1/22/2018

Eğriçayır Organik Propolis Ağız Spreyi

Bağışıklığımı kuvvetlendirmeye takmış bulunuyorum. Grip gibi mikrobik rahatsızlıklardan korkuyorum çünkü haşimato hastasıyım. Boynumda çok sayıda nodül ve guatrım var. Bu yüzden olası enfeksiyonlarda nodüllerimde şişme oluyor ve normal bir enfeksiyon geçirmiyorum. Kısaca benim için tehlikeli olabilecek bir duruma düşmemek için bağışıklığım çok önemli. Bir süredir propolis ve faydalarını araştırıyorum. Yavaştan başlamak adına Ayışığı Organik sitesinden Eğriçayır Organik Propolis Ağız Spreyi almıştım. Aslında alma hikayem gribe yakalandığımı hissettiğim anda oldu. Aşağıda blog yazımda detayları okuyabilirsiniz.

egricayir-organik-propolis-agiz-spreyi

Eğriçayır Organik Propolis Ağız Spreyi

Öncelikle Propolis Nedir diye merak ediyorsanız, Arı kolonisinin farklı ağaç ve bitkilerden toplayarak kendilerini mikroplardan korumak amacı ile kovanı kapladıkları reçinemsi maddeye propolis deniliyor.
egricayir-organik-propolis-agiz-spreyi



Bu spreyi gribe yakalandığımı düşündüğüm boğazım feci ağrıyor halsizliğim var ve hafif ateş başladığında aldım. İlaç çünkü kullanamıyorum haşimatomdan dolayı doktoruma danışmadan. Günlük 2 sabah 2 akşam olmak üzere 4 kez kullanabiliyorsunuz. Bu 4 kezlik dönemde toplamda 40mg propolis alıyorsunuz. Normalde propolis biraz acımsı bir tadı vardır bunu yumuşatmak için içerisinde nane yağı ve çiçek suyu var.

egricayir-organik-propolis-agiz-spreyi


Benim gibi ama detaya önem veriyorsanız Eğriçayır markasına güvenebilirsiniz. Eğriçayır Türkiye’nin en eski bal üreticileri. Ürünlerini ECOCERT ile sertifikalandırmışlar. Türkiye ve dünyada onlarca ödüle sahipler.

egricayir-organik-propolis-agiz-spreyi


Ben propolis spreyim ve bitki çaylarımla 3 günde gribimi atlattım. Hiçbir antibiyotik ek ilaç almadan. Günlük halen aralıklarla kullanmaya devam ediyorum çünkü bana birçok fayda sağlıyor. Çok güçlü bir antioksidan, ayrıca antibiyotikler gibi mikroplarla savaşıyor. Bağışıklığı kuvvetlendiriyor. Ağız içinde kullanıldığında antibakteriyel etkisi var.

egricayir-organik-propolis-agiz-spreyi


Eğriçayır Organik Propolis Ağız Spreyi 20ml sprey şeklinde bir ambalaja sahip. Ayışığı organik sitesinde 35TL satılıyor. Turkgap sertifikası var. Sizde benim gibi bağışıklığınızı kuvvetlendirmek istiyorsanız kullanabilirsiniz.
Sevgilerrr.


1 yorum: