12/11/2017

Organique Alg Yosun Yüz Maskesi Cranberry Hassas Cilt

Alg yani yosun maskeleri uzun süredir raflarda görüyorum. Ancak benim gibi hassas atopik ciltlerdeki etkilerini bilmediğimden hep önyargılı yaklaştım. Organique Alg Yosun Yüz Maskesi Cranberry Hassas Cilt için çeşidini Ayışığı Organik sitesinde gördüğümde ön yargılarımı bir kenara bıraktım ve denemeye karar verdim. Yosun cilde birçok faydası olan bir bitki. Deniz yosunu, cildin sağlıklı kalması için gereken Aminoasitler, proteinler, poli sakkaritler, mikro elementler karbonhidratlar ve vitaminler B,C,E ve betakaroten yönünden oldukça zengin. Cranberry özlü yosun maskesi yorgun, kuru, damarlarında çatlama bulunan veya çatlamaya eğilimli hassas ciltler için geliştirilmiş.


organique-alg-yosun-yuz-maskesi


Organique Alg Yosun Yüz Maskesi Cranberry Hassas Cilt

Maskeyi cildime yapmadan önce mutlaka aloree detox peeling ile cildimdeki ölü derileri arındırıyorum. Cilt maskelerini yapmadan cildimdeki ölü derileri arındırmazsam hiçbir faydası olmaz.



Hassas cilde uygun yosun maskesi 30gr ağırlığında. Bir paket 2 kez kullanılıyor denilmiş ama ben 3 kez kullandım. Kullanım şekli çok kolay küçük bir kapta ambalaj içindeki pembe toz yaklaşık 1-1,5 yemek kaşığı su ile homojen bir kıvama gelene kadar karıştırıyorum. Sonra yüzüme minik fırçamla sürüyorum. 5 dakika içinde kurumaya başlıyor. 20 dakika toplamda tutuyorum. Sonra yüzümden soyuyorum.

organique-alg-yosun-yuz-maskesi


Cildime verdiği en önemli etki kızarıklık görünümünü hafifletmesi. Benim gibi atopik ciltlerdeki o kıpkırmızı görünüm hafifliyor. Cildimin gerginliğini alması ve maskeyi soyduktan sonra nemli rahatlamış bir görünüm vermesi güzel.

Alg yosun yüz maskesi toplam 6 çeşidi var

Calming therapy yüz maskesi - aloe vera kuru ciltler
Tea tree yağlı ve akneli ciltler
Papaya solgun ciltler
Olive kuru ciltler
Cranberry hassas cilt
Kırışıklık karşıtı
Aklımda göz maskesi var birde aloe veralı yosun maskesi var

organique-alg-yosun-yuz-maskesi


Fiyatı 39TL ancak organique markası sıklıkla indirimlere giriyor 30TL altına Ayışığı Organik sitesinden satın alabilirsiniz Organique Alg Yosun Yüz Maskesi Cranberry Hassas Cilt için uygun olan maskeyi.
sevgilerrr.

2 yorum:

  1. değişik bir ürün teşekkürler canım paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  2. fiyatı oldukça uygunmuş, marka zaten başarılı, çok merak ettim bu maskeyi, güzel günlerde kullanın =)

    YanıtlaSil