12/01/2017

Organique Calming Therapy Yüz Kremi

Organique markasının daha önce birkaç farklı ürününü denedim. Daha önce testerlarını denediğim Organique Calming Therapy Yüz Kremi son Ayışığı Organik alışverişimde aldım. Bu serinin en önemli özelliği benim gibi çok kuru ve kızarıklık sorunu olan ciltlere uygun olması. İçeriğinde bulunan aloe vera ile cildi sakinleştiriyor, Macadamia yağı cilde kaybettiği nemi sağlıyor, E vitamini cildin yaşlanma sürecini yavaşlatıyor bariyerini kuvvetlendiriyor, betain cildin su kaybını önlüyor, bitkisel gliserin ise cildin uzun süre nemli kalmasını sağlıyor.

organique-calming-therapy-yuz-kremi

Organique Calming Therapy Yüz Kremi

Hassas ve atopik alerjik bir cildiniz varsa nemlendirici seçiminde yatıştırıcı özellikleri olan kremler tercih etmelisiniz. Benim tercih ettiğim Organique markasının bu kremi, Silikon, etanolamin, PEG, sülfat, formaldehit, vazelin, SLES, SLS, ALS, paraben veya türevlerini içermiyor. Hayvanlar üzerinde test edilmemiş. Dermatolojik olarak test edilmiş.



Kışın özellikle soğuk ve kuru havalarda artan kızarıklığımı çok iyi sakinleştiriyor. Cildimde kadife gibi bir his oluşturuyor. Kuru havaların verdiği cilt üzerindeki gerginlik olmuyor. Makyaj altına uyguladığımda cildim nemli ve sakin gözüküyor. Gün içerisinde gerilme veya pullanma sorunu bana yaşatmıyor.

organique-calming-therapy-yuz-kremi


Yapısı oldukça hafif, sürdükten sonra yağlı bir his bırakmıyor ardında. Su gibi hemen emiliyor. Günde 2 kez sabah ve akşam cildime mutlaka uyguluyorum 1 aydır. Hassas ve atopik cildimde gözlemlediğim, kızarıklıklarımın hafiflemesi, cildimin daha sakin olması, pullanma şikayetimin azalması oldu.

Kapak dizaynı asla hava almamasını sağlıyor. Tepesinden hafif çevirdiğinizde pompa sistemi yukarıya çıkıyor. Kreminizi aldıktan sonra yeniden çevirerek havayla temasını tamamen engelliyorsunuz.

organique-calming-therapy-yuz-kremi


Hassas ve atopik cildinizde kuruluk, kızarıklık, gerginlik ve pullanma şikayetiniz varsa Organique Calming Therapy Yüz Kremi Ayışığı Organik sitesinde 199TL satılıyor 50ML boyu. Sıklıkla indirimlere giriyor. Kış aylarında cildinizi rahatlatacak bir krem arıyorsanız içeriği tertemiz bu markaya şans verebilirsiniz.
Sevgilerrr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder