7/18/2017

Pore Extra Clear - Gözenek bakımı için yüz temizleyici

Bir süredir hatta bitirmek üzere olduğum Limonian Pore Extra Clear - Gözenek bakımı için yüz temizleyici incelemesini sitelerinde fiyatı 30TLden 19TLye indiğini görür görmez artık yazmam lazım dedim. Gözenekler başımızın belası hele ki o siyah noktalar. Bantlarla çekeriz bu sefer kriter gibi bir boşluk olur sadece yüzeyi temizlediği için de alttan gelen doku daha genişleterek gözenekleri büyütür. Bunu burun bandı kullanmayı bıraktıktan sonra keşfettim. Alttaki dokuyu temizlemeden üstteki dokuyu söktüğünüz de alttan basınçla yukarıya geliyor siyah noktalar. Minicik noktanız kocaman oluyor. O zaman ne yapıcaz o gözenekleri temiz tutucaz.

pore-extra-clear-gozenek-bakimi-icin-yuz-temizleyici

Limonian Pore Extra Clear - Gözenek bakımı için yüz temizleyici

Ben direkt nasıl kullanıyorum ilk olarak onlardan bahsetmek istiyorum. Yüzüme peeling yaptım, sonrasında bu yüz temizleyiciyi kullanıyorum hemen. Bu sayede tertemiz cilt en derinlere kadar köpükleri alıyor ve tüm gözeneklerim temizleniyor.


Özellikle benim gibi kuru ciltlerin kabusu gerginlik yapmıyor. Yumuşacık bırakıyor.

İçeriğinde;

Adaçayı ekstraktı
Cildin yaşlanmasını önler.

Yasemin
Kuru ve hassas cildin elastkiyeti artırır.

Biberiye
UV ışınlardan yorulan cildi sakinleştirir ve iyileştirir.

Lavanta
Cildin yenilenmesine yardımcı olur.

Sarı papatya
Cilt problemini azaltır ve cildi nemlendirir.

Hodan çiçeği
Cildi dinlendirir ve nemlendirir.

Bulunuyor.

pore-extra-clear-gozenek-bakimi-icin-yuz-temizleyici


Bu bitki özleri sayesinde cilt daha berrak oluyor. Eğer yoğun makyaj yapmışsam köpük temizleyici arkasından kullanıyorum. Tüm cildimdeki kiri tamamen arındırmış oluyorum.

Sizlerde gözeneklerinizi temizleyip zamanla sabırla kullanımda küçültmek istiyorsanız Limonian Pore Extra Clear - Gözenek bakımı için yüz temizleyici üstelik indirimli fiyatla sadece 19TL ödeyerek sahip olabilirsiniz.
sevgilerrr.

6 yorum:

  1. Hem fiyatı uygun hem de içeriğindekiler güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında neredeyse bitmek üzere ama insan çok sevdiği ürünleri nedense yazmayı unutuyor :) Limonian sitesinde birde indirimi görünce artık yazmam lazım dedim :)
      sevgilerimle

      Sil
  2. İçeriğindeki bitki ve çiçeklerin cilt üstündeki etkileri gerçekten de güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içerik bilgisini özellikle eklemeye dikkat ediyorum, olaki diyelim adaçayına alerjisi olan kişi asla kullanmamalı veya çok dikkat etmeli :)
      sevgiler

      Sil
  3. Güzel bir şeye benziyor internet sitelerinde mi satılıyor sadece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, Limonian perpa'da istanbul satış ofisleri var birde yanlış hatırlamıyorsam ankara da vardı. isterseniz oralarda hem birebir deneyerek alma şansınız olur :)
      sevgiler

      Sil