5/01/2017

Natura Therapy Saf Makadamia Yağı

Natura Therapy Macadamia Yağı içeren şampuanını daha önce kullanmıştım. Bir süredir saç bakım yağı arayışındayım serinin devamı olan Natura Therapy Saf Makadamia Yağı ile saç bakım rutinime devam etmek istedim. Beni korkutan ama minicik bir şişesi olmasıydı. Malum hepimiz alışmışız kocaman şişe yağlara. 15ML minicik bir şişesi var. Ancak saf yağ olduğu için meğer çok küçük damlası benim uzun saçlarıma yeterli geldi.

natura-therapy-saf-makadamia-yag

Natura Therapy Saf Makadamia Yağı


Macadamia yağı nedir diye size uzun uzun anlatmak istemiyorum. NATURA THERAPY MACADAMIA ŞAMPUAN yazımda çünkü çok detaylı bir açıklama vermiştim. Omega 7, antioksidan bakımından zengin kendinden UV koruması içeren bir bakım yağı.

Saç cilt bakımında kullanılabilen, hafif bir yağ. Ancak alıştığımız klasik saç bakım yağları gibi avucunuza döker bir güzel saçlarınıza sürerseniz eğer gidin yeniden yıkayın. Çünkü ben bu hatayı yaptım. Alışmışız avucumuza döküp sürmeye saç bakım yağlarını ama gerçek Makadamia Yağı asla öyle kullanılmıyor tecrübeyle sabittir. Kendi damlalığıyla 4 damla yağı avucuma alıyorum sonrasında nemini aldığım saçlarımın diplerine getirmeden uç ve gövde kısımlarına sürüyorum. Sonrasından kurutuyorum. Yumuşaklık ışıltılı sağlıklı görünümlü saçlarım oluyor. Ayrıca saçlarımda elektriklenme hissettiğim anlarda 1 damla sadece tüm saçıma yediriyorum o elektriklenmeyi de alıyor.

natura-therapy-saf-makadamia-yag


Sadece saç bakımında kullanılmıyor, cilt bakımımda da özellikle çok kuruyan dirsek ve topuklarımda da kullanıyorum. Hem yumuşatıyor hem de yağlı bir his bırakmıyor.

Natura Therapy Saf Makadamia Yağı ortalama 45TL civarında satılıyor. Miktarı sizi korkutmasın asla o kadar az kullanıyorsunuz ki benim gibi uzun saçlı olan kişiler bile 6 aydan önce bitiremez hesabıma göre.
sevgilerrr.

2 yorum:

  1. Benim saçim da çok elektriklenir ancak yagli ve hacimsiz o yüzden yag sürmeye çekiniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçların ağır canım ondan yağlı ve hacimsiz.
      şampuanının içeriğine bakarmısın silikon sülfat varmı. silikon ve sülfat parabenden daha beter saça yapışıyor. buda saçın üzerindeki canlı kısmı öldürüyor. ölen saç yüzeyi için saç kökleri ekstra yağ üretiyorki beslemek istiyor. saçlarını arındır deryacım içeriğine bak şampuanının gerekirse değiştir çekiceğin sıkıntı 15 gün.
      15 gün her yıkadığında kütük tabiri yerindeyse olucak saçların :) sonra ama pamuk gibi olmaya başlıyacak ve yağlanma süresi uzayacak. o zaman işte yağlar saç bakım köpükleri vs kullanmaya başla farkı sende görüceksin

      Sil