10/14/2016

Organik Kozmetik Ürünleri İndirimi

Sonunda beklediğim indirim haberini aldım. Ayışığı organik sitesi Organik Kozmetik Ürünleri İndirimi başlattı. Sitelerinde vegan, glutensiz kozmetik markaları bulunuyor. Özellikle benim gibi organik ürünleri merak edenler için hadi alışveriş için benim seçtiklerime bakalım mı?

organik-kozmetik-urunleri-indirimi




Cilt makyajının olmazsa olmazı organik fondöten çeşitleri
Ben Vegan, Organic ve NaTrue sertifikalı Lavera almıştım ve cildimde duruşunu sizlerle paylaşmıştım. Organik kozmetik markalarında en sevdiklerimden. Yapısı incecik ama bu inceliğine karşılık cilt üzerindeki kızarıklık ve pürüzleri çok güzel kapatıyor. Özellikle hassas cilt sahipleri ve glutensiz ürün kullanmak zorunda olanlar, organik fondöten kullanarak ciltlerindeki hassasiyete uygun onlara alerjik reaksiyon göstermeyen bu seriyi deneyebilirler.  Logona Fondöten Natural Finish seride Glutensiz ve vegan kozmetik içeriğine sahip.

Organik kapatıcı
Tüm kusurlarımızı silebilicek kadar güzel yapıda ve içeriğiyle güvenilir ürünler var bu kategoride. Benim elimde Sante kapatıcı var ama aklım Lavera organik kapatıcıda itiraf ediyorum. Yabancı organik kozmetik bloglarda gördüğüm kadarıyla özellikle morluk kapatmada çok başarılı. Logona Krem Hata Kapatıcı nötral rengi kızarıklık sorunu olan kişiler için güzel bir alternatif olucaktır. BDIH Doğal Kozmetik ve NaTrue Sertifikalı ayrıca vegan ve Glutensiz organik kozmetik markası. Benim gibi alerjisi olanlar sadece yedikleriyle değil ciltlerine uyguladıkları ürünlerle de alabiliyorlar gluten.

organik-kozmetik-urunleri-indirimi


Göz makyajının olmazsa olmazı Organik Eyeliner
Özellikle alerjik gözlere sahipseniz eğer, tercih etmeniz lazım. Benim bahar ve sonbaharda olmak üzere 2 kez kıpkırmızı gözlerle geziyorum. Lavera markasının organik eyeliner çeşitlerinden siyah olanını aldım. Çok memnun kaldım yakında yazısını okuyacaksınız. Ayrıca kalem formu tercih ediyorsanız Sante Organik Kalem Eyeliner yazımı okuyabilirsiniz. Sante vegan bir marka ve hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. Ondan da memnun kalmıştım. Ama göz makyajı aşıkları olarak bize yetermi bu kadar eyeliner asla yetmiyor. Şimdi aklımda Logona Çift taraflı kalemleri var. Renk çeşitleri harika ayrıca 1 renk fiyatına 2 renk alınabiliyor, 36TL’ye inmiş şu anda

Organik Göz Farları
Far aşıkları burada mı? O renkler nedir öyle? Ayışığı Organik siz beni batıracaksınız bu gidişle. Hepsini istiyorum diye şımarık çocuklar gibi bağırmak istiyorum. Vegan diğer bir marka olan Lavera Mineral göz farları renk skalası olarak ciddi güzel. 4-lü palet seçenekleri var. Ayrıca bir diğer serilerinde metalik ıslak kuru kullanabilen renklerine aşık olduğum 03 Indian Dream rengi var ki izliyorum sadece görüntüsünün ve renklerinin muhteşemliğini. Purple Fantasy 03 tam ela gözlerin renklerini ortaya çıkartacak güzellikte mürdüm renklerinde, ondada gözüm kaldı.

Organik Rujlar
Bu kategorisinde en beğendiklerim arasında Lavera markasına ait Gloss formdaki vegan içeriğe sahip, fırçalı ruju kullanıyorum. Yapısını rengini çok beğendim. Yakın zamanda sizlere beğenimle ilgisi yazısını yazmıştım. Rüzgarlı soğuk günler başlamışken saçlarım özgürce uçuşuyor ve dudaklarıma yapışmıyorlar. Logona Organik Renkli Dudak Parlatıcı serisi glutensiz. Lavera Ruj Maroon Kiss tam kış ayına yakışıcak bir tonda. Beğendiğim ve gözüme kestirdiğim renklerin başında geliyor. Sante organik çift taraflı kalem formdaki 03 rengi de nasıl güzeldir öyle. Ruj olarak kullanabiliyorsunuz, isterseniz rujunuzu çerçevelemek için kullanıyorsunuz. 1 fiyata 2 renk alıyorsunuz. Tamam susuyorum başka bişey demeyeceğim. Logona tüm ruj serileri Glutensiz özelliğiyle alerjisi olanların tercih edebileceğini düşünüyorum.

Organik Maskara
Arkadaşlar aranızda hanginiz maskara stoğunu bitirdi bi adım öne çıkabilirmi minik bişey söyliyeceğim. Hangisini göze kestirdiysem hepsi 24 saat içinde tükendi. Tamam kalan çeşitlerde de var aklımda olanlar ama az da bize bıraksaydınız ne olurdu? Lavera Organik Front Row Curl kirpik kıvırmakta usta maskarası bu seride de aklımda.

Uzun bir yazı oldu ama Ayışığı organik sitesi Organik Kozmetik Ürünleri İndirimi yapmışken bende sizlere sevdiklerimi paylaşmadan duramadım. Glutensiz vegan ve hayvanlar üzerinde test etmeyen içeriği temiz ürünleri uygun fiyata almak istiyorsanız size umarım yol göstersin blog yazım.Bide aramızda kalsın ilk üyelere 150-25TL çek kampanyaları devam ediyor. Yani tüm indirimlere ek ilk alışverişinizse buda güzel bir ek olucaktır.
Sevgilerrr…

4 yorum:

  1. bende merak ediyorum canım sen bir şeyler al da bakalım :)

    YanıtlaSil
  2. Organik olması önemli :)Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Bu siteyi cok fazla duyuyorum merak ettim açıkcası :)

    YanıtlaSil
  4. Dogal ürünler satan ve üreten firmalarin artmasi çok güzel.

    YanıtlaSil