8/24/2016

SATIRARASI Mim

Beni mimleyen http://www.dahamutluyuz.com/ çok teşekkürler, sorularını büyük keyifle cevapladım.


mim




1.Soru Nasıl Blog Yazmaya Karar verdiniz.
Yanlış yönlendiren bir yazar yüzünden cildimde oluşan reaksiyonla yaklaşık 1 ay tedavi gördüm. Sonrasında dedimki böyle insanları yanıltan bloggerlar yazarlar yüzünden okuyucuların başlarına ne kadar kötü şeyler geliyor. Ben yazsam nasıl olur o gün bugün yazıyorum hala.


2.Soru: Blogunda daha önce yazmadığın bir tarzda yazsan bu ne olurdu?
Tarz demiyelimde, aklıma ne geliyorsa herşeyi yazma gibi bir özgürlüğüm var benim. İlla kişisel bakım üzerine kendimi bir kısıtlamam asla yok. Aksine ne istersem içimden ne geliyorsa yazıyorum. Buda beni kısıtlamıyor kendimi mutlu etmemi sağlıyor.

3.Soru: Bloglarda okumayı en çok sevdiğin konular nelerdir?
Öncelikle eğer bir ürün almak istiyorsam onunla ilgili araştırmaları okuyorum. Nasıldır iyimidir herkeste ortak bir sorun varmı yokmu. Buna göre alışverişimi şekillendiriyorum.

4. Soru: Hayatta yapmayı en çok istediğiniz üç şey:
İşte bu can alıcı soru.
Hayatta yapmayı en çok istediklerimin başında önceliğim kendimle barışmam. Yaptıklarım ve yaşadıklarımdan pişmanlık duymamak. Buda benim ruh halimi belirliyor. Şu ana kadar yaşadığım hayata karşı pişmanlık yerine şükretmeyi tercih ettim, umarım bu sürekli olur.
İşin maddi boyutuna gelirsek eğer istediğim 2 şey var. Kocaman bir barınak kurmak ve kimsesiz çocukları için sürekliliği olan sürprizler hazırlamak. Bu benim çok eskilerden beri hep istediğim bir şeydi. Umarım gerçekleştirme imkanım olur.
sevgilerrr


9 yorum:

  1. Ben de merakla bekliyordum bu yazıyı.Çok güzel olmuş.1.sorunun cevabına da epey güldüm.Her şeyde bir hayır vardır.Sizin cildinizi bozan yazar sayesinde biz şu an seni tanıdık :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Keske böyle bir baslangic olmasaymis daha iyi hatirlasaymissin ama vardir bir hayir , yoksa nasil tanisirdik :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi tarafından bakıyorum bende :) tesadüfler güzel şeylerle sonuçlanıyor
      sevgilerimle

      Sil
  3. Ay kız kımmıs o yazar acep kımdır ifşa edelim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık eskisi gibi yazmayanlardan :):):):) geçmiş zaman olsun diyelim yaşamak lazımmış benim yazmaya başlamam için
      sevgilerimle

      Sil
  4. insanın kendisiyle barışması çok önemli, ama elimizde ve imkan dahilinde olan bir şey. başarılarınızın devamını diliyorum, güzel bir mim olmuş, sevgiler <3

    YanıtlaSil
  5. Cevapları okudukça iyi ki mimi başlatmışım diyorum. Çok güzel cevaplar teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil