7/31/2014

AVON Solutions Hydra Beyond Nemlendirici Losyon Deneyimim

Öncelikle size vaadedilenleri Avonun kendi sitesinden buraya birebir kopyalayarak göstermek sonrasındada kendi deneyimimi paylaşmak istiyorum.
Doğanın Gizli Sırları... Canlandırıcı Nemlendirmenin Sırrı! Deniz Yosunu içeren formülü ile cilde nem deposu sağlamak için suyu cilde hapsetmeye yardımcıdır.Cilt Yüzeyinin nemini anında % 260 ' a varan oranda artırır

Ben bu ürünü avon'un yapmış olduğu facebook üzerinden bir yarışmasında kazanmıştım.Cildimin sorunu ciddi anlamda kuru ve redness yanaklarımda yoğun olarak bulunmakta.Bu yüzden özellikle hediye seçimimi bu ürün üzerinden yapmak istedim.Krem stoklarında olmadığı için bana losyon olarak gönderildi.Zaten krem olarak şu andan niveanın hassas ciltler için olanını kullandığımdan bu ürünüde altına baz olarak kullanırım diye düşündüm çünkü niveanın nemlendirmesi çok fazla yeterli gelmiyordu cildime.
Cildime ilk sürdüğümde gerçekten kızarıklık görünümümü hafifletmesi ama altını çiziyorum hafifletme asla porselen cit görünümüme görüntü olarak sağlamıyor ki zaten hiçbir kremin böyle bir iyileştirici gücü olduğuna inanmıyorum.Üzerinede bir sonraki yazımda yazdığım nivea nemlendiricimi geçtiğimde cildimdeki kuruluk oldukça fazla azaldı.
Ürünün gerçekten güzel bir ambalaj tasarımı var kilitli kapağı bir tık çevirince açılıyor isterseniz atın çantanıza hiçbir şekilde akma yapmaz.Ayrıca pompalı düzeneğininde olması hijyen açısından çok güzel.Şu anda gerçekten memnunum bitmesi halinde kesinlikle almayı düşündüğüm ürünler arasında yerini çoktan aldı bile makyaj bazı olarak bu losyonumu ve nivea krem nemlendiricimi kullandığımda üzerine sürdüğüm bb veya cc kremimin daha iyi cildimle kaynaşmasını sağladı.

sizlerde aynı sorunları yaşıyorsanız cildinizde denemenizi tavsiye ederim.

sevgilerrrrr.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder