymuştum o zamanlar :D işe yarıyor cidden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi taraftanda korktum ama, düşünsene evdesin kapıyı kitlememişsin birisi dışarıdan rahatlıkla girebilir allah korusun. bu yüzden anahtarı yan çevirmek lazımmış
      sevgilerimle

      Sil
  4. ben de bizim kapıcıyı aramıştım bu tarz bir yöntemle açmıştı bi 10 kere açmıştır :D çok sık oluyor da

    YanıtlaSil
  5. Kartı sokacak kadar yer yok sa napmamız lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kart her türlü ince olduğu için girebilir. sıfıra sıfır hiçbir kapı olmuyor mutlaka kartın girebileceği kadar yer oluyor

      Sil
  6. Bilgilendirici bir yazı olmuş.. Keşif etkinliğinden geliyorum takipteyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür edErim bu paylaşımınız için...kapı açılınca yaşadığım mutlulugü anlatamam😊

    YanıtlaSil
  8. Canım işe yaramasına sevindim ama aynı yolu kullananlar da çok can yakıyor:) bilmek de fayda var eşimin yeğeni de kesilmiş pet şişeyle açıyor:))

    YanıtlaSil
  9. Cok tesekkur ederiz, bize de cok faydasi dokundu.

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler ya içimde büyük sıkıntı vardi hallettim rshatlsdim

    YanıtlaSil
  11. O kart ve pet şişe neden bizim kapıda işe yaramıyor acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir başka kişi yanınızda olsun o kapıyı ileri geri hareket ettirmeye çalışırken siz kartı yavaşça aşağıya doğru götürmeye çalışın. Biraz sabretmeniz lazım, ilk 3-4 denemede belki olmayacak ama sabırla deneyin mutlaka başarırsınız

      Sil
  12. Yanımda kart yok ben napcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cüzdanınıza iyice bakın, gratis kartı, watsons kartı, birşey belki etrafınızda vardır. hiçbirşey yoksa hani buzdolabına takılan mıknatıslı manyetik kartlar vardır yemek, su firmalarının çalın bir kapıyı komşunuzdan isteyebilirsiniz, önemli olan sert bir plastik olması. inşallah açabilirsiniz kapınızı

      Sil
  13. Bende unutum ama eşim açamadı kredi kartı kullandı yoğurt kabi kullandı bir türlü acamadi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Panik yapmayın, ilk kilide geldiğinizde kapıyı bir başka kişi sarsmaya başlasın ki ikinci kilide geçebilin.
      Açamayınca muhtemelen panik yapılıyor o yüzden kapıyı ilk kilidi geçince sarsarken çok sert sarsma yapılıyor.

      Sil