11/05/2017

400. YAZIM

Dile kolay 2013 yılı aralık ayından bu yana yazdığım toplam yazım tam 400 oldu. Bu süre içerisinde geçmişe oranla çok daha fazla yol aldığıma inanıyorum. Tüm bu yol serüvenimde ama destek olarak sadece kendimi görerek ve kimseden en ufacık destek almayarak tek başıma başarmanın da haklı gururu içerisindeyim. 400 yazı ve bu 400 yazının sadece ilk yıllarında bile hepsi detaylı. Hiçbirinde kelime oyunları veya muhteşem ibareleri yer almıyor. Yeri geldi evet yeter dedim çünkü insanların kalpleri kötü. Çünkü hiç kimse sizin bir şeyler başarmanızı istemiyor. Yıldığım yazmıyorum dediğim günlerimde oldu. Ancak o dönemlerde bile bloğumdan asla vazgeçmedim.

400-yazi



Kişisel bakım ve kozmetik ürünleri incelemelerimi asla baştan savma yapmadım. Bir kolda bile rengini göstermek istemeyen sözde yazarlar yüzlerce yorum alırken ben tıklanma oranlarıma odaklandım. Her incelememde biraz daha kendimi geliştirdim. Ben olsam okumak istesem nelere dikkat ederim hepsini düşünerek sıkmadan okuyucuyu çekme yollarını bıkıp usanmadan araştırdım. Kimseden bana destek ver beni tanıt bana yorum yap diye yorumum olmadı, zaten bu kadar sene sonunda olmadıysa bundan sonrada olmaz asla.

Her zaman doğruyu konuşmak benim için en önemli kriter oldu. Kırılan veya aman bana ürün göndermez diye hiç kimsenin iyi olmayan ürününe alın muhteşemde demedim. Zorlu bir cildim var ve bilincindeyim. Bu bilinçle tavsiye isteyen tüm okuyucuya hep deneyin öyle alın uyarısı yaptım. Çünkü bana iyi gelen bir başkasına kötü gelebilirdi.

Asla işin kolayına kaçmadım. Bir siteden kopya içerik veya görsel kullanmadım. Zamanımı emeğimi ve en önemlisi kalemimin gücüne güvendim ve yoluma devam ediyorum.

Bana destek olmayıp yazıp ne olacak ki diyerek hevesimi söndürmeye çalışanlar, tek bir yazımı bile okuma zahmetine girmeyen sözde arkadaşlarım için yazmadım. Benim gibi araştıran gerçekten almak isteyen veya öğrenmek isteyenler için yazdım.

Ben yoluma 401.yazımla devam ediyorum. Bana destek olmayan ve içimdeki gücümü keşfetmemi sağlayan sözde insanlara teşekkür etmiyorum ama, yazılarımı on binlerce kez okuyan yüzbinlerce tıklanma oranına ulaştığım bloğumda bana danışan bana güvenen herkese çok teşekkür ediyorum.
Sevgilerrr.


2 yorum: