11/23/2017

Aloree ARINDIRICI temizleme sütü

Cilt makyaj temizliği özellikle benim gibi hassas ve kuru ciltlerde çok önemli. Kullanılan ürün süt formda veya su formda olmalı ki cilt tahriş olmasın. Aloree ARINDIRICI temizleme sütü
 son alışverişimde Ayışığı Organik sitesinden aldığım bir temizleme ürünü oldu. Aloree markası hayvanlar üzerinde test edilmiyor, Bio organik sertifikalı, Silikon, paraben, sentetik koku içermiyor. Nemlendirme etkisi var.

aloree-arindirici-temizleme-sutu

Aloree ARINDIRICI temizleme sütü




Aloree markasının bu süt formundaki temizleme ürünü hem göz hem yüz makyajı temizlemesinde kullanılabiliyor. Göz makyajında en büyük sorunum çıkartırken alerjik gözlerimin kıpkırmızı olmasıydı. Ancak böyle bir sorunla karşılaşmıyorum. Göz makyajımı ve cilt makyajımı çok iyi bir şekilde çıkartıyor.

aloree-arindirici-temizleme-sutu


İçeriğinde bulunan organik ve bitkisel gliserin ile cildimi çizmeden temizliyor. Oldukça hafif bir yapısı var cildim üzerinde yağlı bir tabaka bırakmıyor.

İster nemli bir pamukla isterseniz de kuru pamuk üzerinde kullanabiliyorsunuz. Ben kuru pamuk ile cildimi temizleyip arındırıyorum günün makyajından.

aloree-arindirici-temizleme-sutu


İçeriği sertifikalı C.H.C.® teknolojisiyle yani Taze arpadan elde edilen klorofil; antioksidan etkili ve oksijen artırıcı özelliği de ayrıca bulunmakta. Özellikle benim gibi belirli bir yaşın üzerindeyseniz cilt bakımınızda her aşamada gerçek organik ve saf içeriklere sahip ürünleri tercih etmeniz cildinize yapılan en büyük yatırım oluyor.

Sizlerde cilt temizleme rutininize hafif yapılı bir ürünle devam etmek istiyorsanız Aloree ARINDIRICI temizleme sütü Ayışığı Organik sitesinde 125ML boyu indirim dönemlerinde 97TL civarına satılmakta.
sevgilerrr.

1 yorum: