5/05/2014

Watsons makyaj temizleme pamuğu

Merhabalar,
Geçen gün alışverişimde makyaj temizleme pamuğum bittiği için watsonsa uğramışken onuda aradan çıkartim dedim.Daha önce denemiş olduğum watsons 100lü makyaj temizleme pamuğundan aldım.Eve gelip makyajımı temizlemek için paketi açtığımda bi farklılık evet hissettim.Sanki çok yumuşak bir forma kavuşmuş gibiydi.Göz makyajımı silmek için pamuğun üzerine temizleyicimi döktüğümde makyaj pamuğu form değiştirdi sanki selpakların üzerine hani su dökünce lime lime ayrılırya aynen öyle oldu.Acaba ilk olduğu içinmi dedim bir tane daha aldım elime oda aynı şekilde.Hadi göz makyaj temizleyicim çok su bazlı geldi dedim makyaj temizleme sütümü yüzüme yaydım ve cildimi temizlemek istedim bütün yüzüm pamuk doldu.Belki 3,5tl gibi çok küçük bir meblağ verilip alınan bişey denilebilir ama inanın bunu almaya diil yanından bile geçmeye deymez.Bütün cildimdeki pamukları temizlemek için resmen savaş verdim.
Sakın almayı bile aklınızdan geçirmeyin diyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder