5/22/2017

Gratis Body Fantasies Vücut Spreyi

Ter kokusundan sizde benim gibi nefret ediyor musunuz? Özellikle toplu taşıma araçlarından yaz aylarında uzak durmaya çalışsam da mecburen kullanıyoruz. O kokuyu insanlar engelleyebileceklerini bildikleri halde neden bir sprey bile almazlar kendilerini çocukluğumdan beri kafamı kurcalar bu soru.  Gratis Body Fantasies Vücut Spreyi çanta boyu işte böyle anlarımda benim kurtarıcım. Özellikle küçük boyu olması ve etkili bir kokusunun bulunmasıyla sürekli yanımda taşıyorum. Büyük boyu evimde küçük boylarıyla yazlık koku çeşitleriyle benim sürekli çantamdalar.

gratis-body-fantasies-vucut-spreyi



Gratis Body Fantasies Vücut Spreyi Çeşitleri


Benim gibi yazın parfüm kullanmayı sevmeyenler için vücut spreyleri tam bir kurtarıcı. Verdikleri hafif koku ile yaz sıcaklarında mis gibi kokabiliyorum.
Gratis mağazalarında mini boyu 50ML ve 3 çeşidi ile biri mutlaka size de hitap edecektir.
               
BODY FANTASIES Vücut Spreyi Pink Sweet Pea Fantasy

Meyveli şekerli kokuları severseniz eğer deneyebilirsiniz. Alt notalarında benim aldığım meyvemsi hafif kokusuyla yaz aylarında harika kokabilirsiniz.
Top Notalar: Kırmızı Frenküzümü, Greyfurt, Guava, Ahududu
Orta Notalar: Çilek, Siklamen, Kavun
Taban Notalarında: Misk bulunuyor.


gratis-body-fantasies-vucut-spreyi

               
Kış için tercih ettiğim yoğun vanilya notaları içeren kokusuna sahip. Büyük boyunu uzun zaman önce almıştım halen kullanıyorum.

Body Fantasies Signature Fresh White Musk Body Spray
Bayıldığım bir koku. Öyle hafif ve çiçek kokuları sarıyor ki giysilerimi tam yaz aylarına uygun olduğunu düşünüyorum.
Top Notalar: çiçek kokuları, Vadinin Zambağı, Leylak, Gül, Frezya, Mandarin
Orta Notalar: Yasemin, Ylang-Ylang, Karanfil, Sümbül, Kişniş
Temel Notalar: Yosun, misk çiçeği, Vanilla, silhat bulunuyor

Gratis Body Fantasies Vücut Spreyi çeşitleri hayvanlar üzerinde test yapmıyor. Eğer sizlerde yaz aylarında hafif ve güzel kokuları seviyorsanız 8-10TL arasında değişen fiyatlarıyla 50ML boylarından birini çantanızda benim sürekli bulundurmak isteyeceksinizdir.

Sevgilerrr…

6 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
  2. ben de üç tanesini kullanıyorum, yazın çok iyi oluyor vücut spreyleri hafif kokuları ile. bu çeşitlerini kullanamdım ama. herkese tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevdim bende özellikle çanta boy olmalarını
      sevgilerimle

      Sil
  3. güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil