1/05/2016

MAYBELLİNE ROCKET VOLUM EXPRESS MASKARA

Mascara bir makyajın son noktası ressamın imzası benim için.
Benim beklentimi karşılaması en önemlisi.
Kirpiklerimi dolgun göstermesi
Tek tek ayırması
Kesinlikle topaklanma yapmaması
Sürdükten sonra göz altlarıma akmaması
En ufacık yağmurda beni pandaya çevirmemesi
En önemlisi siyahsa o simsiyah rengi kirpiklerime taşıması

makyaj blogu


Maybelline Rocket Volum Express Maskara tüm bunları yerine getiriyor.



makeup blogger



Bende olanı waterproof olmadığı halde kullandığım 6 aylık süre içerisinde 1 kez bile akma yaşamadım.
Kirpiklerim dolgun simsiyah 
Sadece far ve mascara kullandığımda bile Maybelline Rocket Volum Express ile harika bir göz makyajına sahip oluyorum.
2 veya 3 kat bile sürmüş olsam o topaklanma görünümü kesinlikle olmuyor.
Fırçası silikon
Tombul bir fırçası üzerinde minniş silikon kıllardan oluyor.
Bu sayede en küçük kirpiklerinizi bile rahatlıkla kavrıyor.

makyaj blogu



Hem günlük kullanımda rahatlıkla sizin tüm makyajlarınıza eşlik edebilicek hemde yoğun makyaj yaptığınız günlerde takma kirpik takmışçasına kirpiklerinizi belirginleştiricek bir mascara arayışınız varsa
Maybelline Rocket Volum Express Mascara tüm bu beklentilerinizi karşılayacaktır.
İndirim dönemlerinde 13-14 TL ye alabiliceğiniz bu harika tombul simsiyah mascarayı herkesin sevebiliceğine inanıyorum.
sevgilerr...

2 yorum:

  1. rimel alacağım zaman ilk alınacak rimelim budur :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pişman olmıyacaksın canım kesinlikle,:)
      sevgiler

      Sil