11/17/2017

Kasım ayı Ayışığı Organik Alışverişim

İndirimleri sürekli takip ediyorum. Özellikle benim gibi sorunlu cildiniz varsa bu yüzden organik içeriği temiz ürünleri tercih ediyorum. Son Kasım ayı Ayışığı Organik Alışverişim de her zamanki gibi hem bütçe dostu hem de cildime faydalı ürünleri seçtim. Alışverişlerimde sürekli çok fazla tester ürün gönderdikleri için cildime uyan tüm ürünlerimin listesini yapmıştım.

kasim-ayi-ayisigi-organik-alisverisim

Kasım ayı Ayışığı Organik Alışverişim


Organik cilt bakım ürünlerimden ilk aldığım ürün cilt makyajımı yumuşak bir şekilde temizlesin istediğim için Aloree Sweet Purifier Cleansıng Mılk Arındırıcı Temizleme Sütü 125ml oldu. Süt formundaki bu temizleyici cildimi çizmiyor ayrıca göz makyajı temizliğinde de kullanılabiliyor. Fiyatı 121.48TL den 97.18TL inmişti.

SO BIO Etic Organik Aloe Vera 3ü 1 arada Yatıştırıcı Misel Su 500 ml hem cilt hem göz makyaj temizliğinde kullanmak istediğim bir üründü. Misel sular biliyorsunuz bir çok markada var ancak benim gibi hassas cildiniz varsa dikkatli seçimler yapmalısınız. SO BIO Etic markası Sentetik parfüm, boya, koruyucu, PEG, parabenler, petrol ürünleri, parafin ve silikon türevleri içermiyor. Fiyatı 51.12TL den 36.30TL’ye inmişti.

kasim-ayi-ayisigi-organik-alisverisim


Organique Calming Therapy Aloe vera içeren nemlendirici içeriği tertemiz aloe vera ile cildi yatıştırmayı hedefliyor. Fiyatı 155TL

The Humble Co Organik Naneli Diş Macunu ecocert ve vegan sertifikalı bu diş macununu çok merak ediyordum. Hazır diş macunum bitmişken aldım. Fiyatı 22.90TL

kasim-ayi-ayisigi-organik-alisverisim


Steriball Hijyenik Diş Fırçası Kabı çok merak ettiğim ve piyasada muadili olmayan bu diş fırçası koruyucusu ağız hijyenine dikkat eden herkesin sahip olması gereken bir ürün. Fiyatı 12.90TL

Benim son Kasım ayı Ayışığı Organik Alışverişim de aldığım tüm ürünlerim bunlardı. Ay başından bu yana kullanıyorum yakın zamanda hepsiyle ilgili çok detaylı inceleme yazılarım bloğumda olucak.

4 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan temiz içerikli ürünler ♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hassas alerjik cilt olunca çözümü onlarda buldum
      sevgiler

      Sil