10/30/2017

Akmayan Eyeliner Dosyası

Eyeliner neden akar? Göz makyajımızda o kadar uğraştığımız makyajımızın imzası olarak duran eyelinerler çoğunlukla akma sıkıntısı yaşatıyor. Buda gün içerisinde durmadan aynaya bakıp düzeltme silme gibi moral bozukluğuda yanında artıları. Bu yazımda sizlere kendi kullandığım gün içerisinde beni yarı yolda bırakmayan eyeliner, dipliner ve göz kalemlerimi hem anlatıcam hem de neler yapılabilir onları sizlere paylaşıyorum. Akmayan Eyeliner Dosyası blog yazımda uzun süredir kullandığım tüm göz makyajı ürünlerimi okuyabilirsiniz.

akmayan-eyeliner-dosyasi

Akmayan Eyeliner Dosyası



akmayan-eyeliner-dosyasi


Kolay olsun hem de rahatlıkla istediğim gibi kalın veya incecik eyeliner çekmek istiyorsanız eğer Sante Organik eyeliner tavsiye ederim. Silikon uçlu bu sıvı sürme hem simsiyah bir yapısı var hem de sürümü çok kolay. BDIH organik sertifikalı. İçeriğinde zararlı kimyasallar yok. Sabah nasıl sürdüyseniz akşama kadar duruyor. Fiyatı Ayışığı organik sitesinde Organik Kozmetik ürünleri kategorisinde 57.50TL


akmayan-eyeliner-dosyasi


Logona Organik Siyah Göz kalemi

Hem vegan, hem siyahlığı güzel yumuşacık sürümlü bir göz kalemi. İstersem buğulu göz makyajı yapabiliyorum dağıtarak veya keskin hatlar çizebiliyorum. Fiyatı 39.50TL



akmayan-eyeliner-dosyasi


Golden Rose asansörlü waterproff göz kalemi

Renk skalası geniş olsa dediğim ve kullanmayı sevdiğim ürünler arasında. Sürümü çok kolay asansörlü göz kalemlerindeki klasik sorun olan akma veya üst göz kapağına bulaşma yapmıyor.

Essence Long Lasting asansörlü göz kalemi

Rengine vurulup aldığım 18 Berry Merry bitmesin diye kullanmıyorum. Sürekli bakıyorum standına ama bu renk herhalde kaldırıldı. Mürdüm rengi bir akmayan eyeliner arıyorsanız kesinlikle şans verin.

akmayan-eyeliner-dosyasi


Gelelim ekstra neler yapabiliriz göz makyajımız için. En önemli kriterlerden biri göz makyaj bazı. Ben Lavera Göz makyaj bazı kullanıyorum. Renksiz ve yapışkan bir his vermiyor. Üzerine göz farı mutlaka kullanın aksi halde direkt göz kapağınıza baz ve göz kalemi uygulaması yaparsanız makyajınız bir süre sonra dağılma yapabilir. Eyeliner üzerine far sürülüyor ancak bana göre bu hem yapısını bozuyor hem de çok kötü bir görünüm veriyor. Kilit noktanız göz kapağınındaki yağı sabitleyecek bir far bazı olsun.

akmayan-eyeliner-dosyasi


Benim gibi göz makyajında göz kalemi ve eyeliner kullanmayı sevenler olarak Akmayan Eyeliner Dosyası blog yazımda sizlere kendi kullandığım ve sevdiğim tüm göz makyaj ürünlerimi yazdım. Sizlerin memnun kaldığı ürünler varsa tabii ki Hayvanlar üzerinde asla test etmeyen markaların benimle paylaşır mısınız?
Sevgilerrr.

3 yorum:

  1. Sevdacim sende bu güzel gözler varken ne sürsen yakisir 😘😘

    YanıtlaSil
  2. akmayan eyeliner özellikle bu mevsimlerde yağışlardan ötürü bulmak önemli teşekkürler canım yazın için :)

    YanıtlaSil