1/05/2014

nescafe ayrılmaz ikili :)

bağlı bulunduğum http://www.fikrimuhim.com/ araştırma şirketinin yapmış olduğu kampayasında NESCAFÉ CLASSIC ve kahvenizin tadını, kokusunu bozmadan yumuşatan NESTLÉ COFFEE-MATE'in harika tadını doya doya yaşama imkanım oldu.
Ben gün içinde mutlaka 2 fincan kahve tüketen bir kişiyim.Kahvemi ya laktozsuz süt ile yada kahve kremasıyla içmekten hoşlanıyorum.Sade kahve içimi benim damak zevkime maalesef uymuyor.Evimde ancak iki farklı kahve markası bulunuyor-du :)) annem farklı bir markanın kahvesini içmekten hoşlanıyordu.Bir türlü onu ikna edemiyordum.Bende gizliden günlük kahve keyfimiz için onada nescafe'nin harika kahvesiyle hazırladığım kahveden ikram ettim.İçtiğinde allah allah benim içtiğim kahve bu diil sanki bunun içimi çok daha yumuşak tepkisi verdi.Bende ona bunu nescafeyle hazırladığımı söyledim.Kısaca artık evimize 2 farklı kahve markası girmicek bundan sonra.
Nescafe'nin o harika kokusu her zaman beni büyülemiştir.Kahvenin sadece göze veya damak tadına değil ayrıca koku duyularınıda harekete geçirmesi önemli benim için.
Bu güzel pazar gününde herkese NESCAFÉ CLASSIC ve kahvenizin tadını, kokusunu bozmadan yumuşatan NESTLÉ COFFEE-MATE ile hazırlanmış harika kokan kahvelerle sıcacık sohbetler diliyorum..

sevgilerrr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder