4/24/2017

ucuz makyaj ürünleri ile göz makyajı

Herkesin evinde yüzlerce liralık far paletleri eyeliner çeşitleri yok biliyorum. Birçok kişi bakıp gördüğü makyajları benim elimde malzeme yok diyerek sadece uzaktan seyrediyor. Ben sizlere 3 liraya indirimden aldığım Essence The Velvets Mr. Mocca Bean 06 ile ucuz makyaj ürünleri ile göz makyajı serisi başlatıcam. Bu sayede illa pahalı paletler kullanmadan nasıl iddialı bir göz makyajı yapacağınızın örneklerini görebileceksiniz.

ucuz-makyaj-urunleri-ile-goz-makyaj




ucuz makyaj ürünleri ile göz makyajı


İlk blog yazım Essence The Velvets Mr. Mocca Bean 06 oluyor. Yapısı kadife gibi. Çok kolay karışıyor dağılıyor ve göz üzerinde ister buğulu isterseniz günlük makyajda kullanabilirsiniz. Kilit kelime karıştırma. Az alıp dağıtıp sonrasında istediğiniz yoğunluğa gelene kadar koyulaştırın. Ben katlanma bölgesine sürdüm dağıttım sonra yeniden sürdüm dağıttım.

ucuz-makyaj-urunleri-ile-goz-makyaj

ucuz-makyaj-urunleri-ile-goz-makyaj



Göz ortasında elimde olan açık krem renkli bir farla gözlerimi belirginleştirdim. Gelelim eyeliner konusuna. İnce uçlu eyeliner fırçasını ıslattım ve farı eyeliner şeklinde çektim. Benim eyeliner fırçam yok diyenler 5 liraya bile var her kozmetik markette bulabilirsiniz. Temiz tuttuktan sonra sürekli yıllarca kullanırsınız.

ucuz-makyaj-urunleri-ile-goz-makyaj


Sonrasında alt kirpik dibine biraz sürdüm ve dağıttım. Ardından bol mascara ve göz makyajım bitti.
Gördüğünüz gibi pahalı paletlerden hiçbir farkı olmadan ucuz makyaj ürünleri ile göz makyajı rahatlıkla yapılabiliyor. Eğer sizlerde indirimleri takip ederseniz kozmetik mağazalarında Essence The Velvets serisinden birçok rengi çok uygun fiyata alabilirsiniz. Bu tarz göz makyajlarından hoşlanıyorsanız eğer elinizin altında olmasında fayda var.
sevgilerrr.

6 yorum:

  1. bu güzel paylaşım için teşekkürler , makyaj harika olmuş bu arada

    YanıtlaSil
  2. makyaj çok hoş olmuş emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler hem kolay hem minicik bütçe :)

      Sil
  3. Ucuz pahali her ürünle gözlerin çok güzel masallah 😍😍😍

    YanıtlaSil