6/07/2017

Atelier Rebul Amber serisi

Amber kokusunu sever misiniz? Benim en sevdiğim kokuların başında gelir.  Dünyada en eski bilinen koku amaçlı kullanılan amber günümüzde birçok yerde karşımıza çıkıyor. Atelier Rebul Amber serisi ile bu harika kokuları evimde kullanıyorum. Son alışverişimde aldığım, serinin elimde olan kolonya, çubuklu oda kokusu, mumu ve el kremi var. Kısaca özellikleriyle sizlere anlatmak istedim.

atelier-rebul-amber-serisi

Atelier Rebul Amber serisi



Bu harika yumuşacık koku beni dinlendiriyor rahatlatıyor. Evimin havasını hemen değiştiriyor.

Sırasıyla;

Amber Çubuklu Oda Parfümü

Kokusunun harikalığını keşke sizlere de iletebilsem. Özellikle benim gibi sigara içiyorsanız denemenizi tavsiye ederim. Oldukça güzel bir şişesi var ve istediğiniz zaman tıpasını kapatabiliyorsunuz. Fiyatı 74.90 TL.

atelier-rebul-amber-serisi


Atelier Rebul Sıcacık kokulu Amber Kolonyası

Ben daha önce yeşil çay özlü olanı kullanmış ve sevmiştim. Ancak bittiği için yerini bu çeşidi aldı. Annem şimdiden el koydu bile o benim misafir kolonyam diyor. 200 ML boyu var ve indirimde şu anda fiyatı 30 TL.

atelier-rebul-amber-serisi


Amber kokulu mum

Ortamın havasını çubuklu oda kokusu gibi yoğun değil de daha hafif bir şekilde değiştirmek istediğimde kullanıyorum. Fiyatı 31.92 TL indirimde şu anda bilginiz olsun.

atelier-rebul-amber-serisi


Yanında bir de el kremi almak istedim, mis gibi badem kokan shea yağlı minik çantama atmalık el kremim 30 ML fiyatı 12.90 TL.


atelier-rebul-el-kremi


Bu yazımı sizlere harika ve rahatlatan kokular eşliğinde yazdım. Atelier Rebul Amber serisi hem yumuşacık kokuları hemde evimin havasını değiştirmesiyle en iyi yaptığım alışveriş oldu.
Sevgilerr.

2 yorum:

  1. Oda kokularını ev içinde kullanmayı tercih etmiyorum ben,her ne kadar çok hoş koksalar da...

    YanıtlaSil
  2. Fiyatlar uygun görünüyor kokulari merak ettkm

    YanıtlaSil