6/17/2015

LİP BALM DOSYASI

Ben hiçbir zaman öyle koyu veya açık renk rujumu sürmeden dışarıya çıkmam modunda hiçbir zaman olmadım.
Lip balmları keşfettiğim 16-17 yaşımdan beri çantamın bir köşesinde mutlaka renkli ve renksiz olmak üzere 2 lip balmım bulunur.
Verdiği yumuşaklık hissi yapış yapış olmaması en önemli özellik benim için.
Bu yüzden farklı markaların farklı özellikleri olan onlarca lip balmım var bazılarıyla anlaşamadık arkadaşlarıma hediye ettim bazılarıyla 2şer yedekli şekilde çekmecemde çantamda duruyorlar
Bunları güzel yaz günlerinin gelmesi ki her ne kadar halen gelmemekte ısrar etsede paylaşmak istiyorum
Önceliğim ;
Watsons mağazalarında satılan Magic Lip Balm

magic lip balm


Bu lip balmım başımın tacı
Dudaklarımı hem spf 30 ile güneş ışınlarından koruyor hemde harika şekermi şeker bir pembelik veriyor
Çoğu kişiden duyduğum tadı kokusu hakkındaki şikayetleride ben yaşamıyorum evet bariz bayram şekeri :) bir kokusu var ama bu beni rahatsız etmiyor
Sigara kullanan bir kişi olduğum halde Magic Lip Balm dudağımda sabit bir şekilde kalıyor 4-5 saat boyunca.
Magic Lip Balm'ın rengi yukarıda da gördüğünüz gibi beyaz.
Ancak dudağınıza sürdüğünüzde pembe harika bir renk alıyor
Kesinlikle başka lipbalmlardan ayıran en büyük özelliği yapış yapış his kesinlikle yok


Diğer sevdiklerimin hepsi Maybelline markasına ait olan Baby Lipslerim

Onlarda sırasıyla

 Cherry Me

cherry me


İsmindende anlaşılacağı gibi kendisi vişneli kırmızıya yakın renge sahip bir lip balm.
Bu hafif kırmızı renk veren 8 saat sizin dudaklarınızı nemlendirme vaadi veren lip balm serisi  en fazla 1 saat içerisinde (yeme içme vs yapmadığınız sürece) dudaklarınızda kalıyor.
Ayrıca  spf koruması yok yani güneşli günlerde sizi korumuyor.

Hydrate

Hydrate


Limon ve fesleğen kokulu nemlendirici dudak balmı deniliyor ancak ben sadece bariz limon kokusunu alıyorum sürdüğümde dudaklarıma.
Renksiz bir lip balm ancak 20Spf güneş koruması var.
Ben renk istemediğim sadece koruma amaçlı bir dudak balmı kullanmak istediğimde serinin bu çeşidini kullanıyorum.

Pink Punch

Pink punch


Şeker pembesi rengindeki orman meyveleri kokusuna sahip lip balm.
Verdiği renk ve nemlendirmesi Cherry Me gibi çok çabuk kayboluyor.
Bu renkli lip balmda da spf koruması bulunmuyor.

Peach Kiss

peach kiss


Şeftali kokusuna sahip lip balm.
İçerisinde renkli hafif simler barındıran ten rengine yakın bir tonda.
Yukarıda ki diğer renkli baby lipslerle ortak özelliği çok çabuk silinmesi ve nemlendirmesinin bahsedildiği gibi 8 saat sürmemesi.
Bu renkli lip balmdada spf koruması bulunmuyor.

Kısaca kullandığım lip balmlarımı özetlemem gerekirse;

Spf koruması olsun dudaklarıma renk versin istiyorsam tercihim Watsons mağazalarında bulabiliceğiniz Magic Lip Balm.
Spf koruması olsun renk vermesin ama dudaklarımı nemlendirmesi bir kaç saat bari sürsün diyorsam Hydrate baby lips

Sadece hafif renklensin dudaklarım spf'ye gerek yok diyorsam da Peach Kiss  Cherry Me veya Pink Punch kullanıyorum.

Yaz günlerinin sıcaklığının başlamasıyla lip balm ihtiyacımız fazlalaşıyor.
Yukarıda sizlere kullandığım lip balmların renklerini de göstermeye çalıştım umarım beğenmişsinizdir.
sevgilerrr...



3 yorum:

  1. Bende de Hydrate olanı vardı ama sağolsun köpişimin eline geçmiş çöpe gitti malesef.. Bu arada sizi takip etmeye başladım, bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim kızlar (iki kedim var) nasıl becerdilerse watsons lip balmımı yokettiler evi talan ettim çekmediğim koltuk köşe kalmadı yok :)
      seve seve takibe aldım sizi
      sevgiler

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil