3/17/2016

CLARİNS 3 DOT LİNER EYELİNER

Eyeliner kullanmayı çok sevdiğimi her zaman dile getiriyorum.
Geçtiğimiz aylarda blog satışında normalde asla o kadar yüksek rakam ödeyip almayacağım bir eyelineri alma, deneme imkanım oldu, çok uygun bir fiyata.
Clarins 3-Dot Liner Eyeliner



Clarins 3-Dot Liner Eyeliner




Yabancı makyaj bloglarında bu ürünü incelemiş uç yapısı çok farklı olduğundan ve nerdeyse çeyreği fiyata çok sevdiğim ve güvendiğim Zeynep 'in satış hesabına koyduğunu gördüğümde hiç düşünmeden aldım.
Sonuçta deneme için alıyorum olaki beğenmezsem boş yere sıfırını almak istemedim.
İtiraf ediyorum çok şanslı olduğum bi dönemdeymişim, çünkü aynı eyelineri mutlaka alıcağımı ve deneyeceğimi kafaya taktığım bi dönemde karşıma çıktı sevgili Zeynep'in satışı.
Renk olarak elimdeki Clarins 3-Dot Liner Eyeliner Kahverengi.
Uç yapısı gördüğünüz gibi 3 incecik çizgi gibi keçeli parçadan oluşuyor.


Clarins 3-Dot Liner review



Sürüm kalitesi orta seviyede renk vermesi çok düşük.
Elimdeki rengi alabilmesi için 2,3 kez üzerinden geçmem gerekti.
Aynı renkte normal satış fiyatının 10da 1 'i olan eyelinerlerimden çok daha iyi sonuç alıyorum itiraf ediyorum.
Sadece uç yapısı çok farklı, diğer özellikleri sıradan bir eyelinerle eş bana göre.
Kalıcılığına gelirsem gün içerisinde akma veya göz kapağına bulaşma yapmıyor.
Ancak bu eyelinere 90tl verip alırmıyım sıfırını? Asla almam sonuçta muadili olabilicek 4te bir fiyatına çok daha güzel ürünler var.
Ancak tabii ki deneme imkanı bulduğum için seviniyorum çünkü, yabancı bloglarda  mükemmel olarak lanse ediliyordu ve uç yapısı normalde hiç görmediğim bir yapıda.
İyi ki denedim ve iyi ki çok çok uygun bir fiyata blog satışından aldım.
Bu sayede bir nebze merakımı gidermiş oldum.
Sizlere de tavsiyem benim gibi güvendiğiniz kişilerden, bu tarz fiyat olarak yüksek, ancak merakınızı gidermek için ürünler almaktan çekinmeyin.
Ben bunu almamış olsam sürekli kafamın bi kenarında kalıcak alsammı kimsede kullanmadı ama makyaj blogları çok övüyor diye düşünecek sonunda da alıcaktım.
Kahverengi farklı bir eyeliner ucu denemek istiyorsanız clarins mağazalarında bir şans verebilirsiniz. Ancak aynı fiyatın çok çok altına aynı tonda, aynı renkte çok fazla alternatif olduğunu da unutmayın.

sevgilerrr...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder