6/12/2017

CUT CREASE EYELiNER YAPIMI

Farklı eyeliner tekniklerini seviyorum. Ama burada önemli olan güvenebileceğiniz ürünlerle makyajınızı yapmanız. Son yabancı makyaj bloglarında ve sosyal medya hesaplarında gördüğüm CUT CREASE EYELiNER YAPIMI tekniklerini çok iyi izledim. Ben hiçbir makyaj bloğundan veya hesabından biliyorsunuz görsel alıp bu çok güzel bende yaptım demiyorum. Pandaya gerekirse dönene kadar deniyorum. Aslında azıcık cesaret bolca makyaj sil yeniden yap ile herkes yapabilir. İlla pahalı incecik kıl fırçalar glitterlar simlerinizin olmasına gerek yok. Gelin bu tekniğin nasıl olduğunu o glitter gibi gözükenlerin aslında ne olduğunu deneme yanılma yolumla bulduklarımı anlattığım blog yazıma başlayalım.
cut-crease-eyeliner-yapimi

CUT CREASE EYELiNER YAPIMI




Görüntü çok güzel ama çok zor diyebilirsiniz asla değil.

Lazım olanlar

Silikon uçlu dipliner ben Organik Sante Dipliner kullandım. Simsiyah ve istediğim gibi hatlar çizebiliyorum. Ayışığı Organik sitesinde Sante Organik Sıvı Eyeliner 03 Göz Kamaştıran Siyah satın alabilirsiniz.

Glitter olarak kullanabileceğiniz simli olmayan metalik açık altn rengi veya beyaz metalik far.

cut-crease-eyeliner-yapimi


Glitter yapabilmek için çok az göz kremi.

Göz üzerine hareket vermek için açık renk likit ruj.

Hatalarınızı düzeltmek için ince uçlu bir fırça ve kapatıcı

Takma kirpik ve yapıştırıcı.

Önce glitter yapalım toz far olur veya o altın renkli hiç kullanmadığınız paletinizdeki renk olur. Onu bir çay tabağınıza azıcık alın ve ezin. Sonra göz kremiyle onu kremsi bir hale getirin. Elinizin üzerinde deneyin istediğiniz yoğunluktaysa tamamdır.

cut-crease-eyeliner-yapimi


Cut crease eyeliner için önce kuyruktan başlamayın. Silikon uçlu eyeliner ile tam ortadan yukarıya doğru normalden kalın kuyruklu eyelinerinizi çekin.

Katlanma bölgenizi x şeklinde işaretlerle çizin. Sonra o x işaretleri sante dipliner ile birleştirin. En son hamle kuyruk kısmınıza birleştirin. Dümdüz bir hat çekmek çok zor biliyorum bu yüzden kötü dalgalanmış olan kısımları kapatıcı ile düzeltin.

cut-crease-eyeliner-yapimi


Gelelim göz üzerindeki çiçeğe benzer kısımlara. Ben nail art fırçası kullandım. Herhangi incecik bir fırça olabilir. + şeklinde yapmış olduğunuz glitterı sürün. Sonra aralara silik halde yaprak gibi yapın.

En ortaya açık renk likit rujunuzdan minik bir parça dokundurun.
Şimdi göz pınarlarına bolca glitter fırça yardımıyla sürün. Göz altlarınıza vişne çürüğüne yakın bir tonda farla belirginleştirin.Göz içine vişne çürüğü rengi dudak kalemi kullandım flormar.

Şimdi kirpikleri rimelleyin ve sonra takma kirpinizi takın. İşte bu kadar kolay.

CUT CREASE EYELiNER YAPIMI blog yazımda, zor gözükebilir ama az bir denemeyle rahatlıkla yapabilirsiniz. Şimdi aklımda çift renkli eyeliner tekniği var. Yakında onuda deneyerek sizlere söz anlatıcam.
Sevgilerrr.


4 yorum:

  1. Tablo gibi görünüyor ama ben ne yapma kabiliyetine sahibim ne de bunu kullanmaya cesaretliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ancak zaten çok özel bir yerde kullanılabilir ama inanki çok zor değil. az bi panda oluyorum ama cut crease göz makyajını seviyorum :)
      sevgiler

      Sil
  2. Çok güzel duruyor, eyelinerı dümdüz çekebilsem bu sanatları da uygulayabilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyelineri dümdüz çekemiyorsan çok ince küt uçlu bir fırçan olsun elinin altında o fırçayla incecik çekilde dış kısmını kapatıcı yardımıyla düzelt sonra sil fırçayı ve eyeliner hattındaki farını geç o kapatıcı renk farklılığı gitsin :)
      sevgiler

      Sil