12/23/2017

Organique Ölü Deniz Çamuru

Cildimi derinlemesine temizlik yapmak istediğimde genellikle peeling yapıyordum ama bu sadece yüzeysel bir temizlik sağlıyor. Hep Google da gördüğüm ölü deniz çamuru birçok derde deva olması ile cilt sorunlarına sahip kişiler tarafından da tercih edildiğini okudum. Ayışığı organik sitesinde satılan Organique Ölü Deniz Çamuru hem cildi derinlemesine temizliyor hem de içerisinde bulunan tam 29 mineral ile cilde gerçek detox keyfini evimizde yaşatıyor. Bu çamuru klasik kil maskeleriyle ama karıştırmayın. Çünkü kil maskelerinin işleviyle bu maskenin işlevi oldukça farklıymış, yazımda hepsini okuyabilirsiniz.

organique-olu-deniz-camuru

Organique Ölü Deniz Çamuru

Bu çamur içerisinde magnezyum, sodyum, potasyum, kalsiyum, bromid, iyodin, selenyum, sülfür, manganez, bor ve benzeri bir çok bizler için faydalı mineraller içeriyor. Bu mineraller cilt gözeneklerinden alt cilt tabakalarına kadar inerek cildin temizlenmesini ve onarılmasını sağlıyor.


Ölü deniz çamurunun birçok faydası var

Selülit tedavisi
Cilt üzerindeki lekelerin tedavisi
Cildin yenilenmesi
Egzama tedavisi
Sedef rahatsızlığının tedavisi
Atopik ciltlerin rahatlatılması
Antioksidan özelliği ile Cildin yaşlanma sürecini geciktirmesi
Her türlü dermatit rahatsızlığının getirdiği cilt yüzeyindeki kaşıntı ve kızarıklığın azaltılması
Cildi derinlemesine temizlemesi gibi rahatsızlıklarda kullanılabiliyor Organique Ölü Deniz Çamuru.

organique-olu-deniz-camuru


Ülkemizde gerçek ve tamamen Ürdün’den gelip şişelenen Organique markasına ait Ölü Deniz Çamuru öyle düşük bir ücrete satılıyor ki gördüğümde şaşırdım. Fiyatı indirimsiz Ayışığı Organik sitesinde sadece 45TL 200ML kocaman şişesi. Aralık ayı boyunca da %50 indirimle sadece 22.50TL satılıyor.

Benim gibi hassas atopik ciltlerde etkisi muhteşem oldu. Cildime sürüp 20 dakika beklettim, 10 dakika sonra hafif bir karıncalanma başladı. Bunun olması normal. Sonrasında ılık su ile duruladım. Cildim öylesine yumuşacık bir görüntüdeydi ki şu anda hergün yapmak istiyorum ama haftada sadece 2 kez uygulama yapılması tavsiye ediliyor.

organique-olu-deniz-camuru


Saçlarımda sadece uç kısımlarında denedim Organique Ölü Deniz Çamuru, banyodan önce 20 dakika beklettim. Ardından yıkadım organik şampuanımla, kuruttuğumda saçlarım sanki maske yapmışım gibi yumuşacıktı. Şimdi komple saçlarıma derisi dahil sürmeyi planlıyorum.

Sizlerde cilt bakım rutininize taa Ürdün’den gelen insanların akın akın şifa bulmak için gittikleri yerden hiçbir katkı maddesi eklenmeden şişelenmiş Organique Ölü Deniz Çamuru eklemek isterseniz aralık indirimini kaçırmayın.
sevgilerrr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder