7/04/2016

Naturigin Organik Saç Boyası


Yepyeni çok daha doğal bir saç boyası keşfettim.
Kolora Zero Amonyaksız Doğal Saç Boyası
Detayları ve blog yazıma, videoma aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
Ödüllü saç boyası Doğal, Amonyaksız Kolora Zero 



Organik saç boyaları
ile ilgili herkesin çok farklı düşünceleri var. Naturigin Organik Saç Boyası ,organik ürünler satan güvendiğim Ay Işığı Organik sitesinden aldım ve sizler için annemin üzerinde bol bol öncesi sonrası resimler ile test ettim.

naturigin-organik-sac-boyasi




Annemin saçlarını neredeyse 20 yıldır ben boyuyorum. Evde yaptığımız işlemler, kuaförde yaptırdığı işlemler kadar profesyonel olmasa da, hem maddi olarak uygun oluyor hem de ev ortamının rahatlığı var.
Ancak her ikimizde de olan haşimato rahatsızlığında, yediklerimiz kremlerimiz kadar saç boyalarının da bu rahatsızlıkta önemli bir yer oynadığını öğrendim.
Bu yüzden organik saç boyası arayışım sonucunda Naturigin Organik Saç Boyası 'na karar verdim.
Renk olarak kullandığımız, Bakır Altın Sarısı 6.0 oldu.

Birçok yerde, organik içerikli saç boyaların, beyazları tam kapatmadığını okudum. Bu yüzden öncesi resmini sizlere göstermek istiyorum. Annemin saç dipleri özellikle çok fazla beyaz görebileceğiniz gibi.

naturigin-organik-sac-boyasi-öncesi


Naturigin Organik Saç Boyası uygulaması çok kolay. Aslında kendi tüpünün içerisine boya karışımını koyuyorsunuz, ancak ben fırça ile uygulamaya alıştığım için, bir de sizlere yapısını göstermek için kendime ait boya kabını ve fırçamı kullandım.

naturigin-organik-sac-boyasi-yapisi


Naturigin Saç Boyası 

12 Organik Ekstrakt ve Yağ
Soya Proteini
Buğday Özü
Şimşir
Shea Yağı
Kastor (keneotu) Tohumu Yağı
Üzüm Çekirdeği Yağı
Şeftali Çekirdeği Yağı
Kayısı Çekirdeği Yağı
Limon Kabuğu Yağı
Mandalina Kabuğu Yağı
Greyfurt Kabuğu Yağı
Aloe Yaprağı Yağı
içeriyor.

naturigin-organik-sac-boyasi-içerik


Ayrıca Amonyak Paraben Resorcinol SLS içermiyor. Bunları maalesef tüm marketlerde aldığımız saç boyalarında var olan ciddi zararlı kimyasallar. Saçımı boyuyorum ne olacak diye düşünebilirsiniz, ancak saç kökleriniz ve saç deriniz aracılığıyla bu zararlı kimyasallar bedenimize karışıyor unutmayın.

Yapı olarak Naturigin Saç Boyası kremsi. Sürümü çok kolay oldu. Saç diplerine sürerken ve bekleme aşamasında saç diplerinde yanma ve kızarıklık kesinlikle olmadı.
Zaten sizde görebiliyorsunuz. Bu resim ilk sürdüğüm anda çektiğim.

naturigin-organik-sac-boyasi-uygulama


Bu resimse 25 dakika sonrasında çektiğim.

naturigin-organik-sac-boyasi-uygulama


Gelelim beyaz kapatmaya, Naturigin  Saç Boyası aşağıda görebileceğiniz gibi, beyazları tamamen kapattı. Kutu üzerinde gördüğüm rengin aynısı saçlara yansıdı. Ayrıca saç diplerine lütfen dikkatli bakın, hiçbir kızarıklık veya kabarıklık alerjik reaksiyon yok, göreceksiniz.

naturigin-organik-sac-boyasi-sonrasi


Yumuşaklık, parlaklık sanki evde boyanmamış, kuaförde işlem yapılmış gibi profesyonel bir sonuç verdi.


naturigin-organik-sac-boyasi-sonrasi


Naturigin Organik Saç Boyası Ay Işığı Organik sitesinde 39,90TL satılıyor.

Bu yazımı yazmadan önce 2 kez annem saçlarını yıkadı. Normalde yıkama esnasında bir miktar mutlaka bu zamana kadar tüm  saç boyamaların da, renk akarken halen ilk günkü gibi rengini koruyor saçları.

Ayrıca Ayışığı Organik sitesinden ilk alışverişlerde 25TL hediye çeki kampanyası süresiz devam ediyor. Tüm alışverişlerimde para puan kazanıyorum. Bu para puanımı 15TL biriktiğinde çeke dönüştürüp alt limitsiz olarak kullanabilme imkanım da oluyor.

Eğer sizlerde, organik saç boyaları ile ilgili şehir efsanelerine inanarak, beyaz kapatmıyor, renkleri kalıcı değil diye düşünüyorsanız, Naturigin  Saç Boyası ile ilgili deneyimimizdeki yukarıdaki fotoğraflara bakarak bir kez daha düşünmenizi istiyorum.
Asla söylenilenler gibi değil, herşeyi ile mükemmel beyaz kapatan, verdiği renkle kalıcılığı harika olan Naturigin Organik Saç Boyası artık bizim hayatımızda.

sevgilerrr..

