9/02/2016

Gratis Bee Beauty Yaban İğde Serisi

Bu hafta Gratis Bee Beauty Yaban İğde Serisi Cilt Bakımı Ürünleri Lansmanı yaptı.Bu yeni cilt bakımı ürünlerin tanıtımında, bende orada davetlilerden biriydim. Yaban İğdesi nedir, nasıl faydaları var Sn. Nurcan Arslan'ın anlatımı ile harika bir söyleşi eşliğinde tanıtıldı.

Gratis-Be-Beauty-Yaban-İğde-Serisi




Yaban İğdesi Nedir?
Yaban iğdesi tıpta sıklıkla kullanılan bir bitki. Yabani ortamda yetişiyor. Bulunması gerçekten çok zor. Türkiye’de kullanım alanı maalesef hiç yoktu şimdiye kadar, ancak yurt dışında birçok marka bu bitkiyi içeriklerinde kullanıyor.
İçeriğinde omega 3,6,7,9 bulunuyor. Cildin epidermis tabakasını koruyor. Yani cilt katman katman düşünün onun katmanlarına ulaşabilecek bir yapıda.
Yaban iğdeli serisinin içeriğinde E, C, B, D vitamini ayrıca folik asit bulunuyor.

Gratis-Be-Beauty-Yaban-İğde-Serisi


Özellikle leke sorunu olan ciltlerde rahatlıkla kullanılabiliyor. Cilt tabakalarını ve cilt yüzeyini yenileyebiliyor.
Petrol ve türevleri, Parapen, Sülfat içermiyor. Hayvanlar konusunda hassasiyetimi biliyorsunuz, Hayvanlar üzerinde test edilmiyor.
Yaz sıcaklarında da kışın zorlu soğuk şartlarında da kullanabilecek yapıya sahip bir seri.
Ayrıca sivilceli ciltlerde de rahatlıkla kullanılabiliyor. Cilt üzerinde oluşmuş veya oluşmakta olan sivilceleri de Yaban İğdesi ile kurutabiliyor.

Gratis-Be-Beauty-Yaban-İğde-Serisi


Egzama, sebatit dermatit, atopik dermatit, hassas kuru ciltler, yağlı ciltler ve karma ciltler kısaca tüm cilt tiplerine hitap eden bir seri.
Ayrıca beyler, biliyorsunuz onlar için kullanabilecekleri ürünler çok kısıtlı. Ancak Bee Beauty Yaban İğdeli bu seri ile onlarda rahatlıkla cilt bakımlarını yapabilirler.

Gratis-Be-Beauty-Yaban-İğde-Serisi


Bee Beauty Yaban İğdeli Cilt Bakım Ürünleri fiyatları
Yüz temizleme köpüğü 19.90TL
Gündüz Kremi 23.90TL
Gece Kremi 24.90TL
Temizleme amaçlı maske 26.90TL
Göz kremi 33.90TL

Gratis-Be-Beauty-Yaban-İğde-Serisi


Yakın zamanda kullanmaya başlayacağım Gratis Bee Beauty Yaban İğde Serisi Cilt Bakımı Ürünleri Lansmanı ile tanıştığım bu seri ile detaylı yorumlarımı bloğumda ve sosyal medya hesaplarımda bulabilirsiniz.

24 yorum:

  1. Her yerde var mı bu ürün.Denemek isterim aslında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni yeni raflarda yerini almaya başlayacak gratis mağazalarında :)
      köpüğünü 2 gündür kullanmaya başladım. eğer raflarda denk gelirseniz sadece kokusuna bakın lütfen. öyle yumuşacık bir kokusu varki
      sevgilerimle

      Sil
  2. Güle güle kullanın...Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım, harika görünüyorlar umarım etkileri de öyle olur =) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bende yorumlarını bekliyorum güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda (20gün minimum :) söz gelicek.
      cildim biliyorsunuz hassas atopik 1 hafta alerjik reaksiyon göstermediği kremlere nedense aniden gösterebiliyor. o yüzden azıcık izin bana:)
      sevgilerimle

      Sil
  5. Güle güle kullan ablacım, çok güzel gözüküyorlar:)

    YanıtlaSil
  6. güzel bir yazı olmus.. bence bloguma beklerım

    YanıtlaSil
  7. Merhaba benim cildim de yağlı ve hassas bir cilt bu serinin maskesini ve günlük nemlendiricisini aldım gratisteki bayanın önerisiyle yaklaşık bir haftadır kullanıyorum ilke çok güzel cildimin rengini esitleyecek hissine kapilirken bugün yanma yaptı ve yüzüm çok kızardı ne yapmalıyım ürün sizde nasıl bir tepki uyandırdı

