12/29/2014

Yılbaşı Rossmann Alışverişim

Bütün kozmetik firmaları gene açıklamışken indirim oranlarını ve gene Rossmann indirimde fark atmışken bugün çok sevdiğim Mecidiyeköy Rossmann mağazasına uğradım.
Aslında çok fazla bir şeye ihtiyacım yoktu çoğu ihtiyacımı önceki indirimlerinde gayet güzel stoklamıştım ancak %50 ibaresini gören her kadın gibi kendime hakim olamadım :)
İyikide gitmişim diyorum.Ben maybelline colossal kajal eyeliner 'ı çok merak ediyordum.Ama ne bilim 10 tl niyeyse vermek bir türlü içimden gelmiyordu.Bütün firmalarda nedense maybellinede evet %50 indirime gidiyordu ama kalemler ojeler hariç diyordu.
Benim bitanecik Rossmanım ama beni gene şaşırttı.Maybelline tüm ürünlerine %50 etiketi koymuştu.Bana istediğim  maybelline colossal kajal eyeliner 4,95 TL fiyata geldiğini söylemekten gurur duyuyorum.İlerleyen zamanlarda deneyip kesin kararımı vericem tabiki bu herkesin beğendiği eyeliner hakkında.
Diğer alışverişlerime gelince çok denemek istediğim bir göz kremi vardı Rival De Loop Regeneration göz kremi Lipit Kompleksi bu kremimide yaklaşık 7,95tl'ye aldım.
Kalemtraş ihtiyacım vardı mağazadaki şeker görevliye istediğim rivalin kalemtraşı demiştim rafta bulamadı.Bende unuttum tam kasaya yönlenicem bir baktım görevli buyrun depomuzda stoklarda 1 tane gözüküyordu buldum sonunda diyip bana kalemtraşımı getirdi.
Bu tarz ilgi alakayı maalesef ben hiçbir mağazada hiçbir firmada görmüyorum.
Ben rossmann 'ı kendi mağazam gibi görüyorum ama.Oraya her gittiğimde resmen gönüllü kozmetik görevlisi gibi insanlara bilgiler veriyorum benim sayemde Rival ürünlerini tanıyorlar beğendiğim ve kullandığım ürünleri onlara tavsiye ediyorum ve bir çok kişi başıma toplanıp çok güzelde satış yapıyorum :)
İnsanın sevdiği markaları uygun fiyatlara bularak birde yanında harika elemanlarla sohbet niteliğinde sizlere ürünleri tanıttığı harika bir mağaza konsepti var Rossmann mağazalarının.
Bu arada Domol markasının cam ve ayna temizleme mendillerindende aldım mağaza görevlisinin tavsiyesiyle 1,99 TL fiyatı vardı.Eve gelir gelmez aynalarda denedim gerçekten ışıl ışıl oldular.
Aşağıda Yılbaşı alışverişimin resmini paylaşıyorum.Gördüğünüz tüm ürünlere toplam 26TL verdim.
Normal fiyatlarıyla yaklaşık 60TL civarında tutuyordu.
Yakında yepyeni ürünlerimi denediğim yazılarıma hazırlık içindeyim :)

Seni seviyorum Rossmann :)
sevgilerrr

Yılbaşı Rossmann Alışverişim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder