4/10/2017

Sleek Power Plump Lip Crayon İnceleme

Dudak dolgunlaştırıcı rujlar niyeyse aşırı bir karıncalanma yanma batma gibi yan etkileriyle uzak durduklarım arasındaydı. Bunun nedeni benim cilt yapım zaten hassas, dudaklarıma ufacık müdahale edecek bir ürün kullandığımda reaksiyon gösteriyordu. Gratis Güzel Bak Kendine ekibi tarafından aldığım bir hediye ama düşüncemi değiştirdi demek ki ben yanlış ürünlerle denemeler yapmışım. Sleek Power Plump Lip Crayon inceleme yazımda vaatleri nelerdir bir ruj dudakları dolgunlaştırır mı dolgunlaştırıcı ruj nasıldır gibi sorularınız varsa eğer, blog yazımda umarım yardımcı olabilirim.

sleek-power-plump-lip-crayon-inceleme




Sleek Power Plump Lip Crayon


Kalem şeklinde bir ruj düşünün mentol ağırlıklı bir kokusu var ama öyle buram buram değil. Tat olarak farklı veya rahatsız edebilecek tat almadım. Dudaklarınıza sürdüğünüzde 2 dakika içerisinde karıncalanma başlıyor ama altını çiziyorum öyle can yakan rahatsız eden bir durum yok. Dudaklarınızı hafif dolgunlaştırıyor. Benim üst dudağım çok ciddi ince belli bile olmaz neredeyse dudak kalemiyle çizme gereği duymadan belirginleştirdi.

sleek-power-plump-lip-crayon-inceleme


Yapışkan his kesinlikle yok. Mat görünüm vermiyor, ancak ışıl ışılda parlak bir görünümü yok. Doğal dudak görünümü veriyor serideki renkleri.

sleek-power-plump-lip-crayon-inceleme
Sleek Dudak Dolgunlaştırıcı Ruj renklerinden bende olan 2 rengi

NOTORIOUS NUDE tam bir nude rengi koyu göz makyajlarıyla muhteşem olabilecek bir tonda.

BERRY BURST rengi ise içerisinde hafif kahvelik barındıran her cilt rengine uyabilecek bir gülkurusu renginde.

Üst üste sürdüğümde dudaklarımda pütürleşme veya soyma yapmadı. İstediğim kadar tekrar sürebiliyorum. Verdiği hafif dolgunluğu yaklaşık 2 saat civarı koruyor. Zaten bu süre içerisinde yenilediğiniz için devamlılıkla istediğiniz gibi hafif dolgunlaşmış, pürüzsüz dudaklarınız oluyor.

Dudaklarınızı hafif dolgunlaştırabilecek ve pürüzsüz güzel bir görünüm verebilecek Sleek Power Plump Lip Crayon Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. İndirimsiz fiyatı 49.90TL ancak sıklıkla Sleek markası indirime giriyor, takip ederseniz çok uygun fiyata alabilirsiniz.
sevgilerr.

6 yorum:

  1. Çok güzel renklermis Sevdacim dudak dolgunlastirici ruj hiç denemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha önce denedim canım hüsran oldu hep dudaklarımda reaksiyon oldu şişlik kızarıklık vs bunda olmadı ama öyle çok ciddi farketmiyor ama yeterli geldi benim için dolgunluğu

      Sil
  2. güle güle kullan canım denemeliyim bende dolgunlaştırıcı rujları severim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok aşırı bir dolgunluk diil ama üst üste uygulama imkanı ve rahatsız his vermemesiyle çok sevdim canım

      Sil
  3. Kalem trasla mi aciliyor ucu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kalın kalemleri açan kalemtraşlar varya hani, onlarla rahatlıkla açılıyor.

      Sil