    YanıtlaSil
  8. Merhaba benim cildim de yağlı ve hassas bir cilt bu serinin maskesini ve günlük nemlendiricisini aldım gratisteki bayanın önerisiyle yaklaşık bir haftadır kullanıyorum ilke çok güzel cildimin rengini esitleyecek hissine kapilirken bugün yanma yaptı ve yüzüm çok kızardı ne yapmalıyım ürün sizde nasıl bir tepki uyandırdı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Maske ve kremden dolayımı bir hassasiyet oluştu yoksa farklı bir peeling ürünümüde kullanıyorsunuz acaba?
      çünkü alerjik reaksiyon ortalama 3 gün içerisinde kendisini gösteriyor benim de cildim.de.
      Tavsiyem maskeyi bir hafta kullanımını bırakın. Belki fazla kullanım olmuş (mesela sizin cildiniz haftada 1 kere mske için yeterlidir ama sizin hoşunuza gitmiştir sonuç 2-3 kez yapmışsınızdır) bu fazla gelmiş olabilir ve cilt tepki vermiş olabilir.
      kremi günlük olarak gündüz kullanmaya devam edebilirsiniz. Ancak halen alerjik reaksiyon göstermeye devam ediyorsa cildiniz 10 gün ara verin. Sonrasında yeniden başlayın. Cildiniz biraz kendisine gelir o zaman.
      Halen alerjik reaksiyon alırsanız lütfen sizden bilgi bekliyeceğim.
      sevgilerimle

      Sil
    2. Hayır harici bir ürün kullanmıyorum peeling vs sadece akne sabunu kullanıyorum oda uzun zamandır kullandığım Cildiyenin yazdığı sabun, bu sabahta yüzümü yıkadıktan sonra tekrar sürdüm ve yüzümde aşırı kaşıntı ve kızarıklık yaptı dayanamadım yıkadım yani biraz önce ve macir kremleri vardır biliyormusunuz pişik yara için kullanılır onu sürdüm ve bu şekilde biraz rahatladı şimdi bence bu serinin içindeki bir şey yüzümü kötü yaptı doktoruma soracağım sanırım bir şeye alerjim var

      Sil
    3. acaba içeriğindeki bir madde cilde alerjik reaksiyonmu gösterdi. elbette herkesin tepsi verme süreside farklı olabiliyor.
      100 kişiye iyi gelen bir krem bana alerjik reaksiyon gösterebiliyor.
      muhtemelen doktorunuz size şu sana yaramıyor diye açıklama yapıcaktır.
      üzüldüm ama gerçekten, bizlerin cildinin işte en büyük sorunu bu. tam muhteşem diyoruz bulduk sonunda aniden tepki vermeye dönüştürebiliyor cilt yapımızdan kaynaklı.
      sevgilerimle, çok geçmiş olsun

      Sil
  9. Benim göz altlarımda ince çizgiler var onu tamamen geçirir mı yada hangi ürünleri onerirsiniz :/ ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hiçbir ürün mucizevi bir şekilde göz altı morluklarınıda ince çizgileride bitirmez sadece yumuşatır. Bunu nemlendirici etkili bir göz kremini bıkmadan her gün 2 kez kullanmakla yapabilirsiniz. serinin göz kremi nemlendirme konusunda başarılı. İnce çizgilerin zaten oluşma sebeplerinin başında nemsizlik geldiğini düşünürsek eğer muhtemelen sizin beklentinizi minimum 6 ay içerisinde olumlu olarak göstericektir, ama lütfen sabırla kullanımdan vazgeçmeyin.
      sevgilerimle

      Sil
  10. Merhaba şöyle ki cildim kuru ve bee beauty yeşil serisinden çok memnundum. Sonra bu yaban iğneli nemlendirici kremini gördüm. Üzerinde bir yaş ibaresi Yok ama sizce 22 yaş için uygun mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba İpek Hanım
      Bee Beauty Yaban iğdesi serisi için nacizane düşüncem cildiniz oldukça genç olması. Size ağır gelebilir diye düşünüyorum. Biraz daha su bazlı daha hafif ürünler sizin için daha faydalı olabilecektir.
      Yaş aralığı 28 yaşından itibaren kullanılmaya daha müsait çünkü içerik olarak sizin genç cildinizin henüz ihtiyacı olmayan vitamin ve minerallere sahip.
      Eğer bu kadar erken anti aging etkili kremlere yönelirseniz ileriki dönemlerde cildiniz kendi kendisini onarmayı bırakabilir.
      sevgilerimle

      Sil
    2. Merhaba ben 40 yaşındayım ve bee beauty yaban iğdesi kremini henüz yeni kullanmaya baslayacagim. Sizce ince çizgiler kaybolurmu

      Sil
    3. Merhaba
      Yüz kremleri asla mucizeler yaratmaz. Ancak siz cildinizi ihtiyacı olan krem ve maskelerle beslediğinizde bariyeri kuvvetlenir. Tm bunlar içinde maske+cilt kremi+serum gibi üçlü kombinasyonlar yapabilirsiniz. Ancak kilit nokta sabırla ve düzenli kullanım olmalı.
      sevgilerimle

      Sil