4/30/2015

Kullandığım Sevdiğim Sevmediğim Ojelerim

Ben sürekli oje süren biri olarak neden hiç bununla ilgili bir post hazırlamamışım bugün farkediyorum :)
Sevdiğim sevmediğim okadar çok ojem varki keşke onları atmadan önce not alsaydım üzüldüm şimdi
O zaman bundan sonra tek postta bütün sevdiğim ojelerimi toplamaya karar verdim hafta hafta güncellenicek bir post olucak
İlk konuğumuz Note cosmetics 20 numaralı  Satin Rouge 
Bu ojemin nerdeyse müptelasıyım diyebilirim
Çok güzel bir şekilde 2 katta rengini veriyor 2 günde soyulma yapmıyor ben çıkartana kadar parmağımda kalıyor.
Beyaz tenli olduğum içinde lila ve tonları ojelerin bana çok yakıştığını düşünüyorum.
Tek kötü yanı Note marka ojelerin nedense sadece tek bir kozmetik mağazasında bulabiliyor olmam.
Fiyat olarakta gayet uygun bir fiyat aralığında olan bu ojem keşke internette gördüğüm diğer serilerini alabilsem dedirtiyor bana sürekli ama maalesef online satıştan başka hiçbir yerde serinin tamamını bulamadım.
Aşağıda Note cosmetics 20 numaralı  Satin Rouge ojemin rengini görebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder