1/13/2016

RİVAL DE LOOP PERMANENT LİQUİD EYELİNER

Eyeliner makyajlarımda olmazsa olmazım.
Özellikle akmaması bulaşmaması en önemli kriterim
Gözlerim ela olduğu için severek kullanabiliceğim kahve tonlarında bir eyeliner ararken 
Rossmann mağazalarında hemde çok ciddi uygun fiyatıyla bittikçe yenisini aldığım bir markama kavuştum.

Rival de Loop Permanent Liquid Eyeliner



makeup eyeliner





Renk olarak benim istediğim gibi çok koyu olmayan bir kahve tonu 02 Dark Brown



makeup blogger



Keçe uçlu kalem formunda olması sebebiyle sürümü çok kolay.
Ancak her keçe uçlu eyeliner gibi bir süre sonra o keskin çizgi çekebilme imkanını kaybediyor burda benim keşfim olan uç değiştirmeyi yaparsanız kullanım süreniz iki katına çıkıyor.
Keçe uçlu eyelinerler hakkımdaki yazım için tıktık 


eyeliner



Gelelim Rival de Loop Permanent Liquid Eyeliner hakkındaki düşüncelerime
Renk vermesi elimde olan onun fiyatının 20 katı farklı bir eyelinere oranla çok daha iyi , ilerleyen zamanlarda hatta her ikisini düelloya çıkartıcam.


makeup blogger



Gün içerisindeki kalıcılığı, 24 saat denilmesine karşılık  en fazla 6-7 saat gözümde kaldığı süre içerisinde çok hafif göz pınarlarıma akma yaptı daha fazla bir akmasıyla karşılaşmadım.
Fiyatına gelirsek ben %50 indirim döneminde 5 veya 6 TL gibi bir fiyata aldım.
Sadece fiyatı için bile alınabilirliği çok yüksek.
Günlük makyajlarda kullanabiliceğiniz kahve tonlarında bir eyeliner arayışınız varsa eğer mutlaka bir şans verilmesi lazim  Rival de Loop Permanent Liquid Eyeliner 'e


makyaj blogu




Rossmann Mağazalarında bulabiliceğiniz bu uygun fiyatlı eyeliner alkol ve parfüm içermiyor
Hassas gözleri olan benim gibi alerjik gözlere sahip kişilerin rahatlıkla kullanabiliceklerine eminim
Eğer sizde uygun fiyatlı kolay sürümlü bir eyeliner arıyorsanız Rossmann mağazalarındaki bu güzel Rival de Loop Permanent Liquid Eyeliner 'a bir şans verin


sevgilerr...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder