3/20/2017

Wet n Wild MochaLicious

Mat ruj sevgisi hepimizde var. Ancak dudakları kurutması ve benim gibi soğuk ten tabir edilen beyaz ve açık tenlilerin seçimlerinde çok dikkatli olması gerekiyor. Wet n Wild MochaLicious Mat Ruj olarak en sevdiklerim arasında. Ayrıca çerçevelemek için harika bir keşfimde var. Eğer sizlerde bu rengi seviyor ama çerçeveleyecek bir dudak kalemi bulamıyorsanız yazımda onuda bulabilirsiniz.

wet-n-wild-mochalicious

Wet n Wild MochaLicious ve Emily 212 Dudak Kalemi




Wet n Wild markasını sevmemdeki en büyük nedenlerden birisi hayvanlar üzerinde test yapmaması. Gratis mağazalarında ilk ve sürekli aldığım Brulee Far olmuştu. Sonrasında serinin farklı ürünlerinide kullanmaya başladım

Wet n Wild MochaLicious içinde hafif kızıllık barındıran kremsi bir mat ruj. Ancak soğuk alt tonlu cildimi asla hasta gibi göstermiyor. Aksine cildimle harika bir uyum içinde oluyor.

Yapısı kremsi dudaklarımı kurutmuyor, ancak klasik mat rujlar gibi dudağımda uzun saatler boyunca da kalmıyor. Üst üste yenilemem gerekirse dudaklarımı soymuyor. Renk seçenekleri çok fazla aşağıda bir çok rengini görebileceğiniz görseli de ekledim sizlere.

wet-n-wild-mochalicious


Tek başına mascara ile tüm makyajımı bitirdim diyerek sokağa çıkabilme kolaylığı oluyor.

Gelelim çerçeveleme sorunsalına. Renk olarak zor bir tonu var. Ancak bu ton Emily dudak kalemi 212 rengi tam hani derler ya onun için üretilmiş. Aynen öyle. Tamamen birbirleriyle bütünleşiyorlar.
Asla yapay ve kötü bir görüntü vermiyor.

wet-n-wild-mochalicious


Wet n Wild MochaLicious Gratis mağazalarında bulabiliceğiniz ve sadece 8-10TL arasında satılan uygun fiyatlı ve çok fazla renk seçeneği olan mat rujları olan bir seri. Yanında satın alırken mutlaka Emily dudak kalemi 212 renginide atın sepetinize. Sonrasında çerçevelemek için hangi dudak kalemini kullanıcam derdinizde olmasın asla.
Sevgilerr.

11 yorum:

  1. güzel bilgi için teşekkürler Emily kalemleri ben de beğenerek kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emily kalemleri renk ve fiyat olarak benimde sevdiklerimden. sevgiler

      Sil
  2. Bu rujların bare it all rengi var bende. Yapılarını da beğeniyorum ama ambalajları yüzünden ikincisini satın almadım. Emily dudak kalemine ilk fırsatta bakacağım. Güle güle kullan, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onuda sevdim ama bu rengi çok istiyordum. Renk ve emily uyumu sayesinde dahada sevdim :)
      sevgiler

      Sil
  3. Kirmizilar kahverengiler bordolar favorim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimizin en sevdikleri, açık tonları bende kendime yakıştıramıyorum hiç deryacım

      Sil
  4. çok güzel bir renk gerçekten ben de spiked with rum rengini çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Renkler bir harika. Fotoğraflarınız çok başarılı olmuş, ürün sanki yanımızdaymış gibi hissetme imkanı sunmuşsunuz.

    YanıtlaSil
  6. Emily kalemleri kullanıyorum. Herkese gönül rahatlığı ile de tavsiye ederim. Bilgi için teşekkürler..

    YanıtlaSil