3/28/2017

Naturelka Domates Tozu

Domates sever misiniz? Mevsimi ama değil henüz şöyle mis kokulu domateslerin. Naturelka Domates Tozu mevsim bekleme sıkıntısını ortadan kaldırdı. Bizler için mis kokulu domatesleri zamanında topluyorlar içerisine hiçbir şey eklemeden doğal bir şekilde kurutuyorlar. Hava almayan minik 90gr kilitli paketlere koyuyorlar ve fiyatı sadece 9.90TL satışa sunuyorlar.

naturelka-domates-tozu




Naturelka Domates Tozu


Evimizde yemekler genellikle domates ile yapılıyor. Ama kışın salça kullanılmak zorunda kalıyoruz. Benim gibi mide problemi olan kişiler de salça mide ekşimesi yapıyor. Yemek keyfi ıstıraba dönüyor. Ancak Naturelka markası ile tanıştıktan sonra domates keyfimizi 12 ay yaşayabiliyoruz.

İçeriğinde hiçbir katkı maddesi eklenmeden toz halini almış minik paketlerimizi biz yemeklerde ve benim gibi yumurta sevmeyenler omletlerinde rahatlıkla kullanabilirler. Annem domatesli pilav keyfinde bile kullanıyor. Mis gibi kokusunu keşke size ulaştırabilsem.

naturelka-domates-tozu


Omlet yaparken 2 yumurta için 1 yemek kaşığı kadar Domates Tozu kullanıyorum. Önce az bir yağda iyice kavuruyorum. Sonrasında az çırptığım yumurtamı istediğim maydanoz, peynir karışımını ekliyorum. Karşınızda muhteşem yaz aylarını aratmayan domatesli yumurtam.

Domates Tozu Nerelerde Kullanılır? 

Kahvaltılarda; Omletlerinize ekleyebilirsiniz. Ekmeği önce zeytinyağına sonra domates tozuna batırarak yemek, kahvaltınıza lezzet katar.

Yemeklerde baharat olarak kullanılabilir. Özellikle soslu makarnalarda ve çorbalarda kullanılabilir.

naturelka-domates-tozu


Başta börek, poğaça ve pizza gibi hamur işlerinde ve birçok yemekte tatlandırıcı olarak kullanılabilir.

Sizlerde benim gibi 12 ay keyifle mis kokulu yemekler yumurtalar yapmak istiyorsanız Naturelka Domates Tozu sadece 9.90TL Ayışığı Organik sitesinden güvenle satın alabilirsiniz.
Sevgilerrr.


4 yorum:

  1. ne de güzel olmuştur omlete ben de kızartma sosu için kullanmıştım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızartma sosu içindede kullanmayı planlıyorum bende :)

      Sil
  2. Ben de pek salça hayrani degilim bu çok güzel bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekşitiyor deryacım benimde midemi sanki yemeklerinde tadını değiştiriyor gibi salça

      Sil