15 yorum:

  1. Ne kadar güzel olmuş :) Saçlarımı boyatmıyorum ama annem için bakabilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 yıldır ben boyuyorum saçlarını, piyasadaki pahalı uygun fiyatlı çok fazla saç boyasını denedik. ama böyle yumuşacık sonuç alabildiğim olmamıştı.
      denerseniz mutlaka yorumlarınızı bekliyeceğim
      sevgilerimle

      Sil
  2. sevda hanım ben de bu marka ile naturtint arasında kaldım hangisi beyazları kapatma konusunda daha başarılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sn.Hayrullah Yelseli
      siz yazınca markaya baktım.
      sizden ricam organik ürün nedir konulu makaleme lütfen bir göz atın.
      Organik ürün denilmesi ve bir ürünün organik etiketi ile satışının yapılabilmesi için üretimin her aşamasında denetlenmesi ve yıllar süren denetlemelerden sonra o ürünün SERTİFİKA ile onaylanması gereklidir. Eco Cert gibi bir sertifikası olan Naturigin ile ben açıkça sizin danıştığınız ve sadece cümleler içerisinde ORGANİK kelimesini kullanan bir boyayı asla kıyaslayamam.
      Beyaz kapatma için de resimlerimde asla filtre kullanmıyorum. Emin olun annemin saçlarında aldığımız sonuç birebir budur.
      her iki boya da aynı fiyatta.
      Naturigin sertifikalı bir satışı olan ürün ve diğeriyse organik olduğunu iddia eden ve %96 içeriğim temiz diyen ancak bunun kanıtını sitelerinde sunmayan bir marka.
      Lütfen içerik önemli diyorsanız eğer SERTİFİKA arayın. çünkü aksi halde organik olduğunu iddia eden yüzlerce markaya maalesef değerinden çok daha fazla ücret ödeniyor ülkemizde

      Sil
  3. Benim saçım kısa içinden çıkan saç kremi şampuan gibi saçın tamamına uygulanabilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba metin bey, hatta muhtemelen naturigin renk sabitleyici kremi 2 kez bile uygulayabilirsiniz. annemin saçları omuzlarında 1 kez tam geliyor. bir sonraki yıkamanızda da saç kremi yerine kullanabilirsiniz kalanı ağzını bantlayıp saklarsanız

      Sil
  4. İçinden çıkan saç kremi tüm saça saç köküne sürülür mü videoda izledim saç diplerine sürüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar merhaba, içinden çıkan kremin görevi saça rengi sabitlemedir. saç kökü dahil tüm saçınıza uygulamalısınız ki saç diplerdeki boyanız sabitlensin. Normal saç kremleri gibi düşünmeyin boyaların içinden çıkan kremleri. bu tarz kremler piyasada satılmıyor boyalar için özel üretilmekte ve paket dahilinde sunulmaktadır. saçınızı boyadınız belirtilen süre içerisinde tuttunuz boyayı saçınızda. ardından ılık asla sıcak değil su ile hafifçe köpürttünüz zaten boya köpürücektir suyla buluştuğunda. iyice saçlarınızı arındırın. eğer gerekli görürseniz silikon, paraben ve özellikle sülfat içermeyen bir şampuanla 1 kez şampuanlıyabilirsiniz. ancak çoğunlukla gerek duyulmaz. ardından saçlarınıza kutu içerisinden çıkan kremi tüm saça kök dahil sürün. 2 dakika kadar masaj yaparak yedirin saçlarınıza sonra durulayın :)

      Sil
  5. Saçı boyarken saç derisine gelen boya yıkayınca deriden çıkıyormu bide saçım kısa olduğu için saçımın her tarafına aynı anda kökten ucuna sürüp 30 dakika mı bekletmeliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir iz kalmıyor, içeriği kimyasallarla dolu olan boyalarda alın şakaklarda iz kalır. ancak içeriği temiz olan saç boyaları cilt üzerinde leke bırakmazlar.
      her tarafına aynı anda sürün 30 dakika bekletin yeterlidir.
      eğer beyazların bir bölgede ( saç dipleri veya şakaklar) yoğunlaşmışsa 20 dakika sonunda kabınızda kalan boyayı saçlarınızda yoğun beyaz olan yerlere 2.kat olarak sürün toplam 30dk tamamladığınızda uygun şekilde arındırın saçlarınızı

      Sil
  6. Organik olan boyalarda amonyak yerine peroksit veya etinamol kullaniliyor ki bunlar da amonyak kadar zararli maddeler. Bu urunun iceriginde bu maddeler var mi acaba?

    YanıtlaSil
  7. Ikisi de va daha fazlasi da varmis icerigini buldum. Malesef masum biya yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      tüm maddeleri detaylıca araştırmadan yazmadığım için genel öğrendiğim bilgilerimi paylaşmak istedim.
      Peroksit bildiğimiz oksijenli suyun molekülü ile aynıdır, kullanılan oran avrupa birliği standarlarının izin verdiği kadardır asla üzerinde değildir. Bu yüzden naturigin saç boyalarında siyah bir saçı sarıya döndüremezsiniz. oran eğer fazla zarar verici boyutta olsaydı renk değişimini uç noktalarda yapılabilirdi.
      ikincisi ise etinamol namı diğer ETHANOLAMINE bu madde amonyakla işlevsel olarak asla aynısı değildir. amonyak ciğerler dahil tüm organlarımıza zararlıdır. ancak ETHANOLAMINE çok çok uzun süreli ve sıklıkla kullanılsa bile verebileceği en büyük zarar saçta kuruluktur. bunun için de saç yüzeyini çok fazla zorlamak ve çok sıklıkla boya yapmak gerekmektedir. direkt hem distribütör firma hem naturigin ile görüşüp yazılarımı kaleme almıştım. sevgilerimle

      Sil
  8. Detayli cevap icin tesekkurler.

    YanıtlaSil