12/10/2015

INSTITUT ESTHEDERM OSMOCLEAN GENTLE DEEP PORE CLEANSER İNCELEMESİ

Peeling  cildi en çok temizleyen gözenekleri açan cildi hava aldıran işlemlerin başında geliyor.
Özellikle benim gibi hassas cilde sahipseniz peeling işlemi kabus olabiliyor.
Hassas ciltlerin peeling ihtiyaçlarını da hassas içerikli ürünlerle yapmak en doğrusu
İçeriğinde cildi çizicek partiküller olmayan temizleyici arayışındayken
 Esthederm markasının OSMOCLEAN GENTLE DEEP PORE CLEANSER ile tanıştım

peeling blog



Bu ürün peelinglerden farklı olarak krem bir temizleyici
Krem temizleyiciler cildi çizmeden ama aynı diğer peeling yapan ürünler kadar etkilidir
Öncelikle ürün açıklaması ve içeriği hakkında bilgi vermek istiyorum
Bu rakipsiz ve ileri teknolojiye sahip krem Institut Esthederm'in uzmanlığını sergilemektedir. Gözenekleri derinden temizlerken cildi nazikçe arındırır. Son derece etkili ancak narin bir şekilde derinlemesine temizlik sağlar.
Gentle Deep Pore Clanser düzenli kullanıldığında gözeneklerin derinine yerleşmiş kirleri gidererek cildi arındırır. Gözle görünür şekilde yumuşak ve temiz cilt nefes alır. Düzenli kullanıldığında cildinizin berraklığını korumasına, siyah noktaları azaltarak cilt dokusunu iyileştirmeye yardımcı olur. Tahriş edici granül içermeyen zengin, beyaz renkli krem.

 Esthederm


Eşsiz bir kıvama sahip olan bu kremin ipeksi yumuşaklığı, masaj yapıldığında yerini koyu bir kıvama bırakarak cilde tutunur.
-“Ciltteki kirliliğe karşı bir elektrikli süpürge” görevi üstlenir.
-Cilde dairesel hareketlerle uygulandığında gözeneklerin derininde birikmiş olan kirleri emer (tıkanıklık giderici emülsiyon).

Benim hassas, atopik dermatit cildimi hem çizmeyecek hemde derinlemesine temizlik ihtiyacını karşıyabilicek bir ürün Osmoclean Gentle Deep Pore Clanser
Kremsi bir yapısı var
Kuru cildime yeterli miktarda ürünü dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulamaya başlıyorum.
Bir süre sonra krem yoğunlaşmaya başlıyor ve artık masaj yapamaz hale geldiğinde ılık suyla temizliyorum.
Sonuç yumuşacık bir cilt
Üzerinde birikmiş pütürleşmelerden arınmış, siyah noktaların çoğunluğunu temizlemiş, gözeneklerimin açıldığını cildimin hafiflediğini hissediyorum.
Kullanım sıklığım normalde benim gibi hassas ciltler için ayda 2 kez denilsede ben 8-10 günde 1 kez yapmayı alışkanlık haline getirdim.
Bu sayede cildimdeki o kötü pütürleşmiş görünümünde hafiflediğini itiraf ediyorum
Üzerine uyguladığım cilt bakım yağlarım veya kremlerimden eskisine oranla çok daha iyi sonuçlar alıyorum.
Cildim nefes aldığı için tüm yapmış olduğum cilt bakımlarından tam anlamıyla sonuç alabiliyorum.
Günlük rutin cilt temizliğinden ayrı olarak derinlemesine cilt temizliği çok önemli
Bu sayede normalde yüzeysel yaptığımız cilt temizliğinin yerine alt katmanlarda birikmeye meyilli kiri ve gözeneklerimizi temizleyebiliyoruz.
Hassas cildimi kızartmayan, kabarıklığa yol açmayan, cildime hava aldıran
Cildimi sağlıklı bir görünüme kavuşmasına yardımcı olan
Esthederm Osmoclean Gentle Deep Pore Clanser yetkili eczanelerde ve online dermokozmetik mağazalarda bulabilirsiniz.

sevgilerrr....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder