7/17/2017

Almawin Ekolojik Bulaşık Süngeri

Bulaşık elde yıkarken genellikle kullandığımız süngerlerden şikayet ediyoruz. Çok kolay dağılıyor ele tam oturmuyor. Son keşfim Ayışığı organik sitesinde satılan hem bütçe dostu hem de hediyeli Almawin Ekolojik 2'li Bulaşık Süngeri + Leke Çıkarıcı Sabun oldu. Fiyat performansına bakıldığında 22.64TL 3lü set için çok uyguna geliyor.

almawin-ekolojik-bulasik-sungeri

Almawin Ekolojik Bulaşık Süngeri


Şimdi ekolojik sünger nedir derseniz, tam anlamıyla suyu ve sabunu içerisinde hapseden bir sünger çeşidi. Vegan, 3 katmandan oluşuyor. Bir yüzeyi sert yanmış tavalarda harika iş çıkartıyor. Diğer yüzeyi ise yumuşacık, tasarımı ele tam oturuyor.



almawin-ekolojik-bulasik-sungeri


Normalde yanmış tavaları temizlerken tırnaklarım çizilir ancak Almawin süngerinde bu sorunu yaşamıyorum.  Organik temizlik ürünleri arasında sevdiğim bir marka Almawin. Markanın asla hayvanlar üzerinde deney yapmaması, vegan temizlik ürünleri bulunması ve fiyat olarak uygun olmasıyla tercih ediyorum.

Leke çıkarıcı sabun ise benim gibi sakarlar için hayat kurtarıcı. Koyu renkli kıyafetlerimde denemedim ancak açık renk kıyafetlerimde özellikle kol altındaki sarı lekeler olur terlemeden dolayı onları çıkartmakta oldukça başarılı.

almawin-ekolojik-bulasik-sungeri


Leke çıkarıcı sabunda koku veya hayvansal bir hammadde yok. Lekeli kısma köpürterek sürüyorum. Sonra çamaşır makinesinde yıkıyorum.

Leke çıkarıcı sabun tekli olarak 10tl civarına satılıyor. Süngerle birlikte ama hediye olarak geliyor.
Sizlerde bulaşıklarınızı yıkarken kolaylık olması ve rahat hareket imkanı veren bir sünger arıyorsanız Almawin Ekolojik 2'li Bulaşık Süngeri + Leke Çıkarıcı Sabun hediyeli bu seti deneyebilirsiniz.
sevgilerrr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder