1/04/2015

Vaseline Kakao Özlü ( Cocoa Butter ) Vücut Kremi ve Losyonu

Ben kakao,çikolata ve kahve aşığıyım.Bunları tüketmek gıda olarak gerçekten güzel hissettiriyor insana kendini ama cildime sürdüğüm kremlerde bu tarz kokular olduğunda mutluluk hormonlarım çoğalıyor birden :)
Vaseline Kakao özlü bakım kremi ve losyonu benim bu ihtiyacımı kesinlikle karşılıyor.Hem cildime bakım yapıyor hem bende alerjik bir duruma yol açmıyor hem harika kokuyorum hem yumuşacık oluyorum başka ne istenirki bir bakım kreminden.
Bende bu serinin her iki kremide var.Biri yazlık biri kışlık :)

Cocoa Butter Derinlemesine Bakım Losyonu

Bu losyonumu yazın kullanıyorum cildime normalde yazın güneş kremiyle desteklediğim için kuruluk hissimi kesinlikle yokediyor.Normalde cildim bu krem serisini keşfetmeden önce pul pul dökülürdü.Artık o kötü görüntü kesinlikle yok.İlla banyodan sonrada sürmeye gerek yok ben ihtiyaç duyduğum her zaman rahatlıkla kullanabiliyorum.Hele o harika kakao kokusu cildimle bütünleştiğinde verdiği mutluluğu tarif edemem.
Benim alerjik cildimde kabarma veya herhangi bir yan etkide kesinlikle yapmadı.


Cocoa Butter Derinlemesine Bakım Kremi

Bu serinin Krem versiyonu biraz daha katı kıvamlı.Tam kış şartlarına uygun olarak 24 saat cildimi nemlendiriyor.Cildim kışın nedense çok daha fazla kuruyor.Ama bu kremimle o kuruluk hissim en minimum seviyede.Bazen cildim o kadar fazla kururduki eskiden çatlamalar minik kanamalar olurdu bacaklarımda.Ancak bu kremimi bulduğumdan beri kesinlikle cildimde pullanma veya kuruluktan çatlama kesinlikle yaşamadım.
Krem olsun losyon olsun bütün çeşitlerde yaşadığım o yağlı bırakma hissi veya yapış yapış herşeye bulaşan his kesinlikle yok.Cildim belki çok kuru olduğu için anında sürdüğüm anda kremi emiyor.Geriye o harika misler gibi kakao kokusu kalıyor.

Kısaca benim yazlık ve kışlık cildimi kurtaran seri olarak Vaseline Cocoa Butter serisine aşığım resmen.Verdiği yumuşaklık nemlendirme alerjik olarak cildime dokunmaması ve o harika kokusu benim yıllarca kullanacağım bir seriye kavuştuğumun işareti.

Ps yeni not : elleri soğuktan resmen çatlaklar tarlasına dönmüş çok yakın bir arkadaşıma kutudaki kremimden biraz koyup hediye ettim.Kozmetik amaçlı olsun eczanelerde satılan el çatlakları için olsun 4-5 çeşit krem kullandığı halde kesinlikle güzel bir düzelme gözlemleyemediğinden şikayetçiydi.Daha ilk sürüşte ellerine yumuşacık oldu.Çatlaklar azaldı o kıpkırmızı görünüm sağlıklı pembeliğe bıraktı.Yaklaşık 3 gündür düzenli olarak günde 3 kez kremle ellerini nemlendirdi ve sürpriz sonuç ellerinde çatlaklardan kızarıklıktan eser kalmadı.Sizinde ellerinizde soğuktan dolayı çatlamalar gerilmeler varsa minik boyunu alın öncelikle deneyin her markette bulabilirsiniz krem olanınıda losyon olanınıda.

sevgilerr...
Vaseline Kakao Özlü ( Cocoa Butter )  Vücut Kremi ve Losyonu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder