11/27/2016

Nurcan Arslan Yaşamak İçin Herşey

Cilt bakımı, kişisel bakım, makyaj hepimiz için en büyük merak edilenler arasında. Son zamanlarda bir başucu kitabım oldu benim. Sayın Nurcan Arslan Yaşamak İçin Herşey kitabıyla aradığım her şeyi tek bir kitapta toplamış.

nurcan-arslan-yasamak-icin-hersey




Yaşamak İçin Herşey Kitabı İncelemesi

Nurcan Arslan kendi kategorisinde çok ciddi bir araştırmacı. Doğal ürünler, doğal maskeler, cildimiz için gerekli olan vitamin mineraller nelerdir her şeyi toplamış kitabında. Aklıma takılan ne varsa anlık olarak cevabını bulabiliyorum.

Bir cildin ihtiyacı olanlar nelerdir, neden cilt yaşlanıyor bunların çözümleri neler olabilir gibi sorulara çok yalın bir dil ile cevaplarını veriyor.

nurcan-arslan-yasamak-icin-hersey


Deri hastalıkları birçoğumuzun sorunu, bunlarla ilgili araştırmaları da mevcut kitabında.

Her bitkinin her vitamin mineralin sebzenin meyvenin nelere iyi geldiği, neleri çalıştırdığı konusunda yazılarını bildiğimiz ezberlemeye çalışıyorum.

Yaşlılıkta beslenme, kilo almamıza bağlı hormonlar nelerdir tüm bunları da bizlere bizim anlayabileceğimiz bir dil ile anlatıyor.

nurcan-arslan-yasamak-icin-hersey


Benim de çok ciddiye aldığım bitkisel herbal takviyelerin hem zararlarını hem de detaylı açıklamalarını görebilirsiniz. Kendisinin cümlelerine aynen katılıyorum doğaldır bir şey olmaz demeyin diyor.

Ananas ile ilgili bakımda kullanılması ve beden üzerine etkileri olan bölümüne çok şaşırdım.
Bilmediğim ne büyük özellikleri varmış.

Eğer sizlerde benim gibi cilt bakımı, kişisel bakım, beden sağlığı konularına meraklıysanız ve bizim dilimizden bizim kolaylıkla anlayabileceğimiz bir şekilde tüm bunları içeren bir kitap arıyorsanız, Sayın Nurcan Arslan Yaşamak İçin Herşey kitabıyla her sorunuza cevap bulabilirsiniz.
Sevgilerr..

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ilk kez benim dilimden anladığım şekilde latince anlatılmayan bir kitap deneyimim oldu :)
      sevgilerimle

      Sil
  2. Bende şuan sizin yazınız ile tanışıyorum kendisiyle :) Daha önce keşke denk gelseymişim sağlıklı beslenme üzerine birkaç tane kitap almıştım zamanında ama insan çok uyamıyor :/ Doğal ürünler ve maskeler filan diyince dikkatimi çekti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurcan hanım çok ciddi bir araştırmacıymış. herşey ama herşey var kitabında beslenme ile ilgili cilt bakımı ile ilgili aklınıza ne gelirse. ben bayıldım. ara ara sürekli aklıma takılan bişey olursa bakarım diye kaldırmadım bilgisayarımın yanında tutuyorum.
      hatta yazılarımda şu vitamin şu meyve vs neye iyi geliyor krem maske içerisinde konularında ciddi faydalanıcam bundan sonra
      sevgilerimle

      Sil