3/26/2015

Schwarzkopf BC Bonacure Oil Miracle Light Argan Yağı

Saçlarımı seviyorum.Onları uzun kullanmak hele en büyük zaafım.Düz bir yapıya sahip oldukları için maalesef herzaman istediğim gibi bir görüntü elde edemiyorum.Parlaklığı kullandığım şampuan ve saç maskeleriyle sağlıyorum ama dolgun görüntüyle parlaklık desteklendiğinde gerçekten istediğim sonucu alıp mutlu oluyorum.
Argan yağı hepimizin nerdeyse aşina olduğumuz bir yağ çeşidi artık.Saçlara dolgunluk ekstra parlaklık veriyor.Ama en büyük dez avantajı saçı ağırlaştırması söndürmesi.Benim saçlarımda kullandığım farklı markaların argan yağları maalesef yıkadıktan ertesi gün sabahına kadar saçlarımı yağlı bir görünüme kavuşturuyordu.Çok az bir miktarda sadece saç uçlarına bile uygulasam istediğim o tok görüntüyü sadece 1 günlük elde edebiliyordum.
Ta ki Schwarzkopf markasının BC Bonacure Oil Miracle Light Argan Yağı ile tanışana kadar.Bu markanın farklı ürünlerini zaman zaman denedim ancak çok büyük bir hayranlık duyabildiğimi söyliyemiycem.Ancak BC serisinin Bonacure Oil Miracle Light Argan Yağı işte bu dedirtti aylardır bana.
saç bakımı

Saçlarıma minicik nohut tanesi kadar bu hafifmi hafif yağdan banyodan sonra saçlarımın hafif nemini aldıktan sonra sa. uçlarıma ve saçlarımın yarsına kadar (diplere sürülmemesi lazım) sürdüğümde hem ışıltısı fazlalaşıyor hem gerçekten isminde geçtiği gibi light (hafif). Saç uçlarımdaki kırıkları bile kısa zamanda kaybettirdi.Saçlarım ağırlaşmıyor gün içinde ve 2 gün boyuncada parlaklığını koruyor.Sürekli parlak ışıl ışıl.
Saçlarımda benim boya mevcut değil  yağlı bir saça sahibim.Annemin saçları ise kuru ve boyadan ciddi anlamda yıpranmış onun saçlarındada denediğimizde bendeki gibi ağırlaştırmadan parlak sağlıklı bir saç görünümüne kavuştu yaklaşık 1 aylık düzenli kullanımda.
Şişe ebadı olarak 100ml ancak bu sizi korkutmasın gerçekten uzun süre gidiyor her banyodan sonra bile kullansanız.
BC Bonacure Oil Miracle Light Argan Yağı benim uzun zamandır arayışımı sonlandıran ismi gibi mucizevi bir yağ oldu.Artık saçlarım mucizevi şekilde adına yakışır biçimde hem parlak hem sağlıklı hem dolgun görünümde.
sevgilerrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder